Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vejlederens funktion i det problemorienterede projektarbejde
Advertisements

Refleksion Hvad var din/jeres eftertanke efter dagen i går?
Bog & idé Af: Gruppe 4.
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Dinbundlinje.nu Tilbud om Kampagne Kick-off på jeres center.
1. 2 Til venstre finder du de databaser der kan være relevante for Psykologi Til højre finder du vejledninger og links. Bl.a. de to powerpoint-præsentationer.
INDUSTRIENS LEAN-KØREKORT
TEMA 3 Problemløsning: Lav en prototype
Modelsystem og referentsystem
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code PEST og SWOT efterår 2017 KU - Ezio Pillon.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship Business Model Generation 4 Strategi
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Modtagelse er fortolkning
Dialog om samarbejdet mellem jeres grupper/funktioner
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code Interkulturel markedskommunikation PEST og SWOT efterår 2018 KU -
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 13 Synopsis Repetition 2
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
Oplæg til grupperefleksioner til midtvejsevalueringen
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 13 Eksamen Eksamenstræning Adding values to the business model forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 1 Intro Innovatismer
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 6 Markedskommunikation Segmentering, målgruppevalg og positionering KUA 2011 Any customer can have a car painted.
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller forår 2019 Pillon - KU

19 TmK 2 Teorier og modeller Opsamling SMP modellen Canvas modellen TMK modellen PEST modellen SWOT modellen Gruppeopgave 27. juli 2019 19 TmK 2 Teorier og modeller

19 TmK 2 Teorier og modeller Gennemgående gruppeopgave Bliv enige om en projektvirksomhed som gruppemedlemmer vil arbejde med over et længere forløb, gerne gennem hele kurset. Det må gerne være en start-up eller en mindre virksomhed der endnu ikke har arbejdet særlig målrettet med digital marketing og markedskommunikation. En sådan virksomhed vil være mere tilbøjelig til at interagere med projektgruppen af indlysende win-win motiver. Præsentér i plenum, med stikord i en PowerPoint: Eksempler på Virksomhedens strategi, taktik og operationelle tiltag Virksomhedens mål (om muligt) Virksomhedens markeder Virksomhedens online og offline kommunikation Gem jeres præsentation i en fælles digital folder. Tilføj gerne flere opgavebesvarelser om samme virksomhed, som I forfatter i løbet af bogens kapitler. Opsamling SMP modellen Canvas modellen TMK modellen PEST modellen SWOT modellen Gruppeopgave 27. juli 2019 19 TmK 2 Teorier og modeller

19 TmK 2 Teorier og modeller Gennemgående gruppeopgave Lav en SMP analyse af projektvirksomheden Opsamling SMP modellen Canvas modellen TMK modellen PEST modellen SWOT modellen Gruppeopgave 27. juli 2019 19 TmK 2 Teorier og modeller

19 TmK 2 Teorier og modeller Gennemgående gruppeopgave Skitsér en canvasmodel af projektvirksomheden Opsamling SMP modellen Canvas modellen TMK modellen PEST modellen SWOT modellen Gruppeopgave 27. juli 2019 19 TmK 2 Teorier og modeller

19 TmK 2 Teorier og modeller Gennemgående gruppeopgave Skitsér en TMK model af projektvirksomheden Opsamling SMP modellen Canvas modellen TMK modellen PEST modellen SWOT modellen Gruppeopgave 27. juli 2019 19 TmK 2 Teorier og modeller

19 TmK 2 Teorier og modeller Gennemgående gruppeopgave Skitsér en PEST analyse af det danske marked Opsamling SMP modellen Canvas modellen TMK modellen PEST modellen SWOT modellen Gruppeopgave 27. juli 2019 19 TmK 2 Teorier og modeller

19 TmK 2 Teorier og modeller Gennemgående gruppeopgave Udarbejd en SWOT analyse af projektvirksomheden Opsamling SMP modellen Canvas modellen TMK modellen PEST modellen SWOT modellen Gruppeopgave 27. juli 2019 19 TmK 2 Teorier og modeller

19 TmK 2 Teorier og modeller Gennemgående gruppeopgave Præsentér i plenum én af ovennævnte analyser Opsamling SMP modellen Canvas modellen TMK modellen PEST modellen SWOT modellen Gruppeopgave 27. juli 2019 19 TmK 2 Teorier og modeller