Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afJette Lauritsen Redigeret for ca. et år siden
1
Logo Mobile Media ApS Joachim Nyvang Andersen, Mia Hye-Knudsen, Mie Østergaard Iversen, Mia Smith Sørensen
2
BRUGERNES FAVORITTER Rejseplanen 90,4 % Google Maps 27,2 % DSB app 20,2 % DOT 12,4 % Konkurrenter
4
BRUGERNE Hvad de TÆNKER OG FØLER Hvad de HØRER Hvad de SER Hvad de
SIGER OG GØR FORDELE ULEMPER
5
BRUGERNE Emilie 24 år København Studerende Type: Planlæggeren
Pain: Ved ikke hvornår hun ankommer, når der er forsinkelser Peter 31 år København Elev Type: On the go Pain: Tidsspilde Persona
6
BRUGERNE Gain creators Gains Products & services Customer job(s)
Pain killers Pains
7
APP VS. WEB Mobile apps 90 % stigning Desktop 16 % stigning
Mobile web 53 % stigning Mobile apps 90 % stigning Desktop 16 % stigning Mobile web 53 % stigning
8
APP VS. WEB Reel markedsplads Reelt produkt at markedsføre Langt bedre brugeroplevelse Mobile apps 90 % stigning Desktop 16 % stigning Mobile web 53 % stigning
9
TEKNOLOGIEN React native app Teknik diskussion
10
PROTOTYPE
11
Scenarie 1
12
Scenarie 1
13
Scenarie 1
14
Emdrupvej 72, 2400 Københa… Nørreport St. Scenarie 1
15
Scenarie 1
16
Scenarie 1
17
Scenarie 1
18
Scenarie 2
19
Scenarie 2
20
Scenarie 2
21
Scenarie 2
22
Scenarie 2
23
Scenarie 2
24
Andre features
25
Andre features
26
Andre features
27
Andre features
28
BUDGETTET TID PRIS Planlægning og analyse 2 uger kr Produktion 12 uger kr Test og tilpasning 1 uge kr Møder opfølgning løbende kr I alt 17 uger kr Service første 3 mdr. kr /mdr. Service efterfølgende kr /mdr.
29
RELANCERING markedsføring
30
Brugernes behov i centrum
SÅ HVAD FÅR I? Samlet løsning Følger kunderne Brugernes behov i centrum Hook Mere tilfreds kunder Jeres vision
31
Tak for jeres tid Hook
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.