Styrelsen for International Uddannelse Susanne Suhr Andersen, Markedsføringsenheden Politiske Initiativer, konferencer, mv Sørup Herregård, 18. marts 2010
Markedsføring af Danmark som uddannelsesland Styrket modtagelse og fastholdelse af internationale studerende
Mere viden om det globale uddannelsesmarked skal understøtte institutionernes strategier Danmark skal profileres som et attraktivt uddannelsesland Der skal udvikles målrettet information og vejledning til udenlandske studerende Uhensigtsmæssige barrierer for internationale studerende skal fjernes National Strategi for markedsføring af Danmark som uddannelsesland
Tre-årig bevilling Servicepakke til styrkelse af modtagelse af udenlandske studerende
Servicepakke.... Informationspakke til alle internationale studerende Styrket modtagelse og fastholdelse af internationale studerende –Boligforhold for internationale studerende –Forbedret betjening og modtagelse af internationale studerende
Servicepakke Styrket udgående mobilitet Styrket kendskab til Danmark som uddannelsesland Markedsanalyser Kompetenceudviklingstilbud til uddannelsesinstitutionerne Web-markedsføring
Workshops og seminarer 13. april 2010, agent workshop 10. juni USA-landeseminar EAIE, rekrutteringsmesser og karrieredage