Teaterselskabet William Rystespyd Teater Langsigtet mål Kundeønsker Opfylde Kundebehov Omkostningsanalyse Styrker og fordele Næste skridt Næste skridt.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Logistik Mål og strategier
Advertisements

Kompetenceudvikling og innovation i yderområder
Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
10 Konkurrencesituation
Prissætning - hvordan gør man ?.
Analyse af eksterne og interne forhold
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Kapitel 2.
Logistik og supply chain management
Erhvervsøkonomi Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 10
8 tips til succesfuld ledighed Med Christina Janns.
Forbrugerkøb kap. 17 Af: Pia Hansen.
Markedsvurdering.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
1. Virksomhedens strategiske planlægning
Coop Bank.
Psykose og skizofreni Tema i psykoedukation til unge i OPUS behandling
Kommunikationsplatform for SAS Danmark
Kommunikation mellem mennesker
Reklamer Reklametyper.
Potentialevurdering.
Problemer eller udfordringer.
Projekt It for alle Hanne Bjørn Susanne Kierkegaard -
Dette er en automatisk lønforhandling. Vær venlig at svare på de næste spørgsmål. Dine svar vil danne grundlag for den næste lønjustering. Næste>>
Martin Thorborg – Webshop Af Bjarke og Frederik DU SKAL IKKE TÆNKE, DU SKAL GØRE!
At tale om sexualitet.
Kontrol af Tilskudsordninger 1.Vigtige pointer fra de sidste års kontroller 2.Ny plantekvalitetskontrol Ordningerne: Skovrejsning Gentilplantning efter.
Dette er en automatisk lønforhandling. Vær venlig at svare på de næste spørgsmål. Dine svar vil danne grundlag for den næste lønjustering. Næste>>
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
AFSÆTNING A – Schønberg
Uffes Udlejningsservice.  A. Lumbye, 2004 & E. Ernst 2005Introducerende objektorienteret programmeringmodellering Uffes Udlejningsservice Uffe Ellehammer.
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
Kapitel 21 Rådgiveransvar. Rådgiveransvar kapitel 21 I kapitel 21 gennemgås: Regler og definitioner Professionsansvar Erstatning for dårlig rådgivning.
DANSK OG INTERNATIONAL ERHVERVSRET, 3. UDGAVE Kapitel 23 Rådgiveransvar.
Konflikthåndterende kultur på SOSU-Silkeborg. Educating Tommorrow´s Professionals Find ro og styr dig selv med meditation Den indre og ydre verden Det.
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING Vores næste skridt Hvad tager vi med videre?
Jubilæumsevent For de mindre butikker 1. Indhold Side 3 Side 4 Side 5 Side 6 Side 9 Side 10 Side 11 Jubilæumsreception Bod med mormormad-smagsprøver Film.
REACH og virksomhederne Christina Busk, Dansk Industri.
Hvordan har du det med udenlandske chauffører, der kører i Danmark?
Værdibaseret ledelse. Udgangspunktet Fokus på procesværdi som et middel til at opnå målet (højere produktværdi) Alle byggeriets parter er på banen, og.
Kapitel 24 Rådgiveransvar.
Parametermix - produkt
Konkurrenceforhold afsætning.
konkurrencesituation
Forpligtende aftaler - og loyalitetsaftaler
Kvalitative og kvantitative undersøgelser
SUF - gevinstrealisering
Pris som handlingsparameter
Marketingplan Dit navn.
Sådan udvikler du din tro til modenhed
Company programme - Veda
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
10 Konkurrencesituation
Præsentation af forretningsplan
SUCCES MED SALG 1.
KUNDEFORMIDLING.
Slagterbutikken - teori
Mission, vision og forretningsidé
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
Præsentation af forretningsplan
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Firmanavn Forretningsplan.
Præsentation af forretningsplan
Test er en del af livet - hvilke krav kan vi stille?
En trin-for-trin guide
Præsentationens transcript:

Teaterselskabet William Rystespyd Teater Langsigtet mål Kundeønsker Opfylde Kundebehov Omkostningsanalyse Styrker og fordele Næste skridt Næste skridt II

Teater Sydgårdens Venner 1. akt

Langsigtet mål Angiv det ønskede mål: Optræde/mødes 1 gang månedligt (weekend) Det første år: At få realiseret mindst 1 optræden senest i forbindelse med Sydgårdens Venners 10 års jubilæum (marts 2010)

Kundeønsker Beskriv kundebehov og -ønsker: ”Kunde” er her defineret som både aktørerne selv og tilskuerne, som kommer for at opleve aktørerne. Begge har et behov for at realisere sig selv og opleve ”at være til”. De ønsker derfor at være eller opsøge steder/rum hvor de ved/formoder/håber, at deres behov og ønsker kan opfyldes. Forklar kravene

Opfylde Kundebehov Beskriv produktets primære egenskaber: Tænke, Se, Høre, Føle, Mærke, Handle Sammenkæd produktets egenskaber med kundebehov: At realisere sig selv hænger sammen med det at tænke, føle, mærke og handle for at få opfyldt ens behov og ønsker

Omkostningsanalyse Angiv finansielle fordele for kunden: Kunden får gennem deltagelse i Sydgårdens Venners teatervirksomhed dækket kvalitative behov og ønsker med et minimum af omkostninger. Sammenlign kvalitet og pris med konkurrenternes: Hvad koster en almindelig teaterbillet?

Styrker og fordele Sammenfat de specielle egenskaber og fordele ved produktet: Ved at deltage som tilskuer og/eller aktør opnår den enkelte at realisere sig selv og få skærpet tænkning, følelser, sanser og erfarer/lærer på den måde at handle mere hensigtsmæssigt i dagligdagen.

Næste skridt Forklar de skridt, der nu skal tages: Dem der har mod på være med i Sydgårdens Venners Teaterselskabs stiftelse tænker sig om, føler og mærker efter og lader sig så skrive på William Rystespyds Teaterliste.

Næste skridt II Dem der ikke er interesserede har lov til at se sig selv som tilskuere men ikke pligt, idet 1. akt er slut. Tak for din tålmodighed.