Retail Facility Service ydelser kompetencer Kerne Kerne ydelser

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Virtuel medarbejder eller konsulent
Advertisements

Introduktion til eBusiness
Værdi gennem intelligente beslutninger. SalgMarketing Kunde Service Intelligente beslutninger gennem moduler Tilføjer værdi til eksisterende systemer.
Produktion og Logistik
Velkommen til Bevola A/S Bevola har markedets bredeste produktplatform til opbygning af lastbiler, hængere og trailere. Ydermere tilbyder Bevola løsninger.
Logistik og supply chain management
Medarbejderne i SuperGros
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Det rådgivende salg Tanke-eksperiment del 1 De tre sælger arketyper
Forum for DanRåd & Regnskab 29. september 2009
EXPORTKONSULENTERNE.
Baggrund, status og udrulning
Virksomheders Risk Management i juridisk kontekst
Præsentation Michael Ahring Petersen Projektchef/Manager Projects Tel  Business Kolding Akseltorv 8, 6000 Kolding.
Dansk Supermarked IT-afdelingen: Jens Christensen
SMA Vores nye dagligdag ☺.
På toppen af krisen og klar til fremtiden DI Hovedstaden Erhvervstræf 19. marts 2009.
Forretningsudvikling med IT
Ill. 16.1: Distributionskanalernes værdiskabelse
E-commerce hos Bon’A Parte
IS-Strategi.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Salg og service Dag 1.
Markedskommunikation - del 1
Hotellets koncept.
Program for valg af platform Præsentation af os selv/IdeFA Gruppen Tjeklisten Valg af platform – Godt det ikke er os! – GENERELT Gruppearbejde 1. Pause.
Forretningsmodel.
Valg af parametre.
Konceptualisering af forretningsmodellen
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Projekt Statusrapport Projekt Aktiviteter i Task Force Indledende møde med gennemgang af de foreløbige virksomhedsinformationer, identifikation.
Kap 17 Distribution Kapitel 17.
Side Driftsøkonomi Kapitel 17 Supply Chain Management.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Forretningsmodeller Ulrik Blom
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Side Driftsøkonomi Kapitel 21 Innovation.
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
TRENDS Hvad kommer der til at ske ? september 2014
Business to Business På den JYSKe måde…...
Dokumentation af opgaver
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling : International – Travel Retail Vil…Mål…Gør… Vinde.
Virksomhedens informationsbehandling lektion 11 Logistikmodeller og definitioner Ved. Jens Godik Højen.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Geodata i Geomarketing Mads Staunskjær Salgsdirektør.
Implementering Innovation er risikofyldt, og selv med en meget detaljeret og omfattende strategi og et godt forarbejde kan det gå Galt, hvis udførelsen.
Kapitel 8 Innovation, metode og værktøjer. Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Forretningsplan detaljer om produkt eller.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Regnskab & økonomistyring - Lektion 9 HD 5. semester forår 2010
Skab trafik Til din hjemmeside. Agenda 1. Er du online? 2. Hvorfor skal du være online? 3. Kommunikation på nettet Købt, ejet og tjent 4. Tre case virksomheder.
Betaler en professionel bestyrelse sig ?. Professionel bestyrelse og ejerskifte… Mindre pres på virksomhedens daglige ledelse En rigtig pris Mindre bøvl.
Parametermix - promotion
Sælgeren ud af busken – og ud i butikken
markedsføringsplaner
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Supply Chain management SCM
ERP og BPR.
Planlægning og forberedelse
ERP og BPR.
Customer relationship management CRM
De nye it-konsulent- og projektaftaler
Business Model Generation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Ecommerce - drift og kundeservice
Præsentationens transcript:

Retail Facility Service ydelser kompetencer Kerne Kerne ydelser Kunden i centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Retail Facility Vad varumärket står för!

Salgsstyrke Service Ydelser Kerne ydelser Konsulenter: Kategoriudvikling Indsalg/nye produkter Ordreoptagelse Kædekampager Selektive kampagner Sikre distribution/space Small shops Produktinfo. til butikspersonale Konkurrentinfo. Kanaler: Dagligvarehandel Specialhandel Kompetencer Kerne kompetence Salgs-/forhandlingsteknik ift: Nye produkter Space/særplaceringer Kampagner (nat./kæde/selektiv) Viden om butiksdrift Opbygge/vedligeholde/udvikle relationer (CRM) Kategoriindsigt/produktviden Økonomisk argumentation Distriktsoptimering Kerne ydelser Vad varumärket står för! Kunden i centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Service ydelser Merchandising/rack-jobbing Demonstrationer Sampling Kampagnestart søndag Convenience trade

Key Account Management Kunden i Centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Key Account Management Kerne ydelser Årsforhandling/-aftaler Kampagne-samarbejde Kategoriudviklingsprojekter Relationer – på alle niveauer Vidensdeling Evt. private label-samarbejde Kerne kompetence Købmandskab Opbygge, vedligeholde og udvikle relationer til kæder/grossister Dyb kategori- og produktindsigt Market Insight (tendenser og detaljer) Forhandlingsstyrke-/teknik Kampagne-optimering Ejerskab til mærke / produkt Kerne ydelser Kompetenser Service ydelser Lancerings forberedelse (pre-launch) Market surveys Consumer surveys Håndtering af ”mini” key accounts Vad varumärket står för! Service Ydelser

Marketing Service ydelser Medierådgivning Markedsanalyse Kommunikation/reklame PR Pre-launch rådgivning Marketing Service ydelser Kompetencer Kunden i Centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Kerne ydelser Kerne kompetence Consumer & trade marketing ekspertise Ejerskab til mærke / produkt Købmandskab – optimering af marketing investering (Cost Saving) Market Insight Consumer Insight Category Management Lovgivning / §8 Kerne ydelser Optimering af produktøkonomi Udarbejde og eksekvere Business Planer Optimering af Trade Marketing spending (nat./kæde/selektive kampagner) Brand Value Building: Aktiv sparring i konceptudvikling, branding strategi og positionering Forbrugerservice Reklamationshåndtering Vad varumärket står för!

SCM/salgsbagland Kerne ydelser Optimering af vareflow Sælger styring KAM support Pris- & vareadministration Service ydelser Håndtering af leverandør ejet lager Opfølgning og rapportering på raid Service Ydelser Kunden i centrum Key Account Salgs bagland Marketing Salgsstyrke Kompetencer Kerne ydelser Kerne kompetence Forecast og lagerstyring Lager & logistik-kompetence EDI Vidensdeling Viden om detailhandelssystemer Produktviden CRM Vad varumärket står för!