Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Præferencer på markedet.
Advertisements

Red Bull Magnus.
Beregning af a og b Når man kender to forskellige punkter (x1;y1) og (x2;y2), så gælder:
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
[ visuel ] identitet.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Sine Vestergaard Johnsby
+ FORBRUGERNE OG LANDBRUGET: HVAD GIK GALT? Henrik Byager Kommunikationsrådgiver Planteavlerdagen 1.
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Page 1 / Michelin / designline / Michelin designline - målsætning 1.Øge Michelins synlighed (Flag brands = vigtigste mærker) på markedet.
Branding.
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Hardy Jensen. ”Foodtag er forbrugernes vindue til produktets historie” - fremtidens indkøbsværktøj.
Ugens øvelse: Lav jeres eget nyhedsbrev. : I har 3 forskellige muligheder: - Organisations nyhedsbrevet - Det journalistiske nyhedsbrev - Foreningsnyhedsbrevet.
Reklamer Reklametyper.
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
25/2 2003Rikke Holm Petersen Agenda Definition af et brand 3 typer strategier: monolitisk, kombineret, varemærkebaseret Definition af corporate branding.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Præsentationer og pitches How to do når man har 10 min.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Snak med din sidemand om dette et par min.
3 Eksterne forhold Eksterne forhold er forhold i virksomhedens omverden, som påvirker virksomheden. Eksterne forhold opdeles i: Den afhængige omverden/nærmiljøet.
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Differentialregning Af Mathias P., Kim og Maja Først har vi de basale spørgsmål, som alle skal have med. Derefter har vi det med du skal bruge, hvis du.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Af. Skafte.
TRENDS Hvad kommer der til at ske ? september 2014
Business to Business På den JYSKe måde…...
Potensfunktioner og anvendelse af matematiske modeller
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
Ill Et produkt med mange dimensioner
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
AFSÆTNING A – Schønberg
Uffe Sørensen – Projektleder – LærIT.dk. Hvorfor alt det besvær med mobiltelefoner? Skolen skal afspejle den virkelighed, som eleverne deltager i. Vi.
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Specialeforsvar d. 25/ , IT-Universitetet København Mette Gamborg Jensen & Karina Kold Foldager STORYTELLING - Markedsføring af en kunstorganisation.
TITEL PÅ PRÆSENTATION Hvordan kan co2 redde fremtiden? Navn på forfatter og titel.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Idoler og arketyper som argument Vi køber produktet, fordi det har symbolværdi Produktets værdier formidles via fortællingen og helten til forbrugeren.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Målgrupper og segmentering
Parametermix - produkt
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
INTRODUKTION
6. Virksomhedens indtægter
Om forurening, produktion, forbrug og genbrug
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Præsentationens undertitel
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA

Mette Jarl Helmert Klassifikation Kortvarigt produkt Dagligvare

Emballage Mette Jarl Helmert Præsentation af produktet Beskyttelse og opbevaring Information Brugsfunktion – Ikke genluk

Kvalitet Mette Jarl Helmert Smagsmæssig – Emballagen Imagemæssig kvalitet - Omgivelserne

Sortiment Mette Jarl Helmert Bredden Flere produkter: Energidrikke Tøj IPhone cover Dybden Flere varianter: Red Bull Energy Drink Red Bull Sugarfree Red Bull Energy Shot Red Bull Cola

Mærkestrategi Mette Jarl Helmert Markedsføring under eget mærke Paraplymærke – Navnet går igen Line-extension – Nye varianter Brand extension – Nye produkttyper

Mette Jarl Helmert PLC kurve

Artikel Mette Jarl Helmert Felix Baumgartner Internet tv – Red Bull bestemmer selv De Sociale Medier – Mere værdi Brandet ligger højt i forbrugernes bevished En rød tyr som livsstil