Er det ikke noget i klassen? Trivsel i klassen Er det ikke noget i klassen?
Forældrenes rolle.
Hvordan kan forældrene bidrage til trivslen i klassen? Aktive tiltag Holdninger
Aktive tiltag Festudvalg 1-2 faste arrangementer. Skab traditioner. Opbakning til disse arrangementer fra alle forældre. Trygt for jeres børn at forældrene kender hinanden, snakker sammen.
Aktive tiltag Legeaftaler Madgrupper Fælles fødselsdage Weekendophold
Aktive tiltag Fælles overvejelser omkring skift fra fritidshjem til klub. 3. og 4. klasse Skal jeres børn gå på samme klub? Hvem af forældrene undersøger mulighederne?
Holdninger Hvordan omtaler forældrene skolen. Hvordan omtaler forældrene lærerne. Hvordan omtaler forældrene klassens børn og deres forældre.
Skolen Fritidshjemmet Holdninger Jeres børns opdelte hverdag. Skolen Fritidshjemmet Hvad fortæller de når de kommer hjem? Hvad hører til hvor?
Holdninger Hvordan kontakter I forældre hinanden? Hvornår kontakter I hinanden? Hvorfor kontakter I hinanden?
Holdninger Hvornår kontakter I forældre klasselæreren? Hvordan kontakter I forældre klasselæreren? Hvorfor kontakter I klasselæreren?
Forældrerepræsentanternes opgave Hvilke aspekter omkring trivsel i klasserne mener I er vigtige at formidle videre til forældrene i jeres klasser? Hvordan vil I som forældrerepræsentanter gøre det?