Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
For dig der er glad for mode og energi- besparelser.
Advertisements

Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
Smas’hit En succes. Adfærdsdelen har med udgangspunkt i interviewunder- søgelsen og spørgeskemaundersøgelsen belyst, at brugerne af Hashfacts og Restart.
Caseoplæg om Facebook.
Lokal kompetencedag marts / april Velkommen Lokal kompetencedag: • Opfølgning fra internatet • Fastholdelse af projektets mål • Input fra nulpunktsanalysen.
Vi er overbevist om at livet vil være perfekt når vi bliver gift og får et barn......og et til.... Så bliver vi frustrerede over at vores børn ikke er.
Verber/Sagnir Hvordan bøjes de?.
BAGSVÆRD FORT´s INFO-SKÆRM.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
Ved egen kraft Marte Meo En udviklingsstøttende metode
PengeSpillet.
Prissætning - hvordan gør man ?.
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
TV- og filmreklamer.
Roskilde Tekniske Skole
Kommunikation af resultater
Bokstav børn.
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
Vi gennemførte en række interview ifm
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
Evaluering som en del af elevernes lærings proces
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
Sprog/billeder på Internettet
Online annoncer og bannerreklamer
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
Markedsvurdering.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Kommunikation / it.
Fortæl verden om dit frivillige arbejde
Teenage Coaching Dagnæsskolen.
O-service - Nye muligheder Alle slags arrangementer ind. Bedre visning og sortering af kalender. Tilmelding af ikke-DOF medlemmer. Betalingsmetoder og.
Øjenstyringscomputer – og hva’ så? Familieweekenden d september 2014 Center for Rett Syndrom.
Projekt It for alle Hanne Bjørn Susanne Kierkegaard -
SPONSOR ARBEJDET Wischmann Innovation © 13 trin på vejen Mod en god sponsoraftale. Wischmann Innovation ©
SUNDBY. SUNDBY Sundby kantine/café Sundby kantine/café; I Sundby Cafe lærer du at finde opskrifter om sund mad, både almindelig mad, men også det søde.
Snak med din sidemand om dette et par min.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Uge 2-6 Senmoderne ungdomslitteratur.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Billeder.
Reklame & Markedsføring
4.lektion: Identitet og sociale grupper
… og hvordan vil DIRA gøre alt det?? DIRA hi[15] koncept Med en massiv satsning på hi[15] agter DIRA at opnå: -Flere udstillere blandt DIRAs medlemmer.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Smas’hit En succes. Adfærdsdelen har med udgangspunkt i interviewunder- søgelsen og spørgeskemaundersøgelsen belyst, at brugerne af Hashfacts og Restart.
Vejle 4. oktober 2012 Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt? Jeanette Leah Vinther, Kommunikations- og kampagnemedarbejder,
Organisationsteori Taylorisme
mens animationen kører afprøve andet design
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Fællesskab i byer. Koncerter Vi synes der skal være nogle flere koncerter. Det behøves naturligvis ikke at være en dyr koncert. Vi tænker vær halve år.
Gode råd til fundraising
1. Information – hvem – hvad – hvordan 2. Programmet – aktiviteter 3. Noget interesserer dig – eller ikke 4. Din tilmelding – hvordan 5. Spørgsmål nu.
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
Lavet af Cesilie Bitsch og Viktor Aarslev
Markedsføring og reklame
Modul 3.3 – At arbejde med læring
Den gældbundne tjener med Lego-figur
Navn på jeres idé Jeres navne:
VoksenBadminton… Er det noget for jer?
Undgå falske beskeder Hackerne beder om dine personlige oplysninger i en mail eller sms. Det ville pengeinstitutter, virksomheder eller myndigheder aldrig.
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Præsentationens transcript:

Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de 15-25 årige Af Ditte S. Christensen, Emma B. Hansen, Josephine Andersen og Cecilie K.S. Ulfkjær

Idé 1: Sms-service Reklamer på busser. Et eksempel på en reklame kunne være.. ”Vil du have info om fede events i Tivoli Friheden, så send en sms med teksten Friheden til 1414” Ca. en uge før og igen et par dage før arrangementet modtager man en sms med nærmere informationer. Der kunne f.eks. stå: ”Kom og hør det fede up-coming band Glasswork til ”Fed Fredag” d. 10/12 08 i Friheden. Vi glæder os til en ”Fed Fredag” sammen med dig!” Det skulle koste alm. sms-takst for forbrugeren

Hvorfor sms-service? Sms-service henvender sig stærkt til de unge, da mobilen spiller en vigtig rolle i de unges hverdag. Mange studerende er oftest de 15-25 årige. Denne målgruppe anvender jævnligt offentlige transportmidler, og derfor ville en bus-reklame for sms-service være relevant for at fange de unges opmærksomhed. Vi kan dermed konkludere, at I i Tivoli Friheden lettere kan finde ud af hvor mange, der anvender jeres arrangementer på baggrund af sms-servicen. På den måde kan I målrette jeres reklamer mod den ønskede målgruppe.

Idé 2: Online pakkeløsning I anledningen af ”Fed Fredag”, kunne man evt. lave en pakkeløsning med én entrébillet og en pizza for 100,- kr. Dette skulle reklameres tydeligt for samme sted, som ”Fed Fredag”-koncerterne (internet + busplakater.) Inde på Tivoli Frihedens hjemmeside, skulle der være mulighed for, at man selv kunne vælge sin pakke udfra et bestemt antal forudbestemte muligheder, som pakkeløsningen tilbyder online. Priserne vil variere alt efter hvilken pakke man vælger.

Hvorfor online pakkeløsning? Pakkeløsningen henvender sig meget til de unge, da det er en nem og billig løsning. Det, at man kan bestille over nettet gør det overskueligt, og man føler, at man får noget for pengene. Der er en stor mulighed for at få en billig løsning på både mad og en koncert-oplevelse. I stedet for at tage flere steder hen på en aften, kan man kompinerer disse to ting. Ustressende og billigt! Unge vil gerne have alt overstået og betalt på én gang, og hvis man ovenikøbet sparer penge, er det et sikkert hit.

Idé 3: TV- og radiospots Både på TV og i radioen, skulle der komme små spots, hvor man f.eks. hørte en lille bid af de kunstnere, der skal spille til ugens ”Fed Fredag”. Herefter skulle der komme en hurtig lille reklame for Tivoli Friheden og deres hjemmeside, hvor man kunne finde mere information.

Hvorfor TV- og radiospots? TV- og radiospots ville være meget mere effektivt, end en almindelig ”snakke”-reklame. Der ville være mulighed for at få en forsmag på det band eller den kunstner, der skulle spille den efterfølgende fredag. Reklamespots ville skabe meget mere interesse for ”Fed Fredag”-konceptet, da det kan være svært, blot ud fra et navn at beslutte om man kan lide musikken eller ej. Tusindvis af unge hører radio og ser TV hver eneste dag. Derfor er spots den rigtige måde at fange den unge målgruppe på. I stedet for, at det er en kedelig oplæser, som fortæller om ”Fed Fredag”, ville det fange de unges opmærksomhed mere, med en lille smagsprøve på musikken de kan opleve.