Velkommen til Campus Roskilde

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Danehofskolens værdigrundlag
Advertisements

Integrated Children’s System
Læring i Multikulturelle Kontekster
AU retail.
Kandidatuddannelsen i Sygepleje
Har I verdens bedste uddannelser?
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
V ELKOMMEN TIL FÆLLES P- AFTEN I G L. B RABRAND DAGTILBUD Fællesskab skaber vi sammen Mangfoldigt fællesskab.
Erhvervsakademi DANIA
VISION FOR ORDRUPSKOLE2010 Sammenfatningsarbejde.
Pædagogisk udviklingspakke
Censorformandskabets møde 25. oktober 2012
Lærerprofessionen.
Undervisers hjemmeside som læringsplatform Presenteret af Johnni Olsen, underviser i samfundsvidenskab på socialrådgiveruddannelsen i UCSJ, Nykøbing F.,
Økonomistyring og økonomiske modeller
Revideret UDDANNELSE 1. JAN 2013
Begrundelse for ændringer i uddannelsen
Introduktion til Sprogpakken
Hvordan er jeg blevet til dén, jeg er?
Kompetencebeskrivelser for ledelsesteamet Skolerne i Ullerslev
Skolen i Verden november 2006 Tove Heidemann CVU Sønderjylland.
Ekspansiv læring – Hvad betyder det?
Uddannelsesparathed - hvad er det
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.
Workshop om læringsmiljø – Hvad, hvorfor og hvordan?
Tove Heidemann CVU-Sønderjylland Det globale udsyn – hvordan fremmer vi det i skolen ? Sønderjylland i Verden 3. oktober 2006 Tove.
Ekspert i Undervisning 1. delrapport Projektgruppemøde 6. august 2009 Læreruddannelsen i Silkeborg Projektgruppemøde 6. august 2009 Læreruddannelsen i.
LP som skoleudvikling – et perspektiv udefra og ind i modellen
Praktik i 07 læreruddannelsen Niels Grønbæk Nielsen
Et refleksivt perspektiv på de socialpædagogiske område v. Jan Jaap Rothuizen d
Opfølgning - Dublin 26. August 2010 Produktion af Fælles præsentationsmaterialer.
Værdisæt Hylleholt Skole Respekt Faglighed og udvikling Engagement
Udviklingsprojekt - Drømmeskole Skoleår 2011/2012 og 2012/2013 En fælles rejse.
Præsentation d. 11. maj Programteorien Anvendelse af cases kvalificerer lærerstuderendes teori-praksis analyser og fremmer deres lærerfaglige dømmekraft.
Virkeligheden er ikke en case Mangfoldighed er ikke til stede som viden – skal udforskes Mange historier – perspektiver og interesser Et barn – tilfældigheder.
Lærerprofessionen.
1 Marianne Tewes, Hjertecentret Implementering af en klinisk retningslinje – effekt af et uddannelses- & træningsforløb for erfarne sygeplejersker Dokumentationskonference.
TATIONpRÆSEN AARHUS UNIVERSITET Institut for Folkesundhedcand.cur. Afdeling for Sygeplejevidenskab MASTERUDDANNELSEN I KLINISK I SYGEPLEJE VELKOMST TIL.
Constructive Alignment
Integration af undervisning om kliniske retningslinjer i professionsbacheloruddannelsen - ideer og tanker Lea D. Nielsen, Cand. Cur, Adjunkt, UC Syddanmark,
Velkommen til valgfaget: ”Kliniske retningslinjer – kvalitetsudvikling herunder implementering, sundhedsinformatik og evidens Udarbejdet af Lea D. Nielsen,
Fleksibel Master i Friluftsliv Arbejder du med sundhed, rekreation, idræt, friluftsliv eller turisme? Kunne du tænke dig at få en dybtgående viden om,
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2011.
Erhvervsøkonomi - en tilvalgsmulighed for datalogistuderende
Inklusion og inkluderende processer
Sprog og International Virksomhedskommunikation engelsk, fransk, spansk og tysk Velkommen til brobygning 2010.
Bg · Udvikling af MUS 2. Netværksmøde 3. Sept
Internationalisering på SUND - strategi At styrke den internationale dimension i fakultetets uddannelser. Studerende skal tilegne sig et globalt perspektiv,
Politiske delmål og Fanefjordskolens indsatsområder.
Constructive Alignment BA International Sales
A A R H U S U N I V E R S I T E T U N I V E R S I T Y O F A A R H U S Lauritz B. Holm-Nielsen| 2 Aarhus Universitets Strategi
DEN MOTIVERENDE SAMTALE V/ PSYKOLOG KARSTEN ABEL MEDLEM AF MINT BLÅ Kors medarbejder konference 12. november 2015
Vejlederportfolio – en arbejdsform til udvikling af vejlederpraksis. Nu med praksiseksempler Efterskolernes vejledertræf 2011 Olav Nielsen, Margrethe Brunsbjerg,
Præsentation af Akademiuddannelsen i Løn- og personaleadministration
Præsentation af studieordning /vejledning. Studievejledning 2 Modul Vf8: Mentorskaber og mentorordninger ECTS-point: 5 Læringsmål: Viden Skal have indsigt.
Det Regionale Beskæftigelsesråd Empowerment i praksis på beskæftigelsesområdet.
1 Vision Region Syddanmark har en HR-funktion, som via initiativ, dialog og samarbejde understøtter forretningsområdernes behov for HR ydelser HR sætter.
Fælles pædagogisk og didaktisk grundlag. Ånden, ordet og hjertet Nysgerrighed. Så enkelt kan kimen til vores undervisning siges. Når man først er nysgerrig,
Kort om de gymanisale ungdomsuddannelser Ligheder og særlige karakteristika Mette Brinch Thomsen Oplæg på mentorkurset for SubUniversity 16. august 2016.
Bachelorprojektvejledning?
Almen didaktik Niels Grønbæk Nielsen.
Praktikvejledertræf PAU den 28/9 2015
Kvalitet i folkeoplysningen
Grundfagsseminar 9. september 2015 Erhvervsøkonomi og afsætning.
Talentudvikling SOSU elever.
Ændring i praktikmål 6 for SSH
Søndre skoles vision Søndre Skole skal være et sted, hvor elever hver dag bliver udfordret og derved får de bedste betingelser for at tilegne sig faglige,
Fra Videoklip med intro til modulet – pædagoguddannelsen
Barnesyn og børneperspektiv
Præsentationens transcript:

Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011

Vores værdier som grundlag Arbejdsglæde Faglige udfordringer Tid til fordybelse Sociale relationer Faglighed Professionel tilgang Nysgerrighed Kreativitet Anerkendelse Konstruktiv adfærd Udnyt mangfoldighed som ressource Opsæt fælles mål Læring

Vores værdier har fokus på læring Arbejdsglæde Faglige udfordringer Tid til fordybelse Sociale relationer Faglighed Professionel tilgang Nysgerrighed Kreativitet Anerkendelse Konstruktiv adfærd Udnyt mangfoldighed som ressource Opsæt fælles mål Læring Læringsprofil Kompetencer Mentoring Praksisnærhed Teoretisk niveau Medindflydelse Udfoldelse Individ <-> gruppe Internationalisering

Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Kompetencer, læring

Kompetencer, handlingsrummet Læringsaktiviteter Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Kompetencer, læring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Reflekterende

Kompetencer, handlingsrummet Læringsaktiviteter Synkron læring Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Kompetencer, læring Individ/Gruppe, udfoldelse, medindflydelse, mentoring Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Reflekterende Asynkron læring

Specifikt for BSM – studiet: Læringsprofil Studieordning Læringsaktiviteter

Bachelor of International Sales

2. Studieordning for BSM-studiet Læringsudbytte – beskrevet som slutkompetencer: Viden Færdigheder Kompetencer

2. Læringsudbytte: Viden Dimittenden skal have viden om og forståelse af praksis, anvendt teori og metode for salg og markedsføring i et internationalt perspektiv kunne forstå og reflektere over centrale teorier og modeller nødvendige for business to business salg og markedsføring

2. Læringsudbytte: Færdigheder Dimittenden skal kunne udvikle, vurdere og implementere internationale salgsstrategier for forskellige virksomhedstyper (branche, størrelse, ressourcer m.m.) og anvende relevante modeller til gennemførelse af produkt- og konceptudvikling i virksomheden kunne analysere, vurdere og anvende juridiske metoder og redskaber til understøttelse af det gennemførende salg i en internationalt fokuseret virksomhed kunne vurdere virksomhedens konkurrencesituation som grundlag for udarbejdelsen af virksomhedens parameterindsats med fokus på salgsindsatsen kunne begrunde og formidle de valgte strategier i en salgsplan til relevante interessenter kunne skabe et motiverende miljø i salgsafdelingen, udvikle og gennemføre salgsmøder med fokus på de økonomiske resultater og menneskelige indsatsområder

2. Læringsudbytte: Kompetencer Dimittenden skal kunne holde sig orienteret om og identificere behov for relevant økonomisk og juridisk information omkring internationale salgsopgaver kunne indgå i tværgående teams i forbindelse med virksomhedens arbejde og selvstændigt kunne planlægge og gennemføre opgaver i forbindelse med internationalt salg kunne udvikle, styre og gennemføre salgsstrategier med udgangspunkt i forskellige komplekse situationer og ved inddragelse af relevante interessenter kunne indgå i det gennemførende salgsarbejde i en virksomhed med selvstændigt ansvar på lederniveau kunne opnå kompetencer til videre uddannelse udvikle selvstændighed, samarbejdsevne og evne til at skabe fornyelse udvikle interesse for og evne til aktiv medvirken i et demokratisk samfund

3. Læringsaktiviteter for BIS – studiet Synkron læring Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Kompetencer, læring PPT Tavle Individ/Gruppe, udfoldelse, medindflydelse, mentoring Virk- case Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Projekt Studie- dag Camp DL Selv -studie Refl. Præs. Reflekterende Asynkron læring