Strategi Juni 2013 Montanas Strategi 2013-2016.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Svend Gønge-skolens værdier...
Jarnes A/S Ud af krisen Hvem er Jarnes A/S? • Start: Palle Jarne Clausen 1961 • Nu: 50% Morten Jarne Clausen & 50% Gitte Clausen Bruun Jarnes A/S.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Marketingplanlægning
Final take - Værdigrundlag Maj 2007
Holmegaard en ny begyndelse.
5 Strategi Oversigt Strategisk platform Idé og mål
Velkommen til Bevola A/S Bevola har markedets bredeste produktplatform til opbygning af lastbiler, hængere og trailere. Ydermere tilbyder Bevola løsninger.
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Udvikling Fyn A/S – en ny vej til vækst på Fyn.
Generalforsamling 4. marts 2010 Henrik Poulsen
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Der er penge i kommunikation
Kvinder i Ledelse IT Brancheforeningen 2. juni 2008 Alfred Josefsen
1. Virksomhedens strategiske planlægning
Kvalitetsstyring som ledelsesværktøj.
Udvikling og styring af en virksomhed
Virksomheder - definition
Roadmap for Fjernvarme Fjernvarmens Hus den 20. juni 2011
Kommunikation og konflikthåndtering. Baggrund : Stigende produktion på grund af større affaldsmængder: Afgrænset tid Afgrænset kundeservice Afgrænsede.
Gennemføres af ERHVERVS- OG SELSKABSSTYRELSEN i samarbejde med FORENINGEN NYDANSKER Projektet er støttet af INTEGRATIONSMINISTERIET og REGION SYDDANMARK.
BackIIBasic En undervisningscase i entrepreneurship
Formulering af strategi ud fra analyse og ”Scenarier”
På toppen af krisen og klar til fremtiden…
Introduktion af Danmarks største jobmarked på Godkendt rådgiver for Selskabet.
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
CBS Bibliotek …flere fremtider, én strategi René Steffensen Statsgruppens temadag 20. november 2006.
DLF–TRIFOLIUM Græsfrøkonferencen 2008 Søren Halbye; Salgs- og marketingdirektør.
Mulighed for øget produktivitet i det offentlige.
Gruppefremlæggelse af: Laura, Lasse, Christoffer, Sophie og Sandra
Praktikum med innovativt aspekt.
Floor Heating arketype processen. Hvorfor skal vi dog se på værdierne? I 2003 køber Danfoss DEVI A/S. DEVI brand´et forandres fra et Corporate Brand til.
Ledelse af forandringer i praksis Peter Engberg Jensen.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Forandringsprogrammet/Organisationsudvikling 9. Maj 2007 Bilag 2 BUF’s strategiske grundlag.
Vision Daloon er den moderne forbrugers foretrukne leverandør af etniske conveniencefødevarer.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Introduktion til KVIK Modellen Tovholderens rolle og opgaver
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Ledelses- og Styringsgrundlag. Oplæg v. Bo Johansen – 20. aug
GRUPPE 6.
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
Workshop d juni 2010 Selskabets ledergruppe var d. 8 & 9. juni samlet i Hillerød for at affyre startskuddet til den kommende strategiske planlægning.
SAMMEN ER VI STÆRKE.... Silkeborg under pres SITUATIONEN Et stærkt erhvervsliv er forudsætningen for en stærk by!
Vision mission værdier handleplaner
Folk der søger inspiration og udvalg til hjemmet, haven og kæledyr tænker først Plantorama – også på nettet. Udpakning af visionen Folk… Plantorama er.
GENERATION WHY Flere søger virksomheder med andre formål end ren profit. Give noget igen til samfundet. Vi vil i stigende grad søge at gøre en positiv.
Dansk Supermarked i korthed
Københavns Kommune Styregrupper set fra chefens/styregruppe medlemmets perspektiv Bo Jelved Koncernservice, Københavns Kommune 28. September 2011.
Dansk Handicap Idræts-Forbund Mission, Vision og Mål
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
1 Fuld skrue Optimering af produktionen ved HMF v. Lars Vig Jensen VP Sourcing & Supply.
Center for Kultur- og Oplevelsesøkonomi Hustræf og seminar Svendborg den 27. maj
1 Vision Region Syddanmark har en HR-funktion, som via initiativ, dialog og samarbejde understøtter forretningsområdernes behov for HR ydelser HR sætter.
Dansk Handicap Idræts-Forbund Mission, Vision og Mål
et stærkere og bredere turismesamarbejde
FORRETNINGSPLAN.
Energierhvervsanalyse
Optimering af produktionen ved HMF
MISSION Vores mission er, at:
Præsentation af forretningsplan
Vækstforum Hovedstaden
Fremtidens sundhedsvæsen i et erhvervsmæssigt perspektiv
Ungdomsskolen 2021 MISSION
Handlingsplan 2015.
Mission, vision og forretningsidé
Fremtidens sundhedsvæsen i et erhvervsmæssigt perspektiv
Overordnet beskrivelse af initiativ Verdensmål-nummer
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

Strategi Juni 2013 Montanas Strategi 2013-2016

Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Montanas Idé At mennesker ønsker frihed til at skabe / designe egne rum og mulighed for at re-arrangere rum i takt med, at egne behov eller ændringer i omgivelserne skaber behov for dette.

Strategi Juni 2013 Montanas Vision At medvirke til en bedre hverdag for mennesker i hjemmet og på arbejdspladsen ved at udvikle, producere og markedsføre møbler, herunder opbevaringsmøbler, hvor der er taget vidtgående hensyn til: ressourceforbrug, miljø, økonomi, kvalitet, fleksibilitet, æstetik og etik.

Montanas Mission At udbrede kendskabet til Montanas værdier: Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Montanas Mission At udbrede kendskabet til Montanas værdier: mulighed for at skabe, designe og ændre rum respekt for ressourceforbrug, miljø, økonomi, kvalitet, fleksibilitet, æstetik og etik for på grundlag af disse unikke værdier at opstille realistiske mål til gavn for vores kunder, samfundet og Montana.

Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Montanas Mål På grundlag af Montanas idé, vision og mission at udvikle Montana til en førende designvirksomhed i Europa – med speciale i opbevaringsmøbler.

Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Vores delmål frem til 2016 Omsætning på DKK 400 mio. og en overskudsgrad på 10 % Styrke vores brandposition i Danmark og Norge Udvikle vores position i Schweiz og Tyskland Udvikle vores brand og produkt Udvikle vores organisation: medarbejdere og IT Øge produktiviteten

EKSPORTANDEL (blå) i 2012-13 EKSPORTANDEL (blå) i 2015-16 49% 51% 56% Strategi Juni 2013 EKSPORTANDEL (blå) i 2012-13 EKSPORTANDEL (blå) i 2015-16 49% 51% 56% 44 % DK Eksport

32% 35% 68% 65% CONTRACT-ANDEL (blå) i 2012-13 Strategi Juni 2013 CONTRACT-ANDEL (blå) i 2012-13 CONTRACT-ANDEL (blå) i 2015-16 32% 68% 35% 65% Living Contract

Montana – et paraplybrand Strategi Juni 2013 Montana – et paraplybrand

Produktudvikling Udvikle og udbygge eksisterende produktprogram Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Produktudvikling Udvikle og udbygge eksisterende produktprogram Entre, soveværelse, erhvervs- møbler, borde Ny overflade til CO16

Fremtiden efter 2016 og frem til 2021 Strategi - Vækst Strategi Juni 2013 Fremtiden efter 2016 og frem til 2021 Målet for 2021 er en omsætning på DKK 750 mio. og en overskudsgrad på 10 %