Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke."— Præsentationens transcript:

1 E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke

2 Et nyt medie Teknologien, fornemmelsen af det håndgribelige Det sammenkobler behov i samfundet Mulighederne indenfor formidling af inspiration, viden m.m.

3 Hvilke kommunikative virkemidler motiverer folk til at bruge E-magasiner? Nærmere betegnet vil vi kigge på interaktion, samt det æstetiske og det visuelle. Vores problemformulering

4 Teori og Metoder Meyrowitz - Tre paradigmer i medieforskningen Bente Halkier - fokusgrupper Thorlacius som analysemodel Analyse af E-magasiner Fokusgruppeinterview – 3 E-magasiner

5 Valg af E-magasiner

6 M! Fra blad til e-magasin Underholdning Meget bevægelse

7 Pandora Fra reklame til e-magasin Supplement til en reklame Mulighed for interaktion for kunden

8 Playmusicmagazine.com Fra blog til e-magasin Mulighed for at høre musikken Interaktivt, kan give kommentarer

9 Tak fordi i lyttede Giv gerne feedback!


Download ppt "E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google