Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Dialog og samarbejde om uddannelsesparathed
Advertisements

DJEEO Education DJEEO Education – En undervisningsplatform baseret på fysisk aktivitet, IT og samarbjede, som kan bruges i alle fag.
Agenda Reformen kort fortalt Hvad er det vigtigste nye? Nytter det?
Skriftlige opgave kom IT
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Analyse af praksis.
Pinpoint.
Karl Henrik Flyums model
DJEEO Education – En undervisningsplatform baseret på fysisk aktivitet, IT og samarbejde, som kan bruges i alle fag. DJEEO Education.
Kommunikation Intern kommunikation
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Digital post – kommunikationen til borgerne. Kommunikation og indsatser – overblik (”forberedelse” frem til juli 2014) Kampagneaktiviteter Bølge 2-kampagne;
Hvad er modydelsen ved at ændre
Hvorfor innovationstjek? v. Helle Bertram
Væk fra motivation Hvorfor går der altid kludder i det?
1 Efter Karl Henrik Flyums modeller At formulere spørgsmål - led 1- 7.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
EKsamen på Horsens Gymnasium 2017
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
Company programme - Veda
Efter Karl Henrik Flyums modeller
Dagens program Time: Arbejde med ide og pitch Time: Pitche for 2. K.
Jonas, Oliver og Kasper T.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 12 Van Loy: Social Media Strategy and ROI Algoritmer Search Marketing forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Filterbobler Eli Pariser: Pas på online filterbobler (10 min) Filter bobler: internetfænomen, hvor brugere kun får og ser bestemte nyheder tilpasset deres.
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Velkommen til Informatik - den nye dreng i klassen
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Hvad er vores kommunikationsmål
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb forår 2018 Pillon - KU

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb 13.9 Opgaver Lav en rundspørge på holdet eller i dit netværk: Hvor mange har installeret en ad blocker? Diskuter i grupper, hvilke konsekvenser det har for fremtidens online-annoncering, og hvilke modforanstaltninger fx nyhedsmedierne iværksætter. Tænk et år tilbage. Hvilke nye online-annonceringsmuligheder er opstået? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb Hvilke farer medfører den voksende identifikation af netbrugerne? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb https://marketcommunity.com/er-native-advertising-en-trussel-mod-pr/ Diskutér forskellen mellem native advertising, PR og +content https://annonce.borsen.dk/kreative-losninger/sponsoreret-indhold/ Kommentér børsens nye afdelig, børsen creative https://marketcommunity.com/hvor-gar-julie-og-mathias-hen-nar-de-logger-af-facebook/ Hvordan adskiller sig det unge segment fra mainstream på SoMe? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb

Online-annoncering og SEM, Medieindkøb Gennemgående gruppeopgave 13 Lav et udkast til en søgeordsannonce for jeres projektvirksomhed. Hvilket søgeord skal den laves ud fra, og hvordan skal søgeordet integreres i selve annoncen? Lav et udkast til en Facebook-annonce. Hvordan kan AIDA-E-modellen indtænkes? Gennemgående gruppeopgave 14 Diskuter, hvordan jeres virksomhed kan gøre brug af targeting, og kom med konkrete eksempler på kampagner. Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb