Bedre udbytte af it i skolen Noter fra kommunale repræsentanters selvevaluering
Modellen til selvevaluering
Hvad gør kommunen for at støtte og udvikle anvendelsen af it på skolerne? 3-5 initiativer som har haft størst betydning for anvendelsen af it på kommunens skoler: Spørgsmål 1 FASE A · Praksis som vi ser den nu Skriv her
FASE A · Praksis som vi ser den nu Hvordan er kommunens initiativer organiseret? De vigtigste kendetegn ved kommunens organisering af it-satsningen: Spørgsmål 2 Skriv her
FASE A · Praksis som vi ser den nu Hvilke formelle forhold påvirker anvendelsen af it på kommunens skoler? De vigtigste formelle forhold som påvirker anvendelsen af it på kommunens skoler: Spørgsmål 3 Skriv her
FASE A · Praksis som vi ser den nu Hvilke uformelle forhold påvirker anvendelsen af it på kommunens skoler ? De vigtigste uformelle forhold som påvirker anvendelsen af it på kommunens skoler: Spørgsmål 4 Skriv her
FASE B · Analyse og vurdering Hvordan vurderer vi kommunens satsning på it på skolerne ? De største styrker ved vores kommunes satsning på it i dag: De største svagheder ved vores kommunes satsning på it i dag: Spørgsmål 5 Skriv her Skriv her
FASE B · Analyse og vurdering Hvad er god anvendelse af it på skolerne? De vigtigste kendetegn ved god anvendelse af it på kommunens skoler: Spørgsmål 6 Skriv her
FASE C · Praksis som vi vil udvikle Hvad er vores vision for it på kommunens skoler om 3 år? 3-5 eksempler med udgangspunkt i vores vision på hvordan it anvendes på kommunens skoler om 3 år: Spørgsmål 7 Skriv her
FASE C · Praksis som vi vil udvikle Hvad skal der til for at realisere vores vision? De vigtigste kommunale opmærksomhedspunkter hhv. initiativer i arbejdet mod vores vision for at forbedre udbyttet af it på kommunens skoler: Skriv en huskeseddel til jer selv om hvad I konkret skal gøre i nærmeste fremtid i arbejdet på at nå jeres vision. Spørgsmål 8 Skriv her