Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.
• Frede viser sin egen Facebook side mv. • Alle oprettes på Facebook • Vi bliver venner med hinanden • Frede laver en gruppe til træning • Bog: Facebook.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Fremtidens markedsføringsplatform
Velkommen til temadag om Indholdskanalen. Program: : Indholdskanalens muligheder Baggrunden for Indholdskanalen : Leverandør-præsentationer.
RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Vi holder fast Konference 23. august Hvad? Sociale medier = En teknologi og en praksis, der er blevet gjort mulig med Web 2.0- teknologierne.
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
2 JUNE 2014 COWI POWERPOINT PRESENTATION 1 Evaluering af etableringen af Familieambulatorierne.
Offentliggørelse På nettet Vi har valgt at skrive om Nettet og Youtube Vi skriver om: Bloggere Fortrydelse på nettet Viborg-Mappen.
Møder via video, web eller telefon Kapitel 7 Liv Otto Hassert, Mie Femø Nielsen og Ann Merrit Rikke Nielsen.
Online Reputation Management. Online Reputation Management (ORM) 4. Handling 1. Overvågning 2. Analyse 3. Strategi Brands Nøglepersoner Produkter Ydelser.
IT i danskundervisningen Sydfalster Skole den 15.5 Kort om blogs – igenigen! SMS-noveller (sprog og kommunikation) Skriftlighed og IT Mundtlighed og IT.
Brug de definerede typografier! ​ Tekst uden punktopstilling Andet niveau Tredje niveau Fjerde niveau Femte niveau Første niveau = Almindelig tekst Andet.
Forside uden yderligere tekst. Du kan vælge andre forsider ved at højreklikke på slidet og vælge ”Formatér baggrund”. I boksen, der dukker op, vælger du.
PORTFOLIO WORKSHOP PÅ KD 10. OKTOBER 2016 PERNILLE SKOV // CAKI & SINE JENSEN // FOLIO WEB CAKI.DK INSTAGRAM CAKI_KUNSTUDDANNELSERNE FACEBOOK CAKI KUNSTUDDANNELSERNE.
Danskopgaven Struktur. Opgavens struktur (Forside(r) Indholdsfortegnelse) Indledning – hoveddel – Konklusion (Fodnoter Litteraturliste evt. bilag) 5-7.
Hvem er jeg? Indlægsholderen præsenterer sig selv og kører bordet rundt.
SEO – sådan bliver din hjemmeside synlig for nye kunder
Din kreative online praksis! – del 2
Forslag fra arbejdsgrupperne
Alle unge skal have mulighed for at vælge efterskole
Modul 6: Personlig salgscoaching
Mens Bag Produkt, pris og distribution af nyt produkt
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
Din kreative online praksis!
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Danmarks største forening for slægtsforskere fejrer
Facebookkampagne 23. februar – 10. juni
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Dagens program Time: Arbejde med ide og pitch Time: Pitche for 2. K.
Markedsføring i søgemaskiner
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Til ambassadører: Hvordan kan Colibo understøtte jeres behov?
Effekten af støj på børns lytteindsats og trivsel i skolen
Alternativ reklameassistent
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
SUCCES MED SALG 1.
SUMO - analyse.
Nysgerrighed og indsats
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
Voksenvejledningsnetværk Delresultater fra evalueringen
Interaktionsdesign.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Præsentation af mad vafler
#UNGKBH Oplæg om sociale medier.
Lidt eller lille Mel.: Line Nielsen Tekst: Line Nielsen
Danmarks Vejlederforening
Hvordan kommer vi ind ad døren?
Hvad er meningen med dit liv?
Tools og Clil4U er blevet oprettet med støtte fra EU
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Formidling på sociale medier – Ereolen Global
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Velkommen Dagens program.
Strategi Til markedsføring
Erindringsindsamling
Præsentationens transcript:

Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier

BACKLINK-LINKBUILDING De forskellige SoMe kanaler bør linke til hinanden for at opnå en større synergieffekt, nysgerrighed får målgruppen til at følge Fabrick på andre digitale-kanaler og nye toutch points opstår Eksterne links til websitet optimere seo Fabrick bør indgå et samarbejde med Relevante bloggere, som skal anbefale Fabrick og linke til ind til webshop = øget salg

Instagram – pull vs. push medie Fabrick har en alm. Instagramprofil, som er et pull medie. Kunden skal selv opsøgt profilen – kræver kendskab til brand Fabrick bør lave Instagram reklamer, som er et push medie. Kunden er passiv og skal ikke selv opsøge information. Kan nå ud til kunder som ikke kender brandet = større brand awarness

Lancering af ny kollektion på instagram Læg billeder og video ud ved ny kollektion på egen instgram-profil og køb også annonceplads på instagram, som fører brugerne ind på webshop. Øger salgsmulighed. Brug “#” (#fabric #kollektionsnavn osv.) skaber en database over de billeder der har noget med hinanden at gøre. Man skal kunne forstå videoer OGSÅ uden lyd.

Samarbejde med bloggere Når ud til et større publikum.

Facebook Opret konkurrencer og event ved kampanger og specielle begivenheder, for at få folk til at involvere sig. Involvering = større chance for salg. Posts på facebook kan have lidt mere substans og dybde. Brug både billeder og videoer til at fange opmærksomhed.

Youtube Vend ALTID kameraet vandret Less is more - videoerne skal ikke være for lange Få lydkilden tæt på. Brug evt. et alm. headsæt som har en mikrofon.