Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afLaura Jeppesen Redigeret for ca. et år siden
1
ETU 2007 | Elevtilfredshedsundersøgelse HTX Sankelmarksgade Baseret på svar fra 108 elever og lærlinge
2
Modellen Planlægning og Organisering Undervisere Undervisning Socialt Miljø Fysisk Miljø Image Indsatsparametre Resultatparametre TilfredshedLoyalitet
3
Tilfredshed og Loyalitet
8
Segmentering Lav Loyalitet Høj LavTilfredshedHøj DE TROFASTE AMBASSA- DØRER KERNEN PÅ-VEJ-VÆK DE TROLØSE 16 286 43 15
9
Segmentering
10
Hvordan skaber du større Tilfredshed? LavEFFEKT AF EN FORBEDRINGHøj Lav VURDERING Høj TILPAS VEDLIGEHOLD OBSERVER PRIORITER
11
Vurdering af overordnede områder (Indsatsparametre)
12
Effekt på Tilfredshed og Loyalitet
13
Overordnet prioriteringskort
14
Planlægning og Organisering
19
Undervisere
25
Undervisning
30
Socialt Miljø
34
Fysisk Miljø
39
Image
44
Vejledning og støtte under uddannelse - Har du brugt Studieplan?
45
Vejledning og støtte under uddannelse
46
Undervisningsmiljøvurdering [1] - Det æstetiske miljø
47
Undervisningsmiljøvurdering [2] - Det sociale miljø
48
Undervisningsmiljøvurdering [3] - Det fysiske miljø
49
Undervisningsmiljøvurdering [4] - Det fysiske miljø
50
Specifikke spørgsmål for HTX og HHX uddannelserne på Aalborg Tekniske Skole
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.