Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Illustration fra Kort om kræft figur 3.1.
Advertisements

Introduktion til Medier og Kommunikation //
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
Efter konsensus. Det er spild af tid at gennemføre en selvevaluering uden at følge den op med klare forbedringsprojekter! Prioritering Alle forbedringsområderne.
Refleksion Hvad var din/jeres eftertanke efter dagen i går?
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Illustration fra Bogen om kræft figur 5.1.
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
Illustration fra Bogen om kræft figur 6.1.
Illustration fra Bogen om kræft figur 3.1.a Figur 3.1. Første del. Kapitel om Kræft i Danmark.
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft Figur 5.1. Kapitel 5 – Rygning.
Illustration fra Bogen om kræft figur 8.1.
Mix mix tonightpaulmonroedemo.
Salg og marketing ved iværksætteri AMU-kursus © Undervisningsministeriet. Marts Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel,
Kommunikation og sammenhængskraft i MED-systemet Få jeres budskaber ud.
Afsluttende opgave ”Digitalisering”
Virksomhedssamarbejde
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship intro
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Udviklingstendenser, Personas og workshops
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Præsentation - ny struktur, nye vedtægter
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Skolebestyrelsens årsberetning
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
ikek 6 Markedskommunikation
Illustration fra Bogen om kræft figur 9.1.
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 1 Intro Innovatismer
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Kommende svæveflyveområder S1, S2 samt S3
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Digital dannelse - Digital Genial
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Valg af valgmoduler ​Dn2018s og dn2018v
Illustration fra Bogen om kræft figur 10.1.
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU

Virksomheden på de sociale medier Gennemgående gruppeopgave Beskriv en ambassadør for jeres virksomhed der har høj social status. Hvordan kunne I skabe kontakt til vedkommende ? Hvordan vil det være muligt at knytte vedkommende til jer? Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier

Virksomheden på de sociale medier Hvordan adskiller SoMe-mixet sig fra resten af marketing- mixet? Digital Interaktiv Potentielt viral Sammenkædet Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier

Virksomheden på de sociale medier Hvilken fokus har de sociale medier i forhold til den generelle kommunikationsstrategi? Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier

Virksomheden på de sociale medier

Virksomheden på de sociale medier Hvilken interessefelter gør jeres virksomhed brug af? Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier

Virksomheden på de sociale medier Bruger jeres virksomhed SoMe-matrix’en til andet end kommunikation? Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier

Virksomheden på de sociale medier Gennemgående gruppeopgave Med udgangspunkt i figur 5.2, ‘De sociale mediers rolle i den overordnede kommunikationsstrategi’ udarbejd nogle nye SoMe tiltag. Forsøg at overholde kommunikationens 4 K’er (3.5). Skitsér virksomhedens nuværende SoMe-matrix og argumentér for ændringer. Brug tjeklisten 5.7.3 til, om muligt, at forbedre virksomhedens SOMe-strategi. Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier