Download præsentationen
1
Hvordan adskiller informations- og oplysningskampagner sig fra kommercielle kampagner?
2
Hvad er modydelsen ved at ændre
Her gælder det om at ændre vaner eller adfærd Hvad er modydelsen ved at ændre vaner eller adfærd?
3
Der er nogle udfordringer:
4
og de konsekvenser, problemet medfører Fx:
Det er vigtigt at få afklaret sammenhængen mellem problemet man ønsker at løse og de konsekvenser, problemet medfører Fx: Hvorfor ryger flere og flere unge selvom de ved, det er livstruende og ulækkert i de flestes øjne?? Hvorfor virker disse kampagner ikke altid??
6
Man starter med en situationsanalyse
Briefing til reklamebureauet
10
Her undersøges, hvor stort et behov for information modtagergruppen har
Man skal altid se behovet ud fra modtagerens synspunkt! Det er strategien, der er inde i de fire kasser, man skal følge
15
Kom med fire problematikker, der passer på de fire strategier
Opgave: Kom med fire problematikker, der passer på de fire strategier (10 min)
19
Løs alle tjekopgaver samt opgave 1: kun med kondom
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.