Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afChristoffer Bak Redigeret for ca. et år siden
1
MTU 2012 | Medarbejdertilfredshedsundersøgelse
VUF Svarprocent: 85% (190 besvarelser ud af 224 mulige) Præsentation
2
Sammenfatning af undersøgelsens resultater
Tolkning af resultatet Point Meget høj Arbejdsglæde Point Høj Arbejdsglæde Point Middel Arbejdsglæde Point Lav Arbejdsglæde Under 50 Point Meget lav Arbejdsglæde
3
Modellen Resultatområder Indsatsområder Trivsel Adfærd Omdømme
Overordnet ledelse Tilfredshed Troskab Arbejdsglæde Loyalitet Nærmeste leder Samarbejde Motivation Engagement Det daglige arbejde Løn og ansættelsesforhold Faglig og personlig udvikling
4
Arbejdsglæde
5
Loyalitet
6
Arbejdsglæde og Loyalitet på VUF
7
Arbejdsglæde og Loyalitet på VUF
8
Arbejdsglæde og Loyalitet på tværs af VUF
9
Arbejdsglædesegmentering
TILFREDSHEDS-UNDERSKUD HØJ ARBEJDS-GLÆDE Høj BALANCERET ARBEJDSGLÆDE MOTIVATION MOTIVATIONS- UNDERSKUD LAV ARBEJDS-GLÆDE Lav TILFREDSHED Lav Høj
10
Arbejdsglædesegmentering
11
Loyalitetssegmentering
ILDSJÆLE Høj ZAPPERE KERNEMEDARBEJDERE ENGAGEMENT PÅ-VEJ-VÆK-MEDARBEJDERE Lav SOFAMEDARBEJDERE TROSKAB Lav Høj
12
Loyalitetssegmentering
13
EFFEKT AF EN FORBEDRING
Hvordan skaber du større Arbejdsglæde? TILPAS VEDLIGEHOLD Høj VURDERING OBSERVER PRIORITER Lav EFFEKT AF EN FORBEDRING Lav Høj
14
Vurdering af Indsatsområder
15
Effekt på Arbejdsglæde
16
Overordnet prioriteringskort
17
Omdømme
18
Omdømme
19
Omdømme
20
Overordnet ledelse * Spørgsmålet "den overordnede ledelses etik og moral" er ændret i forhold til tidligere målinger. Tidligere var formuleringen af spørgsmålet "VUF etik og moral"
21
Overordnet ledelse
22
Nærmeste leder
23
Nærmeste leder
24
Nærmeste leder
25
Samarbejde
26
Samarbejde
27
Det daglige arbejde
28
Det daglige arbejde
29
Det daglige arbejde
30
Løn og ansættelsesforhold
31
Løn og ansættelsesforhold
32
Faglig og personlig udvikling
33
Faglig og personlig udvikling
34
MAINSTREAM EMPLOYER BRAND
Employer Branding EKSTERNT EMPLOYER BRAND STÆRKT EMPLOYER BRAND Høj MAINSTREAM EMPLOYER BRAND TILTRÆKNING INTERNT EMPLOYER BRAND SVAGT EMPLOYER BRAND Lav Lav Høj FASTHOLDELSE
35
Employer Branding
36
Tema: Udviklingssamtaler
37
Tema: Udviklingssamtaler
38
Tema: Udviklingssamtaler
39
Skolespecifikke spørgsmål - VUF
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.