9 Købsadfærd på producentmarkedet Oversigt Købstyper Beslutningsproces på producentmarkedet Valgkriterier på de tre markeder Faktorer der påvirker købsadfærden Transaktions- og relationsmarkedsføring 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Købstyper på producentmarkedet Nykøb Modificeret genkøb Rutinekøb 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Producentmarkedets købsbeslutningsproces Buy grid-modellen 3 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Valgkriterier på de tre markeder 4 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Code of conduct Code of conduct er betegnelsen for de principper, standarder eller regler, der styrer beslutninger, procedurer og systemer i en organisation at tage et socialt ansvar over for virksomhedens med henblik på omgivelser. 5 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Eksempler på valgkriterier på mellemhandlermarkedet 6 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Faktorer der påvirker købsadfærden 7 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Købscenteret personer eller grupper i virksomheden, der har indflydelse på eller er involveret i købet af et produkt i en virksomhed 8 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Transaktionsmarkedsføring Fokus på selve transaktionen eller handlen Ingen længerevarende forbindelser til sælger 9 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Relationsmarkedsføring Håkanssons interaktionsmodel 10 9 Købsadfærd på producentmarkedet