Hjælpemiddel under forløbet. •Kendt fra kunstnere, som en samlingsmappe over deres værker. •Vi bruger det her, som en samling over hvad du har lavet mens.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
DIN STIFINDER SYGEMELDT? LAD OS HJÆLPE…
Advertisements

PRAKTIKDOKUMENTET CUPP –PROJEKT
Overordnet målsætning:
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Om at facilitere Facilitering, fra fransk facile = nemt, let
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne beskriver og italesætter ofte sig selv med de ord, som voksne brugte om dem, da de var børn. Mange.
Om et øjeblik kommer du ind i en magisk verden....
Hjælp der er en journalist i røret
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
? At sige NEJ Vrede uden autopilot Integritet & Samarbejde
BIOANALYTIKERES KERNEFAGLIGHED OG PROFESSIONSIDENTITET
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
I dag er temaet Visualisering
FOKUS! På vores udvikling.
Deltagere Cirkelledere Cirkel I – målgruppe: normalklasser
Unge Hjælper Unge. Projektmål Fastholde elever. Mindske frafaldet med 7,4%
Større Skriftlig opgave •Orienteringsmøde v. Catherine Lønholdt.
1 Alder år 55 % år 24 % år 17 % Hvor længe på VUC? 1 år 93%
Notatteknik.
Hvordan får jeg lagt First Class programmet ind på min egen computer ??? De følgende sider er en lille anvisning på, hvordan du selv kan installere programmet.
MG Production Den 75-årige Stig besøger sin læge for at få sin sperm undersøgt !
”Mandat til at leve livet” Fri til at leve gennem Jesu ord Mat. 7:28-29 Da Jesus holdt op med at tale, var de mange mennesker overvældet af forundring.
Samarbejde!. Synlighed, faglighed, dokumention • Eli Knøsen • Marius Myklebust • Monika Steorn • De mange blomster… • Edvard Befring • Bertil Bjerkan.
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
GOD SKOLE SUNDHEDSPROFIL
TERM modellen Introduktion til øvelse
V ORES A GENDA  Os og vores speciale  Godt ved specialeprocessen  Knapt så godt ved specialeprocessen  Vejledning  Grupper  Gode råd.
MUNDTLIG FREMSTILLING
Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners
Musik: Nightengale Serenade
”Kaldet til kærlighed”
Hvornår bruger man hvad?
Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse
Notesbog Notesbogen er interaktiv.
Hvordan passer jeg på mig selv ?
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne med ADHD har ofte mange negative erfaringer med sig. Mange har fået megen skæld ud som børn, og de.
Karl Henrik Flyums model
Velkommen til Fællesskaber for Alle for Folkeoplysningsklubberne!
Læs med blyant Sæt streg under de vigtigste
En portfolio er den bevidste indsamling og løbende vurdering af eller refleksion over undervisningens og læringens processer og produkter.
Læring i et vejledningsperspektiv
En kogebog Synopseprøven i dansk.
Den anerkendende interviewform
Omgangstone og kollegialitet
Vejlederens kommunikation
Børn og unge som er pårørende til selvmordsadfærd eller som er efterladte efter selvmord. Hvordan hjælper vi dem? Ved Elene Fleischer, PhD
Bilag 10, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Onlineperioden.
Gruppeudviklingssamtaler
Din Økonomi Dit Valg Dit Mål.
Større Skriftlig opgave
Digital aflevering? Elektronisk eksamensforløb?.
7-punktsmodellen Et eksempel på en heuristik
At tale om sexualitet.
3.Lektion: Identitet 3.Lektion i undervisningsforløbet ”Identitet i forandring”, baseret på kapitel 3 i Luk Samfundet Op! af Brøndum og Hansen, Columbus.
Hvordan spørger man anerkendende?
Uddannelse for udviklingshæmmede
AT 3.2 Igangsættelse af tankeprocesser – at udvælge endelig sag og formulere problemformulering.
Evaluering og IT Brøndby Gymnasium
Obligatorisk selvvalgt opgave
Helsingør Kommune Fredensborg Kommune UU-ØRESUND Fredensborg og Helsingør Kommuner.
Sådan bruger du præsentationen
Lærerpræsentation.
Mærk dig selv.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Tekstslide med bullets Brug ‘Forøge / Formindske indryk’ for at skifte mellem de forskellige niveauer Introduktionsperioden 1.
Forside uden yderligere tekst. Du kan vælge andre forsider ved at højreklikke på slidet og vælge ”Formatér baggrund”. I boksen, der dukker op, vælger du.
MUNDTLIG FREMSTILLING
Afholdelse af journal club i egen klinik:
Føj gerne andre emner til, hvis de synes mere relevante for dig.
Kære lærer Her har du undervisningsmaterialet til CAMPUS+ Denne vejledning er din guide til undervisningen til at få mest muligt ud af CAMPUS +. Opgaverne.
Præsentationens transcript:

Hjælpemiddel under forløbet

•Kendt fra kunstnere, som en samlingsmappe over deres værker. •Vi bruger det her, som en samling over hvad du har lavet mens du har været hos JOBguiderne. –Undervisning –Individuelle samtaler –Virksomheds og uddannelsesbesøg –Ved praktikophold –Egne overvejelser –Og alt det andet!

• Din uddannelsesplan • Beskrivelse af de samtaler du har med os • Hvad har vi talt om? • Hvad har vi aftalt? • Hvad skal jeg gøre til næste gang? • Undervisningsmateriale + egne noter hertil • Tanker om besøg du kommer på, oplæg du hører • Hvad var spændende? • Var det noget for mig at tænke i den retning?

• Overvejelser om dig selv undervejs • Ugentlig vurdering: Hvad har jeg fået ud af denne uge? Hvad var spændende? Hvad skal jeg have gjort i næste uge? • Praktik • Overvejelser undervejs • Vurdering af muligheder for fremtiden indenfor denne branche • Kort referat af samtale du har med os under praktikken

Du må selv vælge- hvad passer dig bedst? • Fysisk i form af en mappe • En hjemmeside • Et worddokument • Andet?

Eksempelvis: • Hvis du gerne vil prøve at lave en hjemmeside, men ikke helt ved hvordan du skal komme i gang (det er faktisk super nemt!) • Hvis du ikke ved hvordan du skal holde orden i det hele • Hvis du ikke ved hvad du skal skrive • Eller andre spørgsmål, som du synes gør det svært