Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Corporate Branding Buzz ord – Fup eller fakta Buzz ord – Fup eller fakta Er tro sikker viden? Er tro sikker viden? Corporate branding = moderne ledelsesteori.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Corporate Branding Buzz ord – Fup eller fakta Buzz ord – Fup eller fakta Er tro sikker viden? Er tro sikker viden? Corporate branding = moderne ledelsesteori."— Præsentationens transcript:

1 Corporate Branding Buzz ord – Fup eller fakta Buzz ord – Fup eller fakta Er tro sikker viden? Er tro sikker viden? Corporate branding = moderne ledelsesteori Corporate branding = moderne ledelsesteori Nyt begreb Nyt begreb

2 Fup eller fakta RUC projektets pointer Corporate branding ikke målbart Corporate branding ikke målbart Virker corporate branding hver gang? Virker corporate branding hver gang? Trylledrik og guddommelighed Trylledrik og guddommelighed

3 Er tro sikker viden? Jens Estrups kritikpunkter Hvordan skal man forstå Corporate branding Hvordan skal man forstå Corporate branding Er ikke målbart = ingen resultater? Er ikke målbart = ingen resultater? Viden baseret på tro Viden baseret på tro Retorik – “Kunsten at formidle corporate branding” Retorik – “Kunsten at formidle corporate branding”

4 Corporate branding = moderne ledelsesteori Coprorate branding skaber værdier for virksomheden, og derved bedre fokusere på sine kernekompetencer og formidling af disse til medarbejderne og udadtil Coprorate branding skaber værdier for virksomheden, og derved bedre fokusere på sine kernekompetencer og formidling af disse til medarbejderne og udadtil Gennem corporate branding bliver virksomheden opmærksom på sine værdier, og kan derved nemmere fokusere på sine kernekompetencer. Gennem corporate branding bliver virksomheden opmærksom på sine værdier, og kan derved nemmere fokusere på sine kernekompetencer.

5 Nyt begreb For at kunne gennemføre corporate branding, er det nødvendigt for virksomheden at have fokus på medarbejderne og image frem for produkt. Værdiskabelsen sker hos medarbejderne og fokus på disse øger værdiforøgelsen og skaber grundlag for bedre image for virksomheden udadtil og derved større profit.


Download ppt "Corporate Branding Buzz ord – Fup eller fakta Buzz ord – Fup eller fakta Er tro sikker viden? Er tro sikker viden? Corporate branding = moderne ledelsesteori."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google