I DE & K ONCEPT Hvorfor biograf Ideen med vores biograf.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Nyeste viden om hvad der virker for ”udsatte borgere”
Advertisements

Uddannelsesaktivering - Hvad ved vi?
Analyse af eksterne og interne forhold
Praktisk segmentering
Projekt: Estimering af marked Skøjtehal i Roskilde.
Strategi Workshop – AGWAPLAN 4. maj 2006
Markedsvurdering.
Elev: Jakob E. Husted Fag: Kom/IT
Grundbegreb + Priselasticitet
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
Videnskabsteori og faglige metoder
Introkursus Køn og ligestilling i udviklingsarbejdet OPFRISKNING AF BEGREBER FRA DAG 1 August 2011.
Valg af parametre.
Udendørs motionscenter på Nørrebro
Sundhedsuge i Høje Taastrup
Teater i Roskilde. Afgræsning Metodevalg Spencer Brown GDMS model Kvantitative/Kvalitative SWOT- Analyse.
Er Hovedstaden klar til fremtidens udfordringer? v. Cheføkonom Klaus Rasmussen, DI 2. april 2008.
FYNS KUNSTMUSEUM Gruppe 2. Agenda  Målgruppe  Hjemmesiden  Formål  Udformning og valg af virkemidler samt stilart  PLUS – Værdierne  Konklusion.
Delphi. Hjælper dig med at træffe de rigtige beslutninger Via Delphi Scoring gør vi dig i stand til at træffe bedre og mere profitable beslutninger. Nøgleelementerne.
Friluftsrådet – mere natur – mere friluftsliv Alle har ret til en rig natur.
SWOT-analysen Litteratur lektion 4 Lægaard:
IT-Hjørnet på Gellerup og Hasle Bibliotek
Cykelaktivitet. Selve aktiviteten Valg af område Cykelløb med tre forskellige distancer Foregår i sommerperioden Løbet starter om formiddagen med efterfølgende.
Ydernumre Grundkursus for samarbejdsudvalgsmedlemmer 2009.
Lydbanken - next level…
Gruppefremlæggelse af: Laura, Lasse, Christoffer, Sophie og Sandra
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
SWOT Analyse Styrker Svagheder Muligheder Trusler Potential
Erhvervsservice Vækst og udvikling
1 20. januar Disposition Introduktion, pointer fra analysen, opsamling, videre undersøgelser - MARK Fokusgruppe -CHRISTIAN Nyt segment, SWOT -MORTEN.
Mødregrupper i Roskilde kommune Ann Fonseca Jørgensen, Christoffer Arnberg og Mette Jørgensen.
Gruppe 2: Thomas, Maria, Erla, Martin, Jesper og Nick.
Interaktionsdesign E2007 Lektion 14 Om delrapport.
GRAFISK DESIGN HVAD SKAL VI PÅ KURSET OG HVAD ER GRAFISK DESIGN Vi møder ordet design første gang 1500 tallet i et engelsk leksikon. ”Skitse til noget.
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
Studenterforeningen ”Et hus for unge studerende”.
3. Kursusgang Segmentering, interessentanalyse, pro-blemformulering og kategorisering
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Healthy Clubbing Af Niklas, Caroline, Mathilde & Gine.
Erhverscase: Århus Charter
Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.
En opgave i Research Methods af Christen Christensen og Rasmus Schjelde. Leisure Management - UCS Roskilde Handelsskole 5.marts 2010.
BRANDING som udfordring for FUR
Introduktion til netværk Hidtil: Lokalisering i planen Nu: Lokalisering i et netværk Hvad er et netværk - knuder - kanter.
Business cases.
Tommy Engedal Kronborg
Brønderslev Kommune Projekt Samvær.
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
Nord-als Rideklub. N.A.R Eksisteret i mere end 50 år i samme faciliteter. Velfungerende klub Godt forankret i lokalsamfundet.
Innovation og kreativ idégenerering AMU-kursus © Ministeriet for Børn og Undervisning. Marts Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget.
WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo.
Allerslev Skole, SFO: Valhal, Bifrost og Lageret Allerslev skolebestyrelses Møde med BU Ved formand Michael Brixtofte.
Virksomhedens udvikling
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Virksomhedens omverden
Dronninglund 2/2-05.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Navn på jeres idé Jeres navne:
Udvikling af nye dialogformer
Company programme - Veda
Mål Fokus Modparten Indvendinger. Mål Fokus Modparten Indvendinger.
IDEBESKRIVELSE ❶ STYRKER ❷ SVAGHEDER ❺ FORDELE IDEBESKRIVELSE DATO
Borgere med psykiatriske diagnoser
Dagens program Time: Arbejde med ide og pitch Time: Pitche for 2. K.
Soc-/sygfagpakke på VUF (ved Bodil, Sussanne og Dan)
ERHVERVSCASE Generelt
forretnings-modeller
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Boligpolitik Temadrøftelse Økonomiudvalget 13. november 2018.
Præsentationens transcript:

I DE & K ONCEPT Hvorfor biograf Ideen med vores biograf

M ETODE & AFGRÆNSNING Tal underbygget af artikler Positivistisk/konstruktionistisk Segmentering Alternative fokuspunkter

T ENDENSEN I VORES BIOGRAFSAMFUND Stigende tendens Flere penge mellem hænderne Den typiske biografgænger

T ENDENSEN I VORES SAMFUND

GDMS MODELLEN A. Aldersspecifik deltagelse i biografer B. Befolkning ud fra alder i hovedstaden C. Anslået behov fra lokalbefolkningen E. Anslået kapacitet af eksisterende faciliteter F. Sammenlign G. Uimødekommet efterspørgsel D. Anslået kapacitet af en typisk facilitet H. Antal af nye faciliteter til at imødekomme efterspørgsel

SWOT analyse (Lounge’n’Cinema) Styrker Svagheder MulighederTrusler Bløde og afslappende siddepladser God service God beliggenhed Unikt koncept Dyre billetpriser Pladsmangel, idet vores biograf ikke er så stor Ikke et koncept der appellerer til alle Højkonjunktur Udvidelse af biografen Udvidelse af koncept til mere luksus Udvidelse af målgruppe Biografer i nærheden Lavkonjunktur Andre virksomheder bruger samme koncept Hjemmebiografer Dårlige film(1)

K RITIK AF : Metode Kilder Konklusion