Køb det fulde sæt til 299 kr + moms

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
LØFT Løsningsfokuseret Tilgang
Advertisements

Skabelse af dialogiske rum ”
Foreningsudviklingstesten
Nørremarkskolen 30. oktober 2013
Kompetenceudvikling og innovation i yderområder
Hvilken forskel gør spørgsmål?
Om at facilitere Facilitering, fra fransk facile = nemt, let
Hvem er vi? Martin Dahl Karin Dam Nielsen
En ultra kort og praksisnær introduktion til mentaltræning
Prioritering.
Hvad du har lært Dine nye mentaltræningsvaner. Du har nu lært dig selv bedre at kende som løber • Du er blevet mere bevidst om den tankevirksomhed der.
Pædagoguddannelsen Professionsbachelor 3½ år Teori – praksis
Kursus den 12. marts Program i dag: Opsamling fra sidst.
Uddannelsesdag for kursusledere og efteruddannelsesvejledere Fra viden på kursus til handling i praksis Møde om God læring.
Unge Hjælper Unge. Projektmål Fastholde elever. Mindske frafaldet med 7,4%
Psykoedukation til unge i OPUS
Innovative ledelsesrum. Hovedpunkter Erik: • Vores daglig praksis – tanker og omtanker • Innovative ledelsesrum som de ugjorte valg Christian: • Praksis.
Introduktion til Det Praktiske Projekt Det Praktiske Projekt Udvikling og skriveproces.
I det efterfølgende ses på tre forskellige indgangsvinkler i kommunikationen med medarbejderne De tre temaer er Samtalen Synlig ledelse og gennemslagskraft.
Din hverdags innovationsguide
Identitet – hvem er jeg ?.
Analyse- og udviklingsmodel
Jespersen & Laursen Erhvervs- og organisationspsykologer Spørgsmål du kan overveje  Hvordan bliver du inspireret i dit arbejde?
Darum skole 4. november 2013.
Ved psykolog Lena Højgård Isager Psykologhuset Kognitivt Fokus
at arbejde med ledernes psykiske arbejdsmiljø?
Engelbert H – og den sidste chance
Det er sjovere at yde en indsats, når vi arbejder godt sammen!
Hvem skal være med til at definere kerneopgaven – og hvordan
Problemliste Listen laves vilkårligt – herefter udvælges det problem der har 1. prioritet
Ledelse i fremtiden Konstruktionisme Relationelt lederskab
Teenage Coaching Dagnæsskolen.
Vil du se detaljer om en fuldmagt, du har givet?
Undersøgende. Indkredser situationen: Hvem gjorde hvad, hvor, hvornår, hvordan.? Hvad skete der? Hvem gjorde hvad? Hvad sagde hun? Var alle der? Hvem var.
Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse
Psykoedukation for patienter med skizofreni
Sundhed og livsstil Tema i psykoedukation til unge i OPUS behandling
Velkommen til Fællesskaber for Alle for Folkeoplysningsklubberne!
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Projekt Skulk Hvorfor Projekt Skulk? Hvorfor gå i skole?
Procesværktøjer.
PRAKTIKFASTHOLDELSE I FRISØR – OG KOSMETIKERUDDANNELSERNE Hold Fast.
Den vanskelige samtale
Den anerkendende interviewform
Barndommen er fremtiden Fremtidens institutioner 2015
Vandpolo seminar 18. september Velkommen Formålet med i dag er: –at I alle tænker over, hvordan vi udvikler dansk vandpolo I den rigtige retning.
Personalemøde den 4. juni 2008 Koncern Økonomi: Værdier - og handlinger Personalemøde den 4. juni 2008.
Program Erfagruppen d. 2. februar Velkommen og introduktion til ”moodygrafen” Forbrugerstyrelsen tegner deres ”moodygraf” Interview.
Hvordan spørger man anerkendende?
LANDSBYHAVEN OG KORNING SKOLE
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Læreren som læringsleder
Sådan bruger du præsentationen
Ingen ledighedsstress Søg power og synlighed
DANMARKS PÆDAGOGISKE UNIVERSITETSSKOLE AARHUS UNIVERSITET Karrierevejledning til personer med handicap Modul 4.2 – Målsætning og handling Anders Dræby.
Opsamling på cafeseminaret i går Hvad siger I selv om god velfærdsledelse - i praksis?
INNOVATIV KIRKE Et forløb for menigheder, der ønsker at være mere kreative og nyskabende.
Praktikvejlederuddannelsen Fjernundervisning. Hvad er fjernundervisning? ”Fjernundervisning betegnes som undervisning, der ikke som udgangspunkt forudsætter,
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
En jobrettet indsats for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere Netværksmøde på Sjælland 10. december 2014.
Fælles pædagogisk og didaktisk grundlag. Ånden, ordet og hjertet Nysgerrighed. Så enkelt kan kimen til vores undervisning siges. Når man først er nysgerrig,
Velkommen tilbage modige opdagelsesrejsende! Troværdige observationer fra xx modige opdagelsesrejsende ved hjemkomsten fra fem dage på [arbejdspladsens.
Integrationsnet Målafklaring; med coaching og ressourcetænkning som referenceramme.
SUF - gevinstrealisering
Troen KAN flytte bjerge Flid har dobbelt så stor betydning for læring end intelligens.
Din kollega får alle de gode ture
Feedback Lægedage 2015.
SMTTE-Modellen Sammenhæng Evaluering Mål Tiltag Tegn Hvad vil vi?
Personalemøde – opfølgning på MTU
Positive sider som far 1:____________________________ 2:____________________________ 3:____________________________ 4:____________________________ 5:____________________________.
Præsentationens transcript:

Køb det fulde sæt til 299 kr + moms SMAGSPRØVE Køb det fulde sæt til 299 kr + moms Dialog og gode spørgsmål Facilitering Brug dialog kortene til: Seminarer og workshops Opfølgning på foredrag De tomme kort skal du selv udfylde med gode åbne spørgsmål, der passer til din konkrete situation. ISBN 978-87-994331-9-3

Hvad hæfter du dig især ved?

Hvad er vigtigt for dig?

Hvad inspireres du til?

Hvad har du fået mod på?

Hvilke 3 ting vil du dele med en kollega i morgen?

Hvad gav mest mening for dig?

Hvad synes du var hoved budskaberne?

Hvem skal du inspirere med det du har oplevet?

Hvordan vil du omsætte det du har oplevet til praksis?

Hvad er du blevet du inspireret til at gøre?

Hvilket positivt eksempel fra din hverdag kommer du i tanke om?

Hvad har du brug for så du kan igangsætte det du drømmer om?

Hvordan sikrer vi at budskabet bliver udbredt?

Hvordan holder vi ilden i gang?

Hvad vil du gøre anderledes inspireret af i dag?

Hvis du skulle ændre på noget i hverdagen – hvad skulle det være?

Hvad ville være det mest radikale at gøre?

Hvilke fordele og positive konsekvenser kan du komme i tanke om?

Hvad skulle vi gøre først – for at lykkes?

Hvem vil give dig positiv støtte undervejs?

Hvad kan du gøre allerede nu for at sikre dig energi til hele rejsen?

Hvad skal sikre, at vi holder fokus og er vedholdende?

Hvis du skulle drømme vildt - hvad ville du så gøre anderledes?

Hvilke positive færdigheder oplever du der er tilstede?

Hvordan skabes der ejerskab?

Hvad vil du især være opmærksom på?

Hvem vil du gerne give et løfte? - Og om hvad?

Hvilke af dine værdier er du blevet udfordret på?

Hvilke af dine værdier er du blevet udfordret på?

Hvis du møder modstand – hvad vil du så gøre? Hvem kan hjælpe?