1. INTRODUKTION Intro Uddannelsesinstitutionernes situation i den nye kapital Problemformulering Hvorledes udarbejdes en værdibaseret visuel identitet til ITU? Metode Proces Empiri Koblingen af det teoretiske felt
2. BRANDING OG VÆRDIKAPITAL Den ny kapital og værdipositionering Fokus på identitet og mening Brand som formidlingsplatform Tilhørsforhold Delte værdier Identifikation og genkendelse Brandpersonlighed og spejling Fremmer tilhørsforholdet Ledetråd for adfærd
3.CORPORATE IDENTITY Unikhed Kommunikation af unikhed Corporate Identity Definition Adfærd, kommunikation og visuel identitet Image Den hermeneutiske cirkel Identitetscirklen
4. ÆSTETIK OG RECEPTION Æstetisk kommunikation Æstetiske grundregler Semiotik Bærere af mening Fra tegn til slutning af værdier Logo Deskriptiv og kvalitativ udpegning Det værdipositionerende aspekt
5. ANALYSE Værdianalyse Empirisk base Swot Konfirmation af værdier Revideret vision Webanalyse Ramme for selvrepræsentation Identitet og værdipositionering på internettet
6. PRÆSENTATION AF UDKAST Udkast til visuel identitet Forklaring og udpegning af kerneværdier Brug af designmanual Undersøgelse og kritik Udkast til website Forklaring og udpegning af kerneværdier Undersøgelse og kritik
7.DEBAT Fokus på identitet kontra målgruppe Forbrugerens status Uddannelsesinstitutioner som brands