Adventure Works Tilbud Charlotte Madsen Senior Vicedirektør, Worldwide Sales 24. marts.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Virtuel medarbejder eller konsulent
Advertisements

Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
PengeSpillet.
Vi spoler lige filmen tilbage
Implementering Kvalitetsmodel på socialområdet v. socialchef Charlotte Josefsen.
Hvad forventer erhvervslivet i Trekantområdet sig af borgmestrene?
Værdistrømsanalyser.
V_P_T_M_P Grundlæggende viden.
Erna Storgaard - Kastanievænget Vonge - tlf Målnedrulning At have fælles.
DLBR Landmandens Bundlinje NU! v. Udviklingsdirektør Ivar Ravn.
Profitten øget med økologiske tryksager! Kim T. Rasmussen, direktør UniFlip A/S.
Budgetgrundlag i planteavlen
Generalforsamling 4. marts 2010 Henrik Poulsen
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling: Marketing, Innovation, AXOCO & CSR Vil…Mål…Gør…
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Størrelsesøkonomi i et nyt lys
1. Virksomhedens strategiske planlægning
16. Andre analyser Analyse af indtjeningsevnen Indtjeningsevnen
Virksomheder - definition
18.3 Kommentarer til budgetterne
Forretningsmodel.
Målsætning Forståelige dokumenter. Sikre begge parter uafhængig rådgivning. Sikre fortrydelsesret ved obligatorisk forbehold for rådgiveres godkendelse.
Virksomhedens ide og mål
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Martin Thorborg – Webshop Af Bjarke og Frederik DU SKAL IKKE TÆNKE, DU SKAL GØRE!
Introduktion af Danmarks største jobmarked på Godkendt rådgiver for Selskabet.
Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.
Udvikling i GODS Transporten Sammenfatningsrapport maj 2010.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Free Marketing Udarbejdet af: Stephan Rasmussen. Indledning Opgave At identificere mindst tre produkter/services, som har et softwarebaseret free-element.
Side Driftsøkonomi Kapitel 21 Innovation.
Kapacitetsstyringens beskrivelsesmetoder
8. Virksomhedens indtjening
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Cross Channel - Tidens største trend.
Biløkonomerne Aarhus den 20. juni 2012 Værkstedsøkonomi Økonomisk vægtning Når virksomheder vurderes kan det give mening at vurdere ud fra 3 overordnede.
Early Warning… Giver gratis, uvildig og fortrolig hjælp til: Nødvendige ændringer, så konkurs undgås, og virksomheden kommer ind i et nyt vækstforløb Eller.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Casper Hald 22. september 2016 Direktør, BLOCKBUSTER Effektive strategier mod piratkopiering på internettet DI Digital & RettighedsAlliancen VI SKAL HAVE.
Sælgeren ud af busken – og ud i butikken
Kapitel 4 Regnskabet.
Kapitel 13 Budgetter.
16. Andre analyser Analyse af indtjeningsevnen Indtjeningsevnen
Supply Chain management SCM
Customer relationship management CRM
Præsentation af forretningsplan
Præsentation af forretningsplan
(Firmanavn) forretningsplan
26. Indkøbsstyring Indkøbsfunktionens opgaver:
Nyt administrationssystem
21. Den strategiske plan.
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Salgsbudgetter og budgetkontrol
8. Virksomhedens indtjening
[Projektnavn] Post mortem
8. Virksomhedens indtjening
Præsentation af forretningsplan
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Linda Martin Salgs- og marketingdirektør Globalt salg
Firmanavn Forretningsplan.
Plan for øget kundetilfredshed
Præsentation af forretningsplan
Hvor bevæger digital handel sig hen? Videncenter for Digital Handel
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
8. Virksomhedens indtjening
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

Adventure Works Tilbud Charlotte Madsen Senior Vicedirektør, Worldwide Sales 24. marts

Ledelsesresume  Konceptet  JIT-lager til detailhandlen  Muligheden  Reducerede omkostninger  Større kundetilfredshed  Potentialet

Det dækker vi i dag  En gennemgang af vores produkter og indtjening  salgsundersøgelse  Forslag til nye produkter  Omkostninger for forventet afkast  Vilkår og betingelser  Strategi og tidsplan  Behov for salg og marketing  Spørgsmål og svar

Vores aktuelle produkter  Camping  Tasker  Rygsække  Familietelte  Liggeunderlag  Store rygsække  Kogegrej  Tørvarer  Klatreudstyr  Seler  Klatresko  Hjelme  Rappellehandsker  Rebtasker  Karabinhager  Gamacher

Profit i tidligere år (i millioner) Omsætning10,127,750,0 Vareforbrug1,83,14,6 Bruttoavance8,324,645,4 Samlede udgifter3,038,115,3 Overskud før skat5,2716,530,1 Overskud før skat i procent af omsætningen 64,6 %59,6 %60,2 %

salgsundersøgelse  Kunder  I forventer vi at skaffe nye kunder  27 % af de førstegangskøbende handler hos os igen  Transaktioner  Gennemsnitligt salg = kr. 521,70  75 % af kunderne har købt mindst 1 vare, der ikke var på udsalg, når de køber en vare, der er på udsalg

Forslag til nye produkter  Overlevelsesudstyr  Sportstøj  Overtøj  Mountainbikes  Fiskeudstyr og madding  Kanoer og kajakker

Omkostninger for forventet afkast  Omkostninger  Afkast

Vilkår og betingelser  Vilkår og betingelser nr. 1  Vilkår og betingelser nr. 2  Vilkår og betingelser nr. 3  Vilkår og betingelser nr. 4  Vilkår og betingelser nr. 5

Strategi  Strategi  Taktik nr. 1  Taktik nr. 2  Taktik nr. 3

Tidsplan Fastlæg plan 3. KVT. Implementering 4. KVT. Evaluering 3. KVT. Justering 4. KVT.

Behov for salg og marketing  Luk salgene hurtigere  Præsenter komplekse koncepter hurtigt og tydeligt  Udnyt oplysningerne i databasen (salgstal, kundens adresse osv.)

Luk salgene hurtigere  Behov og løsning nr. 1  Behov og løsning nr. 2  Behov og løsning nr. 3  Behov og løsning nr. 4  Behov og løsning nr. 5

Præsenter komplekse koncepter hurtigt og tydeligt  Behov og løsning nr. 1  Behov og løsning nr. 2  Behov og løsning nr. 3  Behov og løsning nr. 4  Behov og løsning nr. 5

Udnyt oplysningerne i databasen  Behov og løsning nr. 1  Behov og løsning nr. 2  Behov og løsning nr. 3  Behov og løsning nr. 4  Behov og løsning nr. 5

Spørgsmål og svar