Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb forår 2018 Pillon - KU
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb 13.9 Opgaver Lav en rundspørge på holdet eller i dit netværk: Hvor mange har installeret en ad blocker? Diskuter i grupper, hvilke konsekvenser det har for fremtidens online-annoncering, og hvilke modforanstaltninger fx nyhedsmedierne iværksætter. Tænk et år tilbage. Hvilke nye online-annonceringsmuligheder er opstået? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb Hvilke farer medfører den voksende identifikation af netbrugerne? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb https://marketcommunity.com/er-native-advertising-en-trussel-mod-pr/ Diskutér forskellen mellem native advertising, PR og +content https://annonce.borsen.dk/kreative-losninger/sponsoreret-indhold/ Kommentér børsens nye afdelig, børsen creative https://marketcommunity.com/hvor-gar-julie-og-mathias-hen-nar-de-logger-af-facebook/ Hvordan adskiller sig det unge segment fra mainstream på SoMe? Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb
Online-annoncering og SEM, Medieindkøb Gennemgående gruppeopgave 13 Lav et udkast til en søgeordsannonce for jeres projektvirksomhed. Hvilket søgeord skal den laves ud fra, og hvordan skal søgeordet integreres i selve annoncen? Lav et udkast til en Facebook-annonce. Hvordan kan AIDA-E-modellen indtænkes? Gennemgående gruppeopgave 14 Diskuter, hvordan jeres virksomhed kan gøre brug af targeting, og kom med konkrete eksempler på kampagner. Pitch Online-annoncering og SEM Medieindkøb Nye tekster Gruppeopgaver Online-annoncering og SEM, Medieindkøb