Talentvejen Opgave Service i Detailhandlen. Formålet Mål Virksomheden Talentet Opgaven Tidsramme Evaluering.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Køge Handelsskole Thomas Nielsen og Anders Klosterman
Advertisements

Kulturpas - Som afsæt til arbejdet med Den nye skolereform FABUK 27. februar 2014.
Implementering Kvalitetsmodel på socialområdet v. socialchef Charlotte Josefsen.
De 5 knapper DriftEventTværfagligtEnkelt fag Kort tidLang tidGruppeIndividuelInduktivDeduktiv.
Opgave 1: Navision - lagerstyring
Møde for kontaktpersoner – Høng 10. September 2013.
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Læring om PV bremser Projektstyret Opgavestyret Talentforløb
Virksomhedstilgangen. Research omkring virksomheden Virksomhedsresearch Vælge kendte virksomheder (Brands, renommé) 1.Hvad Vil være de bedste i branchen,
Autentisk opgave.
Merlivs seminar 27. August 2008
Forsøg med e-læring i forbindelse med praktik på 4.semester
Ekspert i Undervisning 1. delrapport Projektgruppemøde 6. august 2009 Læreruddannelsen i Silkeborg Projektgruppemøde 6. august 2009 Læreruddannelsen i.
Forslag til planlægning af årets opgaver for kontaktpersonen
Inklusion i teori og praksis Inddragelse af studerende i FoU projekter
Billedkommunikation i elektroniske journaler Introduktion til projektet Projektets mål er at teste og udvikle billedbaseret kommunikation som et tværfagligt.
Præsentation til opstartsmøde for projektledere 12. oktober 2010.
Morten Aagaard Egebakken, 3.marts 2009 Side 1/8 EGE Ledelsesmøde 1.HANDS Designsamarbejde 2.Modsætninger i metodevalg 3.Use cases 4.Forløb 5.Konklusioner.
Opgave Virksomhed d. 2. oktober 2007 Second Life Lavet af Mia, Inge, Christina og Pernille.
aktionslæring En metode til arbejdet med og i praktikfaget Helen Nyboe
Pædagogisk ledelse af erhvervsuddannelser
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
Talent i ledelsesperspektiv Oplæg under temaet: ”Bedre resultater på elevniveau” – med fokus på ledelsesrolle, -motiv og kompetence v/ John Vinsbøl Udviklings-
Akademiuddannelse i Ledelse Februar 2010
Kulturpolitisk temamøde, Struer Byråd, 20. november 2007 STRUER KOMMUNE Møde den 29. november 2007 Til første møde om Udviklingsprojekt på Dagtilbudsområdet.
Produktudvikling Talentvejen Opgaven skal udfylde følgende karakteristika Social kompetencer ViljeEngagement Nysgerrighed InnovativOverblik.
Fra model til effekt Metodisk kompetence- udvikling i det nye bibliotek 31.August 2012.
Læsevejlederen som kamæleon FOU projekt under UV
Praksissygeplejerskers tanker og visioner for almen praksis
COWI BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR 1 Seminar 1 Arbejdsform og indhold Seminar 1 - Præsentation af principperne.
Velkommen Første seminardag om RKV Den 23. februar 2010 i Silkeborg.
Underviserens evaluering af eleven Forståelse af fagligheden: 0____________________________________________________________10 Vilje: 0____________________________________________________________10.
Erfaringer med at gennemføre en KVIK selvevaluering på SBi Susanne Tang Merit Statens Byggeforskningsinstitut.
Small Business Specialist Community - efterårets aktiviteter, kampagner og nye tiltag.
LÆRING, DER SES!.
Kursus i pædagogfaglig ledelse af social inklusion og facilitering af aktionslæring 25. marts 2015 Afrunding ved Birgit Lindberg, dagtilbudschef.
Fælles pædagogisk og didaktisk grundlag. Ånden, ordet og hjertet Nysgerrighed. Så enkelt kan kimen til vores undervisning siges. Når man først er nysgerrig,
Bestyrelsesmøde 26. august 2016 Peter Fugmann. Finansiel politik Forsikringspolitik IT-sikkerhedspolitik Alle indgår som integreret del af ”regulativ.
OPLÆG TIL PRAKTIKVEJLEDERTRÆF SOSU NORD, EFTERÅR 2016.
Præsentation af Praktikvejlederuddannelsen. Praktikvejlederuddannelsen En basisuddannelse med muligheder!
Kliniske retningslinjer
FAGDAGE 1.x Matematik - Josefine Onsdag 16. august Dansk - Anne-Mette
CLARA Projektbeskrivelse
Ledelse af helskoleprojekt Struktur – rammer - barrierer
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
Værdi- og målsætningsproces Espergærde Skole
HL, Uddannelsesforbundet og Danske Erhvervsskoler og – Gymnasier har udarbejdet denne præsentation til brug på erhvervsskolerne. Præsentationen går igennem.
Plan for det videre arbejde med uddannelsesprogrammer
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Vidensbaseret praksis i botilbud
Besøg i praksis Efterår 17.
Januar 2010 SØNDAG MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG
AP-Møller projekt: Øget læring og inklusion gennem synlige mål og kvalificering af praksis i skolen – Læring, der ses Pia Gelardi og Julie Aarø-Hansen.
Praktikvejledertræf PAU den 28/9 2015
Velkommen til: Seminar for medarbejdere der gennemfører Realkompetencevurderinger (RKV) Torsdag den 6. november 2014.
Børnehaven Engelshøj Årsplan 2016
Årsplan skolesundhedsplejen 2015,
Aktivitets- Årshjul 2018 §18 midler ansøgningsfrist,1/11
2010 Månedskalender Du kan udskrive denne skabelon og bruge den som vægkalender, eller du kan kopiere de enkelte sider og bruge dem i din egen præsentation.
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
Januar 2010 SØNDAG MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Årshjul Baggrund Indholdet i Årshjulet tager udgangspunkt i Folkeskolelovens § 44, stk. 1 som siger, at skolebestyrelsen har pligt til at føre tilsyn.
VIRKSOMME kvinder Årshjul Januar Landsledelsesmøde Udsendelse af
Oplæg til grupperefleksioner til midtvejsevalueringen
Høring af forslag til Budget
Præsentationens transcript:

Talentvejen Opgave Service i Detailhandlen

Formålet Mål Virksomheden Talentet Opgaven Tidsramme Evaluering

Service i Detailhandlen Pædagogisk Metode Samtale med virksomhed omkring hvad god service er. Beskrive butikkens politikker Observere salgs/servicesituationer Interviewe medarbejdere / kunder om butikkens service (Husk at det skal tjekkes af UV / virksomhed) Udarbejde specifikke servicepolitikker for butikken

Service i Detailhandlen Didaktisk metode: 1. Oplæg fra UV. //Skabe et fælles grundlag/afsæt for opgaven. 2. Workshop Talentelever. //Outcome skal blive til mere end Field arbejde ude i butikkerne. //Genkende og sammenkoble teori og praksis (transfer) 4. Workshop med erfaringer fra field med UV mentoring 5. Rapport / præsentation af resultater overfor UV og virksomhed. 6. Feedback fra UV – Talentelever 7. Fremlægning i stamklasse

Service i Detailhandlen Talent på IBC - Råprogram 0. Screening // August 0. Virksomheder findes // August 1. Kickoff arrangement //Primo oktober 2. Opgave 1 // November 3. Opgave 2 // Januar med. 4. Opgave 3 // Februar ult. 5. Virksomhedspraktik + Opgave 4 (købmandsskab) // Uge 11