målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( år) • CM2 Gymnasier ( år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser ( år)
målgruppe: unge og fritid • CM5 Fitness centre ( år) • CM6 Caféer m.fl. (18-35 år)
Kontaktflade på op til unge
Maksimal effekt G rafen viser antal unge du kan nå med citrusmedia - sammenlignet med ungdomsmagasiner. Index Danmark HH 2009 Antal tusinder
citrus indoor
•Ingen støj fra andre medier •Mange eksponeringer pr. dag •Stor synlighed & effekt
citrus karriere
•God til studievejledere og unge •Høj aktualitet •Synligt overblik
citrus musemåtte
•Effektiv drive-to-web •Stærkt synergimedie •Målbar respons
citrus fodbold
•God til kendskab •Muligheder på bane, bande og plakat •Stor sympati hos unge
citrus oversigt
•Indoor plakat med A4 løsark, du kan tage med hjem •Hjemmesideeksponering •citrusmail til studievejledere og jobkonsulenter
citrus online
•citrus online er citrus mail •Troværdig informationskanal •Påvirkning direkte i beslutningsprocessen
citrus fitness
•Dominerende inden for kategorien •Høj gennemslagskraft •Miljø der opfordrer til aktivitet & handling •Ingen støj fra andre medier
citrus fitness display
•Uddeling af vareprøver i længere perioder •Synlig placering •God synergi med andre medier
citrus café
•Outdoor medie i miljø, hvor de unge færdes •Mulighed for geografisk opdeling • Tæt på indkøb og beslutning
citrus kreativ • Saddelbetræk
citrus kreativ
• Mulighederne er mange, kun fantasien sætte grænser….. Se et lille udsnit af vores videoer her.
Hele døgnet rundt
Vi ser frem til samarbejdet