Organisering i københavns ejendomme

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Introduktion til kriterium 4 Partnerskab og ressourcer Excellence netværk 2004 Jørgen Kjærgaard.
Advertisements

Bilag 2: Organisationsudvikling
Møde med KU’s rådgivere 15. nov •Velkomst v/ Sven Bo Madsen •Gennemgang af elementer i rammeaftaler v/ SBM •Dialog om eventuelle forslag til forbedringer.
DLBR Landmandens Bundlinje NU! v. Udviklingsdirektør Ivar Ravn.
Korpslejrudvalget Skive 2010.
Skovplanlægning i samspil med omgivelserne
Virksomheders Risk Management i juridisk kontekst
Kommende projekter og anlæg – statslige, regionale samt kommunale anlægsbudgetter for nybyggeri og renoveringsopgaver v/ Borgmester Søren Kjærsgaard,
Måling og styring af kommunikationsarbejdet
Indsæt billede her Kortfosynigsseminar Marts 2011 Jørgen Larsen de Martino
Direktørområdet Job og Velfærd i Fredensborg Kommune
Medarbejder i Undervisningsministeriet
Lone Stubberup; Director, EHS Development
Illustrationer til undervisningsbrug
Microsoft Executive Circle Brunch Desktop/Server Management With Microsoft System Management Server John Leidland, MAN B&W Diesel A/S Systems Engineer,
Ny Organisation pr. 1. januar 2012 Præsentation
It Integration og Medico Udvikling
Digitaliseringsstyrelsen
Unge-støttecenter Lemvig ungdomsgård.
Den professionelle projektorganisation. Projektorganisationenen Udfordringer i 1999  Manglende overblik over opgaverne  Ineffektiv udnyttelse af ressourcerne.
Arbejdsmiljøledelse – hvad er det? Oktober Formål Arbejde målrettet og systematisk på at sikre medarbejdernes sundhed, trivsel og arbejdsglæde.
Anvendelse af Facilities Management som ledelses- og strategiværktøj v/ administrerende direktør Niels Boserup.
Koncern IT.
Logo Overordnede betragtninger om OPP -Og konkrete projekter i København v/Karen Mosbech ”OPP i virkeligheden” DFM Konference KØBENHAVNS KOMMUNE.
Camp IB sept sept VELKOMMEN TIL CAMP IB37.
Styrings- modelNy økonomi- 25. JUNI 2012 AARHUS UNIVERSITET NY ØKONOMISTYRINGSMODEL - I ETAPER MORTEN VILS SØRENSEN.
Direktion Lars Liebst, Administrerende direktør Michael Blønd, Økonomidirektør KommunikationSalg & MarketingTivoli EatertainmentDrift & NyanlægUnderholdningTivoli.
Dialogmøder med bygherren Dialog om arbejdet med at planlægge og koordinere i forhold til sikkerhed og sundhed under projektering og udførelse (procedurer,
Velkomst og dagens program Marianne Pilgaard )Kommunemøde den 2. oktober 2014.
Erfa-møde - Thisted – Risikoregnskab som værktøj
Administrativ organisation
NATUR OG VEJ SERVICE Center for Byens Anvendelse Aarhus Kommune Instruktion til fremmede håndværkere hos NVS Version:
IT & Økonomiafdelingen Bemanding og primære funktioner Reception: Tina og Marianne Økonomifunktionen: Lis, Tenna, og Maria (elev) IT-funktionen: Erik,
Lejerbo / EY Hvad kan vi bruge revisionen til? Jesper Jørn Pedersen og Christian Thuesen 14. november 2015.
Langeland Kommune 2009 Kommunaldirektør Jørgen Christiansen Servicedirektør Thomas Rosenqvist Børne- og unge Kultur Renè Nielsen Ældre Mie Pedersen Social-
Signalement af Lejerbo Ca boliger Organiseret i 53 selvstændige organisationer Fordelt på godt 680 afdelinger Hjulpet på vej af 755 ansatte Lejerbo.
Borgmester Direktion Drift og Service Ejen- domme Job- center Borger- og Social- service Ældre og Sund- hed Dag- tilbud Skoler Familier og Sund- hed Administrativ.
ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 15. FEBRUAR KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning til HelpDesk Opgavebestiller.
ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 1. MARTS KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning i at logge ind og oprette ny sag på HelpDesken for brugere.
Flytteprocessen På vej mod Gødstrup
Hans Kjær Direktør for Teknik & Miljø
VIRKSOMHEDSPLAN 2017 Tryk F5
digitaliseringsstrategi
Region Hovedstadens apotek
Grundliggende principper
Organisation bestyrelse og direktion
Introduktionsmøde for nye byrådskandidater
Teknisk service i plejesektoren, på institutioner og uddannelsessteder
Ejendomsservice i boligejendomme
Teknisk service på idræts- og fritidsanlæg
Den digitale dansker – digitalisering af hverdagen
Teknisk service i offentlige bygninger og private erhvervsejendomme
KONCERNSERVICE STRATEGI 2020
Skabelon for rammeaftalen
Administrativ organisation 2018
dekansekretariater i den nye organisering
DDKM – Den Danske Kvalitetsmodel
Systemejer organisation
Organisering i københavns ejendomme
Introduktion Økonomiudvalget 23. januar 2018
Forretningsdomænemodel 30/5-2018
Organisation bestyrelse og direktion
Administrativ organisering
Statens HR – Implementeringskoncept
Psykiatricenter Midt Ledelsesprocesser Støtteprocesser Ansvar &
Odense den 20/8 samt Århus den 28/8
Odense den 20/8 samt Århus den 28/8
Velkommen til Hørsholm Kommune
Greve Kommune Ledelsesniveauer Byråd Kommunaldirektør Direktør
Center for Teknik & Miljø
Præsentationens transcript:

Organisering i københavns ejendomme EJENDOMSCHEF Simon Kaiser Sekretariatschef Rikke Sønderriis SEKRETARIAT ET CENTER FOR EJENDOMSSERVICE Centerchef Jørgen Stokbro Planlægning og prioritering Drift og vedligeholdelse Rengøringsservice FM-service Miljø og klima i ejendomme CENTER FOR EJENDOMSFORVALTNING Ejendomshandler, rettigheder og forsikring Administration og udlejning Centerchef Vakant Data og systemer Økonomi

Organisering i sekretariatET SEKRETARIATSCHEF Rikke Sønderriis LEDELSESBETJENING Chefmøder Indstillinger MED Sygefravær Trivsel Introduktion til nye medarbejdere Strategiarbejde (processer) Virksomhedskontrakt, herunder KPI’er Kommunikation og værktøjer på intranettet Brugertilfredshedsundersøgelse TVÆRGÅENDE JURA OG PROCESSER Grethe Skov Overordnet koordinering af programmer og projekter Projektmodel og projektuddannelse Generel rådgivning af juridisk karakter Inhabilitet og kommunalfuldmagt Screening før retssager Aktindsigt Koordinering og opdatering af forretningsgange Overordnet kontakt med Innovationshuset SUPPORT Reception (herunder telefoni, pc’er, blomster, kontorartikler) e-rekruttering og autorisationer Helpdesk Pia Ravn e-Doc ansvarlig Fuldmagter Arkiv

Organisering i center for ejendomsservice CENTERCHEF Jørgen Stokbro FM-SERVICE Kåre Jørgensen Rådhusvagten Post & Skanning Teknisk Drift, Distrikt 5 FM-service Fuglebakken Arrangementsafdelingen FM-service HNG RENGØRINGS-SERVICE Heidi Baadsgaard DRIFT OG VEDLIGEHOLDELSE Tommy Dan Olesen Akut drift Beredskab Planlagt vedligehold Svømmebads-teknik Forsyning i Kødbyen Sikkerheds- og myndighedskrav PLANLÆGNING OG PRIORITERING Enhedschef: Vakant Byggeri til Drift 2025-planen Opgørelse af vedligeholdelsesefterslæb Helhedsrenoveringer (bestillerrolle, budgetnotater) Planlægning af Grundbudgettet til vedligeholdelse Klargøringspulje MILJØ OG KLIMA I EJENDOMME Pernille Bahnson Københavns Energi Center Klimaplan-koordinering Sikring og klimatilpasning ESCO Affald og miljø Miljøledelse

Organisering i center for ejendomsforvaltning CENTERCHEF Vakant ADMINISTRATION OG UDLEJNING John Dahl-Pedersen Ejendomsadministration Udvikling af Kødbyen Lejekontrakter (erhvervslejemål, tredjemandslejemål, nytte- og kolonihaver ) DATA OG SYSTEMER Mikkel Frederiksen Systemejerskab og data, herunder FM-system Opmåling Bygningssyn EJENDOMSHANDLER, RETTIGHEDER OG FORSIKRING Christian Biel Køb og salg af ejendomme Forsikring Risikostyring Styring af indkøbsaftaler, herunder servicekontrakter ØKONOMI Christian Krogh Økonomi og regnskab Fakturahåndtering m.v. Budget og Budgettaskforce Effektiviseringsstrategi