Hjem-IS Kommunikationstest Juni 2003. Om undersøgelsen Data er indsamlet juni 2003 Metode CAWI interview Der er 1128 besvarelser fra medlemmer af Hjem-IS.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Sprogvurdering & Sprogindsatser
Advertisements

Den Danske Kvalitetsmodel
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Medlemsundersøgelse, sammentælling Sammentælling medlemsundersøgelser.
Velkommen. Program: •Præsentation –af personalet –af Stenballeskolen og læringsgrundlaget •Samarbejde mellem skole og børnehaver •Skoleparathed –at gøre.
Markedsvurdering.
Udviklingsplaner Sønderborg
Konsensusprocessen.
Baggrund Summary Grafikker Slide 1 Resultatrapport – Thorsager trinbræt undersøgelse Thorsager distriktsråd.
1 The Case Research Strategy in Studies of Information Systems Af:Izak Benbasat, David K. Goldstein og Melissa Mead Publiceret: MIS Quaterly i 1987.
1. 2 Den Danske Kvalitetsmodel Henrik Kristiansen Kvalitetskonsulent.
Backoffice præsentation
Mundtlig prøve i engelsk og tysk.
Hvem vinder årets mesterskab i Superligaen i fodbold? NORSTAT Danmark A/S Uge 10 og 12, marts 2006.
Opeepl – Rotary partnership En unik mulighed for inddrage din klub i END POLIO NOW indsamlingen.
Principper for tolkning af data og kritisk stillingtagen
Case.
Navigation Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
UMV Borbjerg Skole 07/08 Det psykiske arbejdsmiljø.
Studieretnings projektet ÅSG Studieretningsprojekt  En skriftlig opgave i typisk to fag  Du har 2 uger uden anden undervisning til opgaven  Der.
10 roser til dig.
Statens Center for Kompetence- og Kvalitetsudvikling SCKK Konsensusprocessen.
Regionsrapport: Århus. Revisionsbarometret 2009 Kundetilfredshedsbarometer for de største revisionsfirmaer i Århus Note:a)Indekset oven for søjlerne.
Side 1 Trivselsmåling - December 2010 Dansk Kabel TV.
Introduktion til databaser (databaser, del 1)
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,
Øvelser Samlet rapport.
Office kampagne Partnertræningsdag Gitte Casparij Marketing Manager, Small Business
Økonometri 1: Den multiple regressionsmodel1 Økonometri 1 Den multiple regressionsmodel 24. februar 2003.
CFK  Folkesundhed og Kvalitetsudvikling Høskovkollegiet 2014 Høskovkollegiet 2014 opgørelse Dataindsamlingen er foretaget i perioden fra.
Kæledyr koster Ann Lehmann Erichsen, forbrugerøkonom.
Uddrag af kendskabsanalysen 2014 CLEVER A/S. Q8. Hvis du skulle købe en elbil i morgen, hvad ville så være dine stærkeste argumenter for at vælge en elbil?
Det Digitale Medie Maj Kvisgaard & Simon Kanst Et 4-ugers projekt.
Vildledningssager - Hjemmelavet Undersøgelse om ”Vurdering af vildledningssager” Gennemført af CEM Institute – Voxmeter for Fødevarestyrelsen.
Vildledningssager - Frisk Undersøgelse om ”Vurdering af vildledningssager” Gennemført af CEM Institute – Voxmeter for Fødevarestyrelsen.
Vildledningssager – Oprindelse Undersøgelse om ”Vurdering af vildledningssager” Gennemført af CEM Institute – Voxmeter for Fødevarestyrelsen.
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
Virksomhedernes vurderinger af AMU- udbuddet - Status i 2011 og udviklingen siden 2007 Oplæg for VEU-Rådet onsdag den 22. juni 2011 ved områdechef Tue.
Kompetenceudvikling for pædagogmedhjælpere FØR. Indledende samtaleguide - kursisten Indledende samtaleguide - lederen UNDER. Kursistportfolio og underviserportfolio.
4B Analyse & Marketing A/S – 1 Borgerundersøgelse Randers Kommune Affaldshåndteringen Januar 2010.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
PUNKTMÅLING, OKTOBER LANDBRUG & FØDEVARER - KYLLING MARTS 2015.
AKTIV HELE LIVET HJEMMEPLEJEN UNDERSØGELSE AF BRUGERTILFREDSHEDEN MED HJEMMEPLEJEN APRIL 2015.
Analyse omkring rytmiske koncerter November 2016
CBS / Webpol Webpol Omnibus – September ’14
Undersøgelse om sikker internetbrug
Grafikrapport Unges brug af tandpleje
BrancheIndexTM Bank 2016.
Markedsføring og reklame
Sprog og kultur PROJEKT hg2
Interaktiv skærm.
Viden kan være erfaringsbaseret eller forskningsbaseret
Kvalitative og kvantitative undersøgelser
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Hjertecafèer - tilbageblik
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Hvordan møder praksis de nye lærere?
Brikker til litteraturhistorien
Bestyrelsesundersøgelse 2016
KMA/LMS - logbog.
Den kriminelle fødekæde i bander og
Vildledningssager - Hjemmelavet
Himmelev Skole - januar kortlægningsundersøgelse
MEDLEMSTILFREDSHED Januar 2018.
Sommerlejr juli 2017 v. Red Barnet Mariagerfjord
Digitalisering af VEU VEU-udbydernes brug og vurderinger af e-læring og blended learning - surveyresultater FLUID konferencen, tirsdag den 11. december.
Danmarkspanel uge
Konjunkturbarometer – maj 2013
World Animal Protection
Præsentationens transcript:

Hjem-IS Kommunikationstest Juni 2003

Om undersøgelsen Data er indsamlet juni 2003 Metode CAWI interview Der er 1128 besvarelser fra medlemmer af Hjem-IS forbrugerpanel Der er 601 besvarelser fra medlemmer af X Internetpanel

Hvor mange modtager husstandsopdelte reklamer?

Kan du huske indenfor de seneste 14 dage, at have modtaget brochuren fra Hjem-IS? Base: Modtager husstandsomdelte reklamer

Har du set eller læst i brochuren fra Hjem-IS? Base: Kan huske at have modtaget brochuren fra Hjem-IS

I hvilken udstrækning læste du brochuren fra Hjem-IS? Base: Har set eller læst i brochuren fra Hjem-IS

Hvad bruger du brochuren til? Base: Har set eller læst i brochuren fra Hjem-IS

Hvem er den typiske læser af brochuren i husstanden? Base: Har set eller læst i brochuren fra Hjem-IS

Hvad gør du typisk med brochuren fra Hjem-IS? Base: Har set eller læst i brochuren fra Hjem-IS

Hvordan vurderer du antallet af brochurer fra Hjem-IS? Base: Alle

Hvornår har du sidst købt is fra Hjem-IS? Base: Alle

Hvor bliver du opmærksom på Hjem-IS? Resultater for Hjem-IS panelet Base: Alle i Hjem-IS panelet

Hvor bliver du opmærksom på Hjem-IS? Resultater for Hjem-IS kunder i X panelet Base: Alle Hjem-IS kunder i X panelet

Hvor bliver du opmærksom på Hjem-IS? Resultater for Hjem-IS ikke-kunder i X panelet Base: Alle ikke-kunder i X panelet

Vurdering af brochuren på forskellige parametre? Skala gående fra 1= Helt uenig – 5= Helt enig. Base: Har set eller læst i brochuren fra Hjem-IS