DJØFs medlemsundersøgelse 2009

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Medlemsundersøgelsen 2011 Fokus på forhold der skaber medlemstilfredshed og -loyalitet Rapport for JA | Specialrapport Marts 2011.
Advertisements

NVBFs forårskonference Reykjavik, Island, juni 2004
Århus Kommune Undersøgelse på tilsynsområdet Telefonundersøgelse foretaget november respondenter.
Professionsuddannelserne - De studerendes vurdering af studiemiljø, studieformer og motivation for at gennemføre oplæg med fokus på bioanalytikeruddannelsen.
DEF-projekt: Brugerundersøgelse på 5 danske biblioteker
TNS Gallup - Public Ugens Gallup Sundhed Public. © Gallup Instituttet for Berlingske Tidende Gallups undersøgelse er gennemført 17. til 19. juni 2008.
1 Vollsmose - Imageundersøgelse Mediehus Vollsmose November 2009.
VTU 2010 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Københavns Tekniske Skole Inspektørområde - Tæbyvej Svarprocent: 23% (64 besvarelser ud af 274 mulige)
Medlemsundersøgelsen 2011 Fokus på forhold der skaber medlemstilfredshed og -loyalitet Rapport for JA | Hovedrapport Marts 2011.
+ FORBRUGERNE OG LANDBRUGET: HVAD GIK GALT? Henrik Byager Kommunikationsrådgiver Planteavlerdagen 1.
Kvalitetsstyring som ledelsesværktøj.
Beboere med anden sproglig eller kulturel baggrund end dansk
MTU 2012 | Medarbejdertilfredshedsundersøgelse
Anvendelse af N-les III til beregning af kvælstofudvaskningen
Markedskommunikation - del 1
Kundeanalyse Produktion 2014.
VTU 2014 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Skolerapport Learnmark Horsens Svarprocent: 33% (121 besvarelser ud af 362 mulige)
VTU 2008 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Aalborg Tekniske Skole Mekaniker Svarprocent: 26% (31 besvarelser ud af 118 mulige)
Input til tænketank om Fremtidens biblioteker Danmarks Biblioteksforening, Vartov den 25. april 2012 Biblioteker og biblioteksbrug i tal.
Nyborg kommune Brugerundersøgelse på Skoleområdet 2014 DANEHOFSKOLEN
Undersøgelsens omfang
Medlemsundersøgelsen 2011 Rapport for Arkitektforbundet | Hovedrapport Marts 2011.
Introduktion af Danmarks største jobmarked på Godkendt rådgiver for Selskabet.
Brugerundersøgelser i det elektroniske bibliotek Et DEF-projekt gennemført i vinteren Arbejdsgruppe: Alice Nørhede, DFB René Steffensen, KAAB Piet.
TURISMEN ANNO VI INDLEDER PROCESSEN MED ANALYSER FASE 1 – EKSTERN ANALYSE – Formål: Bedre kendskab og forståelse for gæsterne fra Tyskland og Danmark.
Dine karakterer Gives ud fra flere elementer. Hvilket niveau E-F, D eller C (taksonomi) Indhold af det der står skrevet holdt op imod det som der forventes.
VTU 2008 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse
ETU 2008 | Elevtilfredshedsundersøgelse Erhvervsskolen Nordsjælland HTX (Teknisk Gymnasium) - Hillerød Baseret på 313 besvarelser.
København, den 1. maj 2006 Konverterings- gevinster og tillægsbelåning 2005 Seniorkonsulent Simon Bjerremann Jensen.
Illustrationer til undervisningsbrug
Regionsrapport: Århus. Revisionsbarometret 2009 Kundetilfredshedsbarometer for de største revisionsfirmaer i Århus Note:a)Indekset oven for søjlerne.
ETU 2007 | Elevtilfredshedsundersøgelse HTX Sankelmarksgade Baseret på svar fra 108 elever og lærlinge.
Oplæg Marsellisborg gymnasium 27/ Kan man bruge tilfredshedsundersøgelser i kvalitets og reformarbejdet? erfaringer Nykøbing Katedralskole.
Arbejdsrelaterede skader
Landbrugets Rådgivningscenter Krav til planteavlsrådgivningen -når kravet til landmanden er tilpasning. V. Heidi Hundrup Produktionsøkonomigruppen.
DEF-Brugerundersøgelse: Præsentation af projektet samt metoden Dansk Kundeindeks - Præsentation d. 25. oktober ved Piet Dahlstrøm.
IFKA Institut for Konjunktur-Analyse Efteruddannelsesaktiviteter - Udvikling og nyere tendenser v/Thomas Søby Institut for Konjunktur-Analyse
Den Humanitære Online Genre Og Mads Elkær, projekt-eksamen 17. juni 2005.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
VTU 2008 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Aalborg Tekniske Skole Svarprocent: 27% (414 besvarelser ud af mulige)
Fra SNP til DGV Ulrik Sander Nielsen og Anders Fogh Informationsmøde 29. september 2011.
MTU og APV 2015 Sct. Knuds Gymnasium. Generelt om undersøgelsen Data er indsamlet i perioden marts 2015 Der er tale om anonyme besvarelser Resultatet.
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
Borgerservice Undersøgelse af brugertilfredsheden med Borgerservice Marts
Virksomhedernes vurderinger af AMU- udbuddet - Status i 2011 og udviklingen siden 2007 Oplæg for VEU-Rådet onsdag den 22. juni 2011 ved områdechef Tue.
Biløkonomerne Aarhus den 20. juni 2012 Værkstedsøkonomi Økonomisk vægtning Når virksomheder vurderes kan det give mening at vurdere ud fra 3 overordnede.
DJØFs medlemsundersøgelse 2010 Pensionister 9. juni 2010.
Medlemsundersøgelse Indhold og forord Indholdsfortegnelse Sammenfatning af medlemsundersøgelsen Overordnede resultater og anbefalinger samt benchmarking.
Evaluering på EGY Disposition: - Fra evalueringsplan til evalueringsstrategi - konkrete evalueringer og ”værktøj” - perspektivering ”Man kan ikke måle.
1 Undersøgelse blandt tekniske forvaltninger i kommunerne Dansk Energi oktober 2010.
DHF Håndboldskole. DHF håndboldskole Siden de første håndboldboldskoler i 1997 har mere end børn fået den gode håndboldoplevelse i sommerferien.
Brug af storskraldsordning Brug af haveaffaldsordning 1 Brugerundersøgelse Storskralds- og haveaffaldsordningen bliver ikke brugt i særlig høj grad Figur.
Forældretilfredsheds- undersøgelsen 2015 Udført i april 2015.
MTU 2015 | Medarbejdertilfredshedsundersøgelse
BrancheIndexTM Bank 2016.
KAPITEL 9 Operationel risiko
Børne- og Uddannelsesudvalget Assens kommune
Værdibaseret styring i Hjertecentret Sundhedsudvalgsmøde 20. juni 2017
VIS - SPECIALE Hvad er en arbejdsproces: En kæde af aktiviteter, der kan gen-tages, og som fører frem til et produkt eller en ydelse, der har værdi.
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
MTU 2012 | Medarbejdertilfredshedsundersøgelse
Jeopardy om verdensmålene
MEDLEMSTILFREDSHED Januar 2018.
Regneark.
Jeopardy om verdensmålene
BASELINEUNDERSØGELSEN 2015 – forældre til folkeskoleelever
UNDERSØGELSE VEDRØRENDE UNGES BRUG AF KONDOM
Medarbejdertrivselsundersøgelse 2019
Medarbejdertrivselsundersøgelse 2019
Plustur, lemvig 16. juni 2019.
Præsentationens transcript:

DJØFs medlemsundersøgelse 2009 Pensionister 10. juni 2009

Tilfredshed

Tilfredshed i EPSI-modellen

Loyalitet

Loyalitet

MODELSTRUKTUR Indsatsområder Resultatområder Image Image Forventninger æ rdi Tilfredshed Loyalitet V æ rdi Tilfredshed Loyalitet Produkter Produkter Personlig Personlig betjening betjening Indsatsområder Resultatområder

MODELSTRUKTUR - Pensionister

Forklarende faktorer, som skaber loyalitet og tilfredshed.

Omdømme

Udsagn om DJØF

Kendskab, brug og tilfredshed med ydelser

Kendskab til ydelser

Andel, der har benyttet ydelsen inden for det seneste år

Gennemsnitlig tilfredshed med ydelsen

Gennemsnitlig tilfredshed blandt dem, der har brugt ydelsen

Prioriteringskort – ydelser og tilfredshed