målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( 15-24 år) • CM2 Gymnasier ( 15-22 år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Foreningsudviklingstesten
Advertisements

Den danske befolknings syn på handicappedes rettigheder
Om os  Skjoldholm Forlag er et nystartet forlag som er netbaseret.  Her udgives der bøger indenfor forskellige kategorier, projekter, undervisningsmaterialer.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Pionerprojektet i BUF – bedre arbejdsmiljø og mindre sygefravær
EN HELHEDSORIENTERET UNGEINDSATS? ERFARINGER FRA NULPUNKTSANALYSEN AF ROUTE 25 V/ANNE MØLGAARD, RAMBØLL Alternative title slide.
Hvordan har du det? 2010 | Unge Disposition • Datagrundlag for HHDD2010 – unge • Fysisk helbred/trivsel - Selvvurderet helbred • Psykisk.
Uddannede færingers tilpasning til arbejdsmarkedet og erfaringer med studieophold i udlandet En spørgeskemaundersøgelse blandt færdiguddannede
Kim Lyng Madsen Lau Kingo Marcussen
Holsted Skole Holsted SFO & førskolegruppe. Holsted Skole Holsted SFO & førskolegruppe.
Fysisk aktivitet – muligheder og udfordringer for krop og sjæl
Definitioner 5 Når både mødes 3 (Afsnit C+D)
20. august Arbejdsmarkedskommissionens anbefalinger Velfærd kræver arbejde.
Hvad er Khan Academy Verdens største gratis virtuelle skole
Skolemad i Helle Hallen
Dialogmøde d. 9. dec. •Velkomst •Præsentation af Skive Kommunes deltagere: –Hanne Greisen, Kultur og Markedsføring –Laila G. Jensen, Indkøb –Katrine Hovaldt.
Fremtidens markedsføringsplatform
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
”Hvad laver du her?” ”Jeg spiller da golf” ”Dig?”.
ART GALLERIES Gruppe 4.
DAF Charlotte Lindholm WOW WOMEN ON THEIR WAY 1. april 2009 Århus _________________________________________________________________________________________________.
Analyse for Ældre Sagen: Trafikundersøgelse: Cykel, cykelhjelm mv Rapport Marts 2010.
Kommunikation alvor og sjov
Tovholder v/Ulla Haahr Erhvervs- og Kulturservice Haderslev Kommune 20. januar 2009.
Odrbildne - the beginning of a beautiful friendship Pecha Kucha 28. februar 2011.
Købsadfærd Købstyper.
 87,4 % er i uddannelse (933)  59,0 % går i gymnasiet (629)  24,7 % er i erhvervsuddannelse (264)  1,0 % er i andre ungdomsuddannelser (11)  2,4 %
Hvordan gjorde vi i it- gruppen? - Præsentation af skema og resultater.
VELKOMMEN til Pædagogisk IT-vejledning efter din skolekultur IT-Vejlederens rolle ændrer sig!
Arbejdsevneafklaring på AU-Centret i Holstebro Dorte Frejo Rasmussen, ergoterapeut og jobkonsulent Vita Hagelskjær, afdelingsleder Dorte.
Anni Skou Jens Oluf Pedersen Akut Medicinsk Modtageafsnit A4 Medicinsk afdeling M1.
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Reklamemidler og -medier
Brugerne på Kommunikationsforum.dk
Spørgsmål: 1 Hvad er en knallertansvarsforsikring? Svarmuligheder: Ja
ANALYSE AF UNGE I RINGSTED KOMMUNE Oplæg for Det Lokale Beskæftigelsesråd i Ringsted Kommune den 17. juni 2014 Oplæg v/ direktør Mads Kromann Fog, mploy.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Snak med din sidemand om dette et par min.
Knallertkampagne ”Har du styr på din søn?”.
Kristoffer Hamborg Undervisningsleder på IAA Digital Diploma
Danmarks offentlige organisationers omdømme blandt danske borgere
ETU 2008 | Elevtilfredshedsundersøgelse Erhvervsskolen Nordsjælland HTX (Teknisk Gymnasium) - Hillerød Baseret på 313 besvarelser.
▪ Dansk kvalitetsmodel på det sociale område Forberedende møder august 2008.
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
Temadag om indkøb og udbud Torsdag den 25. oktober 2012 Peter Molbæk Driftsleder ITS.
Formandens mundtlige beretning 2011 Landsforeningen af 10. Klasseskoler i Danmark v/ Henning Rasmussen, Xclass.
1 Borgerpanelet i Silkeborg Kommune.
Uddannede færingers tilpasning til arbejdsmarkedet og erfaringer med studieophold i udlandet En spørgeskemaundersøgelse blandt færdiguddannede
SOSU Grundforløb.
Nå ud med jeres budskab – få budskabet ind Konference om rådgivning af deltidslandmænd 5. oktober 2011.
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Reklame & Markedsføring
Studiestartsprojekt Projektet Emne: Studenterlivet ved SDU Slagelse – I skal undersøge, hvordan forskellige parter (universitetet, medierne, kommunen,
MEDIESTRATEGI OVERSIGT: Facebook Website Trykte medier Viraler
Grunde til at jeg elsker dig
LINK Camp 2012 Helle Karina Pedersen Uddannelseschef EAL.
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
Indlæg for avlsrådgivere torsdag d. 29. september 2011 Projektleder Ulrik Toftegaard Jensen Team Økonomi & Management, VFL,Kvæg,
Undervisning af alle 9. klasser i Digital Post Ved Digital Vejleder Kathrine Mørcholdt Buus og Digitaliseringskonsulent Kristinna Andersen.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Plan og Miljø.
Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl – Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse.
Øvelse den 8. marts Skriv en artikel, anmeldelse, guide eller et debat indlæg til ITU's web-avis readIT Pia Svejgaard Pedersen.
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Strategi, kreativitet og neutral medieplanlægning.
Stærkere kobling mellem skole og praktikvirksomhed
Præsentationens transcript:

målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( år) • CM2 Gymnasier ( år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser ( år)

målgruppe: unge og fritid • CM5 Fitness centre ( år) • CM6 Caféer m.fl. (18-35 år)

Kontaktflade på op til unge

Maksimal effekt G rafen viser antal unge du kan nå med citrusmedia - sammenlignet med ungdomsmagasiner. Index Danmark HH 2009 Antal tusinder

citrus indoor

•Ingen støj fra andre medier •Mange eksponeringer pr. dag •Stor synlighed & effekt

citrus karriere

•God til studievejledere og unge •Høj aktualitet •Synligt overblik

citrus musemåtte

•Effektiv drive-to-web •Stærkt synergimedie •Målbar respons

citrus fodbold

•God til kendskab •Muligheder på bane, bande og plakat •Stor sympati hos unge

citrus oversigt

•Indoor plakat med A4 løsark, du kan tage med hjem •Hjemmesideeksponering •citrusmail til studievejledere og jobkonsulenter

citrus online

•citrus online er citrus mail •Troværdig informationskanal •Påvirkning direkte i beslutningsprocessen

citrus fitness

•Dominerende inden for kategorien •Høj gennemslagskraft •Miljø der opfordrer til aktivitet & handling •Ingen støj fra andre medier

citrus fitness display

•Uddeling af vareprøver i længere perioder •Synlig placering •God synergi med andre medier

citrus café

•Outdoor medie i miljø, hvor de unge færdes •Mulighed for geografisk opdeling • Tæt på indkøb og beslutning

citrus kreativ • Saddelbetræk

citrus kreativ

• Mulighederne er mange, kun fantasien sætte grænser….. Se et lille udsnit af vores videoer her.

Hele døgnet rundt

Vi ser frem til samarbejdet