Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H Mensbag.dk Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Agenda Fremgangsmåde Statistik Segmentering Value proposition design Konklusion - Nye måder at nå målgruppen
Problemformulering I hvilket omfang kan MensBag øge deres salg, ved at satse på en bredere målgruppe. Og er der en målgruppe I kvinder, I alderen 18-35 år.
Fremgangsmåde Ikke sandsynlighedsbaseret stikprøve Bekvemmelighed Primær data Eksplorativ kvantitativ analyse 16 spørgsmål Spørgeskemaer uddelt fysisk
Statistik
Segmentering Kvinder mellem 18 – 35 år Value proposition design
Value proposition Design Gains Høj kvalitet Service Garanti / sikkerhed Returet Status Unikt product Fysisk stimulering Gain Creators Online chat Retur Label Showroom Unikke mærker Fysisk butik Kundeservice Indsæt tekst her Produkt Rygsæk Computertaske Weekendstaske Sportstaske Lædertaske Kvalitet Jobs Tilfredshed Status Forhold til kunden God oplevelse Tillid Gains Pain Relievers Produkt beskrivelse Lagerstatus Opdateret hjemmeside Sikker emballage / Fragt Gratis fragt Teknikkere til hjemmeside Dårlig kvalitet Lang leveringstid Sikkerhed ved fragt Fragtpris Mister penge Udsolgt Tekniske problemer
Konklusion - Hvad skal MensBag forbedre? Benytte sig af rabat-koder Kampagner - Valentin - Black Friday - Jul etc. Fokus på kvalitet Fokuseret markedsføring 18 – 25 årige primært Konkurrencer på sociale medier(Del, like, kommentér)
Afrunding Tak for jeres opmærksomhed
Matrix F H Høj pris Lønmodtager Studerende Lav pris Fysisk A B C D Internet F G H