Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afSigne Dahl Redigeret for ca. et år siden
1
Kundeundersøgelser for NFS Udvikling BHT siden 2002 Nye NFS ruter siden 2008 Idag Undersøgelser på 8 ruter - årlige, halvårlige, kvartals 13 resultatrapporter 1
2
Data om kundernes tilfredshed med produktet 2
3
Data om kunderne – og især turisterne 3
4
Eksempler på viden Den personlige service er – altid – i top på Bornholmstrafikken. 60 % af Bornholmstrafikkens passagerer booker billetten online – langt færre på NFS’ øvrige ruter. Turisternes opholdslængde på Bornholm om sommeren har i en årrække været faldende, men har nu stabiliseret sig omkring en opholdslængde på syv dage. I juli 2009 var hver sjette turist på Bornholm på øen for første gang – mens ingen nye turister kom til øen i november 2009. 4
5
Fremtiden NFS ønsker redesign af undersøgelserne – 2010 bliver testår NFS ønsker – Mere viden – Ny viden – Bedre og/eller billigere viden Hidtidige metodeovervejelser: – Spørgeskemaer uddelt og indsamlet på færgerne – Spørgeskemaer via internet/e-mail – Interviews/fokusgrupper/usability studies på færgerne – Brug af nye teknologi – fx sms, smartphones, eye-tracking, gps-tracking Brug af ny teknologi er et væsentligst ønske for NFS - også ud fra en image-betragtning 5
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.