Brug af weblogs på Synkron (eller: Hvad gik der galt?) ITB morgenkonference 13. juni 2006 Andreas Johannsen Communications Manager + co-founder, Synkron.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Tema 4: Regulering af følelser Psykoedukation til patienter med emotionelt ustabil personlighedsstruktur.
Advertisements

Den korte opsporende samtale
”Risk management for notebooks!” This presentation is protected by copyright - Umates A/S, Denmark Risk management for notebooks? Analysebureauet.
FARVESKIFT Skift farve i supergrafikken ved at gå til Designfanen i topmenuen og vælg anden farve. FORSIDE KORT TIL HANDLING - PSYKISK ARBEJDSMILJØ I SYGEPLEJEN.
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
Flickr.com – online billeddeling
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
Kursus den 12. marts Program i dag: Opsamling fra sidst.
Gå for hjertet med Becel - for Hjerteforeningen
Blogs for Bibliotekarer Du ka’ godt!. Dagens program •Hvem er vi? •Hvorfor er vi her? •Hvad er en blog? •Hvorfor skal vi bruge blogs? •Hvordan kan vi.
Introduktion Stil gerne spørgsmål og giv kommentarer – på forhånd tak
MedarbejderUDVIKLINGSsamtale
Hvad er en god tapning?. ● Mødet med tappepersonalet Have tid, signalere overskud, hjælpe, læse noterne ● Tappelokalerne ● ”Forplejningen”
Arbejdspladsudvikling
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Gymnasiedage.dk, Odense 29. sept Claus Berg, chefkonsulent Web 2.0, dialog og interaktivitet på EMU.dk.
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
Hjemmeside Tirsdag den 5. oktober 2010.
”E-LÆRINGSRESSOURCER” Anne-Grete Roelof René Virtuel læring lyd*tale*billeder*video*handling.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
Backoffice præsentation
Beboerudviklings samtale
Team 9 gruppe eksamen, evalueringsproces
Der er penge i kommunikation
Hvad betyder Web 2.0 for en (Web 1.0) teknologileverandør? IT-Forum Fyn-seminar om Web Andreas Johannsen > Hent præsentation.
Klasseledelse Lene Heckmann.
Grundbegreb + Priselasticitet
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Maj 2014 Når kommunen går på facebook - Erfaringer fra Odder Kommune Program: Strategi, målsætning og forankring Sådan gør vi i Odder Kommune Hvem er vennerne?
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Modul 1 Rød løber (A). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Problemløsning på D!ng og fælles kommunikation Ewan Andreasen
Velkommen til Fællesskaber for Alle for Folkeoplysningsklubberne!
VEJLEDERUDDANNELSEN // AARHUS UNIVERSITET Modul 1, september 2007 Godmorgen… Velkommen til dag 3 på AUs vejlederuddannelse!
Backoffice præsentation
Processer og værktøj Værdianalyse.
Læs med blyant Sæt streg under de vigtigste
En portfolio er den bevidste indsamling og løbende vurdering af eller refleksion over undervisningens og læringens processer og produkter.
Projekt Skulk Hvorfor Projekt Skulk? Hvorfor gå i skole?
Blogging i Patent- og Varemærkestyrelsen Ana Petrina og Anders Due Bedst på nettet, 20. november 2007.
Vejlederens kommunikation
Blog kommentar Åben arkivet ved at trykke på den lille sorte trekant der peger ind på et årstal (næste billede)
Udskiftning af password på tablet. Åben programmet KONE business channel Hvis du ikke har linket på skærmen, åben en browser og skriv Ssl.kone.com.
ETwinning Forårskampagne Login til Desktoppen.
Thomas Watson Steen Jesper Rønn-Jensen 13. Juni 2006 Capgemini og Justaddwater.dk Om erfaringer med bloggen justaddwater.dk om brugervenlighed og web-standarder.
JOB TILBUD Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter : En Direktionsassistent med følgende kvalifikationer : - Ingen erfaring.
Læse/studiegrupper.
”Sådan ville jeg gøre” Om MED-inddragelse i udbudsprocesser Direktør Birgit Plambeck, Viborg Kommune FOPS
Designeren og Content Management Systemet 16. november 2006 | DGH.
Adgang til sporbarhedsdata Alex E Olsen Project Manager – Corporate Social Responsibility Vores behov?
Modtagerfelt med kendt modtager ParadisHelsingør d Æblevej Helsingør Att.: Salgschef Kaj Normann Andersen Vedr.: Job som issælger.
Uafhængige LifeWave Distributører
E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
TIRSDAG DEN 6. MAJ 2014 KL – (Morgenkaffe fra kl. 9.00)
Fra kursus til lokal skoleudvikling – om og med medier 13. marts 2012.
Bruges efter behov som ”velkomst”
Repræsentantskabsmøde Idrættens Samråd Program for aftenens repræsentantskabsmøde Velkomst IS beretning for året der er gået Debat om beretningen.
Employer Branding, Gå-hjem-møde, ASBccc 7. maj 2008 Employer Branding Gå-hjem-møde, 7. maj 2008 Helle Kryger Aggerholm, ph.d.-studerende Mona Agerholm.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
JOB TILBUD Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter : En Direktionsassistent med følgende kvalifikationer : - Ingen erfaring.
Synopsis.
© due & partners Tilmelding FrameldingLykkedes ikke Lykkedes Template 3: Tilmelding på website Sammenhængen mellem de 4 websider.
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
Mærk dig selv.
SPRINT 1 EVALUERING. DAGENS PLAN 12:30 lokale – Info (nu) Henrik fortæller om SVN 13:30 gruppe rum - Individuel Evaluering Review Retrospect 14:00.
Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter :
Læringsuge 47 & 12.
Hvilke løn- og ansættelsesvilkår får jeg?
Præsentationens transcript:

Brug af weblogs på Synkron (eller: Hvad gik der galt?) ITB morgenkonference 13. juni 2006 Andreas Johannsen Communications Manager + co-founder, Synkron devblog.synkron.com

.synkron. Århus Høje Taastrup

Central repository Workflow Integration Publicering Indhold

7 Udfordringer problemer og 7 erfaringer

Problem 1 Direktøren fattede det ikke

Erfaring 1 Fortæl hvad du gør, men gå gerne under radaren

Problem 2 Kollegerne og kunderne fattede det ikke

Erfaring 2 Fokusér på dialogen – ikke dialogens form

Problem 3 Jeg arbejder med marketing

Erfaringer 3 Hold marketing fra tasterne – det er ikke dialogmarkedsføring dialogmarkedsføring

Problem 4 Jeg kan ikke finde stilen

Erfaring 4 Corporate blogging er et oxymoron oxymoron

Problem 5 Hvor bliver kommentarerne af?

Erfaring 5 Skriv så det indbyder til samtale

Problem 6 Der er ikke ressourcer til at skrive blog

Erfaring 6 Hyppighed og længde er ikke kvalitetskriterier

Problem 7 Der er ikke sket mirakler, og vi har ikke tjent flere penge på at blogge

Erfaring 7 Successkriterierne er meget svære at måle

Tak! Feedback? Spørgsmål? Mail: Tlf: