Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af emne 2.
Advertisements

SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
ß Iværksætterens udfordringer og muligheder Louise Rønne, Republikken.
Analyse af praksis.
Karl Henrik Flyums model
1 Beboerkommunikation BL: Mål og Budskaber Paul R. Metelmann.
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af tema 1.
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra skolens ledelsesteams’ selvevaluering.
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Instruktorforløb i Akademisk Studiekompetence 1. undervisningsgang Anja Hønnerup Nielsen November 2011.
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
2.lektion:Nationalstaten
Introduktion til Systemudvikling Datalogi Modul 1 Efterår 2000 LCK.
1 Efter Karl Henrik Flyums modeller At formulere spørgsmål - led 1- 7.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Kronik EKSAMENSGENRE I SKRIFTLIG DANSK. Genren kronik  Læs om genren her: Se også.
Din kreative online praksis! – del 2
Test brandets troværdighed
Company programme - Veda
Efter Karl Henrik Flyums modeller
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship Business Model Generation 4 Strategi
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Den gode tone Lse.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Velkommen til Informatik - den nye dreng i klassen
Den gode tone Lse.
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Dansk-historieopgaven
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends 13.9 Opgaver Lav en rundspørge på holdet eller i dit netværk: Hvor mange har installeret en ad blocker? Diskuter i grupper, hvilke konsekvenser det har for fremtidens online-annoncering, og hvilke modforanstaltninger fx nyhedsmedierne iværksætter. Tænk et år tilbage. Hvilke nye online-annonceringsmuligheder er opstået? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Hvilke farer medfører den voksende identifikation af netbrugerne? Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends https://annonce.borsen.dk/kreative-losninger/sponsoreret-indhold/ Kommentér børsens nye afdelig, børsen creative Tjek Brave.com Adssettings.google.com Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends Gennemgående gruppeopgave 13 Lav et udkast til en søgeordsannonce for jeres projektvirksomhed. Hvilket søgeord skal den laves ud fra, og hvordan skal søgeordet integreres i selve annoncen? Lav et udkast til en Facebook-annonce. Hvordan kan AIDA-E-modellen indtænkes? Gennemgående gruppeopgave 14 Diskuter, hvordan jeres virksomhed kan gøre brug af targeting, og kom med konkrete eksempler på kampagner. Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends Gruppeopgave 15 Diskutér hvilke af de nævnte trends vil medføre de største forandringer for jeres virksomhed / for samfundet Find tre nye trends Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Trends Online-annoncering og SEM, Medieindkøb samt perspektiver og trends