Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU
Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence Gennemgående gruppeopgave 11.9 Opgaver Interview jeres projektvirksomheds ansvarlige, og udarbejd sammen med ham/hende et webdesignbrief til en ekstern webdesigner. Præsentér jeres brief for klassen og for virksomheden. 12.8 Opgaver Udarbejd (evt. med Wordpress, Wix eller lignende CMS-system) et optimeret website til virksomheden, under hensyntagen til de i dette kapitel gennemgåede SEO krav. Opsamling CMS – Wix Webdesign SEO Gruppeopgave Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence
Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence Bliv enige om en kampagne for en selvvalgt virksomhed. Skitsér et relevant SoMe-mix . Skitsér virksomhedens faktiske SoMe-matrix og foreslå ændringer. Analysér, på hvilke interessefelter virksomheden forsøger at nå sin målgruppe, og foreslå nye tiltag på de sociale medier. Opsamling CMS – Wix Webdesign SEO Gruppeopgave Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence
Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence Diskutér de etiske aspekter ved big data. Gruppeopgaver: Undersøg, om og hvordan jeres projektvirksomhed bruger big data. Formulér et eller flere forretningskritiske spørgsmål, som Business Intelligence-analytikeren skal finde svar på. Opsamling CMS – Wix Webdesign SEO Gruppeopgave Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence