Tværmedial Kommunikation 2 Intro

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Reklamemidler og -medier
Advertisements

Opfølgning på obligatorisk opgave 1 ONK1. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 Overordnet Flere gode opgaver De samme fejl går igen.. Alle der har afleveret.
Problemorienteret projektarbejde
Politik og medier.
Opfølgning på obligatorisk opgave 1 ONK1. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 14 Overordnet Generelt rigtigt fine opgaver –Mange fyldt med gode overvejelser.
SOFTWARE EVALUERING. HVORDAN KAN MAN EVALUERE PÅ SIT SPIL? Kvalitative metoder Kvantitative metoder Observation Data opsamling.
Frivillige og deltagere frem for frivillige og flygtninge.
Nye eksamensspørgsmål og portfolio
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Den gode tone Lse.
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Den gode tone Lse.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Forløb: Unge identitet, socialisering og sociale medier
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Modtagelse er fortolkning
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Den gode tone Lse.
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Journal Club Introduktion: Hvorfor er det et vigtigt emne?
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Customer journey Acqusition Retention. Customer journey Acqusition Retention.
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Ecommerce - drift og kundeservice
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Velfærdsteknologisk netværksmøde
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 2 Intro forår 2018 Pillon - KU

Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

Gruppeopgave Argumentér for og bliv enige om de tre vigtigste trends for 2018 generelt …og hvad kommunikation angår Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

Forklar med egne ord Digitalisering IoT Big Data 4 p’er 7 p’er Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Forklar med egne ord Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

Sammenlign figur 7.2 med egen brug af de sociale medier Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øvelser 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing

Opgaverne løses bedst i grupper på tre deltagere Opgaverne løses bedst i grupper på tre deltagere. Med udgangspunkt i en selvvalgt virksomhed: • Argumenter for valget af henholdsvis de 4 p’er, de 7 p’er eller de 4 c’er til jeres analyse. • Skitser virksomhedens marketingmiks. • Analyser virksomhedens promotionmiks. • Analyser virksomhedens SoMe-miks. • Argumenter for ændringer i virksomhedens SoMe-matrix. • Design en ny SoMe-kampagne for virksomheden. Opsamling Gruppeopgave Digitaliseringen IoT Big Data 4 p’er 7 p’er 4 c’er Ejede, betalte og fortjente medier Content marketing Sooo Me! Øpgaver 21. februar 2019 TmK 2 SoMe marketing