Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU
Virksomheden på de sociale medier Gennemgående gruppeopgave Beskriv en ambassadør for jeres virksomhed der har høj social status. Hvordan kunne I skabe kontakt til vedkommende ? Hvordan vil det være muligt at knytte vedkommende til jer? Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier
Virksomheden på de sociale medier Hvordan adskiller SoMe-mixet sig fra resten af marketing- mixet? Digital Interaktiv Potentielt viral Sammenkædet Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier
Virksomheden på de sociale medier Hvilken fokus har de sociale medier i forhold til den generelle kommunikationsstrategi? Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier
Virksomheden på de sociale medier
Virksomheden på de sociale medier Hvilken interessefelter gør jeres virksomhed brug af? Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier
Virksomheden på de sociale medier Bruger jeres virksomhed SoMe-matrix’en til andet end kommunikation? Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier
Virksomheden på de sociale medier Gennemgående gruppeopgave Med udgangspunkt i figur 5.2, ‘De sociale mediers rolle i den overordnede kommunikationsstrategi’ udarbejd nogle nye SoMe tiltag. Forsøg at overholde kommunikationens 4 K’er (3.5). Skitsér virksomhedens nuværende SoMe-matrix og argumentér for ændringer. Brug tjeklisten 5.7.3 til, om muligt, at forbedre virksomhedens SOMe-strategi. Opsamling SoMe-mixet SoMes rolle Interessefelter SoMe-matrix Gruppeopgaver Virksomheden på de sociale medier