Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
QR-koder.
Advertisements

Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
10 Konkurrencesituation
LinkedIn Intro.
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Mette, Sofia, Peter & Nichlas

15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Synlig ledelse i krisetid
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen
Markedsvurdering.
UNIQUE PHOTO Anne-Sofie Thers.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Hotellets koncept.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Program for valg af platform Præsentation af os selv/IdeFA Gruppen Tjeklisten Valg af platform – Godt det ikke er os! – GENERELT Gruppearbejde 1. Pause.
Valg af parametre.
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
Reklame & Markedsføring
Business to Business På den JYSKe måde…...
Dokumentation af opgaver
Kundeundersøgelser for NFS Udvikling BHT siden 2002 Nye NFS ruter siden 2008 Idag Undersøgelser på 8 ruter - årlige, halvårlige, kvartals 13 resultatrapporter.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
Kapitel 8 Innovation, metode og værktøjer. Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Forretningsplan detaljer om produkt eller.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo.
FRA IDÉ TIL VIRKELIGHED
Parametermix - promotion
Logo Mobile Media ApS Joachim Nyvang Andersen, Mia Hye-Knudsen, Mie Østergaard Iversen, Mia Smith Sørensen.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Målgrupper og segmentering
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
E-handel og online service
Konkurrenceforhold afsætning.
Kvalitative og kvantitative undersøgelser
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Branding afsætning.
Vi er der for dig Præsentation Kun det bedste er godt nok Genito
10 Konkurrencesituation
Markedsanalyse for LSC
Virksomhed – Tøj virksomhed, til kvinder i alderen 16-25, 2 ansatte.
Virksomhedsnavn Virksomhedens navn, adresse, www
(Firmanavn) marketingplan
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Hvordan ser fremtidens kunder og marked for statistik ud?
Af alle hjemmesideejere har ikke
Præsentationens transcript:

Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H Mensbag.dk Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H

Agenda Fremgangsmåde Statistik Segmentering Value proposition design Konklusion - Nye måder at nå målgruppen

Problemformulering I hvilket omfang kan MensBag øge deres salg, ved at satse på en bredere målgruppe. Og er der en målgruppe I kvinder, I alderen 18-35 år.

Fremgangsmåde Ikke sandsynlighedsbaseret stikprøve Bekvemmelighed Primær data Eksplorativ kvantitativ analyse 16 spørgsmål Spørgeskemaer uddelt fysisk

Statistik

Segmentering Kvinder mellem 18 – 35 år Value proposition design

Value proposition Design Gains Høj kvalitet Service Garanti / sikkerhed Returet Status Unikt product Fysisk stimulering Gain Creators Online chat Retur Label Showroom Unikke mærker Fysisk butik Kundeservice Indsæt tekst her Produkt Rygsæk Computertaske Weekendstaske Sportstaske Lædertaske Kvalitet Jobs Tilfredshed Status Forhold til kunden God oplevelse Tillid Gains Pain Relievers Produkt beskrivelse Lagerstatus Opdateret hjemmeside Sikker emballage / Fragt Gratis fragt Teknikkere til hjemmeside Dårlig kvalitet Lang leveringstid Sikkerhed ved fragt Fragtpris Mister penge Udsolgt Tekniske problemer

Konklusion - Hvad skal MensBag forbedre? Benytte sig af rabat-koder Kampagner - Valentin - Black Friday - Jul etc. Fokus på kvalitet Fokuseret markedsføring 18 – 25 årige primært Konkurrencer på sociale medier(Del, like, kommentér)

Afrunding Tak for jeres opmærksomhed

Matrix F H Høj pris Lønmodtager Studerende Lav pris Fysisk A B C D Internet F G H