Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgruppen, Konceptet og Kommunikationsplatformen af:
Advertisements

Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
5 Internationalisering
Kap 25 Branding Kapitel 25.
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Styrket international presseindsats i forhold til dansk kunst og kultur.
BRANDING som udfordring for FUR
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
KNÆK KODEN.
Branding afsætning.
Company programme - Veda
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code PEST og SWOT efterår 2017 KU - Ezio Pillon.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
(Firmanavn) marketingplan
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship Business Model Generation 4 Strategi
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Modtagelse er fortolkning
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code Interkulturel markedskommunikation PEST og SWOT efterår 2018 KU -
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 13 Synopsis Repetition 2
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation forår 2018 Pillon - KU

+content, intekulturel kommunikation Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

+content, intekulturel kommunikation Content marketing-strategien skal indlemmes i den overordnede marketingstrategi og have tilstræbte kommunikationsmål på sigt kunne forrente sig – men den har sjældent klare, selvstændige markedsmål opbygge virksomhedens brand og profilere den som top of mind-specialist samt styrke den emotionelle loyalitet. ikke dreje sig om virksomheden, men om kunderne, interessenterne, samfundet. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

+content, intekulturel kommunikation +content skal være nyt, originalt og værdiskabende fuldstændig omkostningsfrit for brugeren skabe ny værdi, som ikke er betinget af købet af virksomhedens værditilbud alsidigt brugbart som viden, ekspertise eller oplevelse, der er værd at fortælle om. Den genererede omtale skal være oplagt at dele i sociale netværk forankret i ejede medier som virksomhedens website samt virksomhedens sider på de sociale medier. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

+content, intekulturel kommunikation Brainstorm i grupper for at finde tre content marketing-tiltag, I alle kender.   Diskutér, hvilket der er det bedste, og argumentér for valget i plenum. Eksamensprojekt Skitsér en content marketing-kampagne med nyt +content for den valgte virksomhed. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

+content, intekulturel kommunikation Gennemgående gruppeopgave uden brug af internettet. Bliv med udgangspunkt i den valgte virksomhed enige om en udenlandsk kultur, I alle kender til: Udvælg relevante målgrupper på det udenlandske marked for virksomheden. Hvilke værditilbud bør virksomheden bruge på det udenlandske marked? Adskiller disse værditilbud sig fra dem, der bruges i Danmark? Uddyb. Find et slogan, der vil passe til det udenlandske marked. Hvis virksomheden allerede har et, find på et alternativ. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation

+content, intekulturel kommunikation Gruppeopgave med brug af internettet. 1. Diskutér den danske og ovenstående kulturs placering i Hofstedes dimensioner uden brug af internettet. Tjek derefter Hofstedes resultater på https://www.hofstede-insights.com/product/compare-countries/ og diskutér eventuelle forskelle i forhold til jeres resultater. Kan disse forklares med den målgruppe, I har valgt, eller evt. andre faktorer? 2. Sammenlign websites for to globale virksomheder indenfor den samme på tre forskellige markeder. Kommentér eventuelle forskelle i branding på de valgte markeder. Pitch +content Interkulturel kommunikation +content, intekulturel kommunikation