Research & innovation Målgruppe Platforme Web 2.0 Koncept AIDAS Mockups – website Mockups - mobil World Outgames Research & Innovation 1.Semester projekt.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgruppen, Konceptet og Kommunikationsplatformen af:
Advertisements

DLF ind i debatten om fremtidens skole
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Global undervisning.
Læring og læringsressourcer i en læringscenteroptik
Hvor står vi nu, og hvor er vi på vej hen? Timbuktufonden
Projekt 5 i 12 Laboratorium 9: 26. februar 2013 ”At holde udviklingsgejsten oppe i en travl hverdag” ”At holde udviklingsgejsten oppe i en travl hverdag”
Dansk Skovforenings foretræde for Folketingets Miljø- og Planlægningsudvalg 25. november 2009.
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
Kulturregion Storstrøm En kulturregion med forbindelse til fremtiden.
Internationalisering UNDERVISNINGSPLAN. Navigation BAGGRUND Folkeskoleloven og Fælles Mål MÅL – og vision RAMMERUNDERVISNINGSPLAN Eleverne - aktive deltagere.
Digitale medier og mobning
Sønderjydsk Fodbolddommerklub Strategi 2009 – 2011.
Junior til Junior Konceptet
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Hvad kan København som hovedstad?
Interaktive test - Karakteristika & Nyskabelser
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
FN’s standardregler Modul 1 Historie •Verdenshandlingsprogrammet 1982 •FN’s handicap-tiår •Midtvejsmøde i Stockholm 1987 •Forslag til konvention.
DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION Åbent hus, 31/
Oplevelser i effektiv kvalitet
Kommunikation / it.
Profil af Olivias læsere Marts 2007 Media. 2 Hvor mange læser Olivia  Olivia har læsere  Kernelæserne skal findes blandt de 8-12 årige piger.
Aarhus School of Business. Trends i Europa 2010 – 2020 i universitetsverdenen Europa 2020 strategien (EU Commissionen 2010) Mål: Europa skal være verdensleder.
Teenage Coaching Dagnæsskolen.
4K-pårørendegruppe Lyngby-Taarbæk, Gladsaxe, Gentofte, Rudersdal
Det handler om at følges med nogen og skabe resultater.
Sex & Samfunds årlige seksualundervisningskampagne Uge Sex.
Nye mad- og bevægelsesvaner i klassen
Formandsberetning for SIG-hjerteinsufficiens 2008 under FS K&T Formandsberetning for SIG-hjerteinsufficiens 2008 under FS K&T.
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
Kommunikationsplanlægning – herunder målsætninger mm.
Facebook Ung i Grenå.
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Naboskabet - en undersøgelse af det sociale liv i Skovengen Skovengen.
Børn og unge – kunst og kultur Kulturstyrelsens årsmøde Workshop september, 2014 Den digitale udfordring.
HUSK BILLEDE Foredragsaftnens tema
VEJEN TIL DEN GODE LINKEDIN PROFIL
Udviklingen i virksomhedens omverden Kapitel 7
MEGAFON undersøgelse af VINTERMAN.DK VINTERMAN brugermøde
KULTUR FOR ALLE. Hovedbudskaber I: ”Ikke brug for flere kulturinstitutioner!”
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
Naboskabet - en undersøgelse af det sociale liv i Egedalsvænge Egedalsvænge.
Anja Jørgensen, Frilandsmuseet
Velkommen til inspirationsdag Kompetencestrategi – hvordan?
Statens Center for Kompetence- og Kvalitetsudvikling SCKK Velkommen til Temamøde i SCKK den 8. oktober 2008 Kompetencestrategi - hvordan?
Hvad ser BKF som de vigtigste indsatsområder i den nærmeste fremtid på børne- og ungekultur området? Flemming Olsen, Børne- og Kulturdirektør Herlev Kommune.
FULGNI Research & Innovation ritid ærmiljø derumegeplads rønne arealer nnovation.
Hvorfor innovationstjek? v. Helle Bertram
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Formål Opnå større viden om verden omkring dem. Udforske andre kulturer, religioner og livsstile. Udfordre egne holdninger og meninger. Opnå bedre forståelse.
RESEARCH & INNOVATION DK.GRUPPE 1 RENÉ, MADS, JAKOB & ELISABETH.
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Sproglærer Lone Elbjørn - lærer Sprog : engelsk, tysk, fransk - Sprogkonsulent : Internationale dimension i sprogundervisningen.
FIA Breddeklubudvikling Forventningsafstemning - MAR 2011 Processen sådan gør vi Mission & visioner Værdi- grundlag Organisation Funktions- beskrivelser.
KKU lederforum
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Markedsføring og reklame
-en model til at styre idéudvikling
Smileyrapporten DRUs kommunikationskanaler
Definition på et koncept
Kforum Annoncørinfo 2018.
Konflikthåndterende kultur på SOSU-Silkeborg
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Mening og lykke Overfladisk lykke.
Præsentationens transcript:

Research & innovation Målgruppe Platforme Web 2.0 Koncept AIDAS Mockups – website Mockups - mobil World Outgames Research & Innovation 1.Semester projekt

Med fokus på homo-,bi og transseksuelle Målgruppe Alle unge i alderen år som ønsker kontakt og kommunikation med hinanden uanset: • Køn • Nationalitet • Seksualitet • Interesser

• Nogle er studerende • Andre er nye på arbejdsmarkedet Alle interesseområder er repræsenteret : • Sportsudøvere, sportsinteresseret • Fællesskab nationalt eller internationalt • kultur: kunst, koncerter m.m. • Politiske: menneskerettigheder • Hygge og rejseglæde • Homo-, hetero-, bi – og transsekssulle Hvem er de ? • De er fra forskellige lande, har forskellige traditioner, Kultur og religion

• Er generelt meget sociale • stor oplevelsestrang • kontaktsøgende. Er med på de sidste nye diller og trends : • indenfor mode • musik • livsstil • aktiviteter • sundhed • Interaktive fora m.m. ofte dårlig økonomi Generel karakteristik

Interaktive kommunikationskanaler Som målgruppen benytter Eksplosion af mobiltelefoner verden over • SMS • dating • samtale Unge dater som aldrig før • Datingsites til alles behov • Weblog Ipod • podcasting

Markedsføring af WO

Kan WO nå målgruppe? Ja • ved hjælp af vores Kommunikationssite • ved berigelse af vores mobileservice • ved rabatordningen • ved hjælp af massekommunikation • ved hjælp af WO`s hjemmeside

AIDAS…en kreativ strategi Attension/opmærksomhed: • Information • Features Interest/interesse: • Kontakt • profil Desire/ønske: • Aftaler • Videre kommunikation Actions: • Tilmelding til WO • Mødes Satisfaction/tilfredshed: • Beriget med nye venner

Website Registrering Login Min profil Anden profil Community Photos Resultater Mockups website

Website Registrering Login Min profil Anden profil Community Photos Resultater

Website Registrering Login Min profil Anden profil Community Photos Resultater

Website Registrering Login Min profil Anden profil Community Photos Resultater

Website Registrering Login Min profil Anden profil Community Photos Resultater

Website Registrering Login Min profil Anden profil Community Photos Resultater

Website Registrering Login Min profil Anden profil Community Photos Resultater

Website Registrering Login Min profil Anden profil Community Photos Resultater