Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afTina Ebbesen Redigeret for ca. et år siden
1
DJØFs medlemsundersøgelse 2010 Pensionister 9. juni 2010
2
–Årlig måling i samarbejde med Århus Universitet baseret på international måle-model (EPSI) Ca 2.500 erhvervsaktive Ca. 800 studerende Ca. 450 pensionister –Startet i 2009 for pensionister –Tilfredshed og loyalitet beregnes ud fra medlemmets besvarelser af spørgsmål vedrørende personlig kontakt, DJØFs servicetilbud, forventninger til DJØF, DJØFs image og oplevelse af værdi for pengene –Skala 0-100 hvor 1-49 = meget lav, 50-59 = lav, 60-69 = middel, 70-79 = høj, 80-100 = meget høj –Viden om sammenhænge giver grundlag for at arbejde mere bevidst for øget medlemstilfredshed og loyalitet –Forbedringsmulighed pr år i samlet tilfredshed: Op til 2 procentpoint ved nuværende niveau Medlemstilfredshed – Dansk medlemsIndex
3
MODELSTRUKTUR IndsatsområderResultatområder Tilfredshed Image Loyalitet Produkter Personlig betjening Forventninger Værdi Tilfredshed Omdømme Loyalitet Tilbud Personlig betjening Forventninger Værdi
4
Tilfredshed
5
Medlemstilfredshed
6
Udviklingen i medlemstilfredshed
7
Samlet medlemstilfredshed 62 64 63 56 58 60 62 64 66 68 20092010 ekskl. tidl. C3 medlemmer2010 inkl. tidl. C3 medlemmer
8
Loyalitet
9
Loyalitet/tilknytning
11
Forklarende faktorer, som skaber loyalitet og tilfredshed.
12
Omdømme
13
Udsagn om DJØF
14
Kendskab, brug og tilfredshed med ydelser
15
Kendskab til ydelser 23 31 46 48 51 55 56 60 61 63 80 020406080100 Fagtidsskriftet Samfundsøkonomen Fagtidsskriftet Juristen DJØFs indsats for at fremme beskæftigelsen DJØFs udflugter for pensionister DJØFs netværk for pensionister DJØFs individuelle service og rådgivning DJØFs nyhedsmail Faglige arrangementer for alle medlemmer Kontante fordele (DJØF Xtra). DJØFs medlemsmøder for pensionister Sikring af gode løn-og pensionsvilkår DJØFs hjemmeside DJØF Bladet -6 -5 +7 -3 -6 -2 +2
16
Andel, der har benyttet ydelsen inden for det seneste år
17
Gennemsnitlig tilfredshed med ydelsen 48 55 57 58 61 64 65 66 67 68 71 01020304050607080 Fagtidsskriftet Samfundsøkonomen Fagtidsskriftet Juristen Medvirken til at sætte dagsordenen DJØFs indsats for at fremme beskæftigelsen Markering i pressen Indsats for at sikre gode løn-og pensionsvilkår DJØFs individuelle service og rådgivning DJØFs netværk for pensionister Kontante fordele (DJØF Xtra) DJØFs udflugter for pensionister Indholdet på DJØFs hjemmeside Faglige arrangementer for alle medlemmer Artiklerne i DJØF Bladet DJØFs nyhedsmail Medlemsinformationen i DJØF Bladet DJØFs medlemsmøder for pensionister -4 -2 +2 -2 +5 -2 +2 +3
18
Gennemsnitlig tilfredshed blandt dem, der har brugt ydelsen
19
Prioriteringskort – ydelser og tilfredshed
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.