Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Kapitel 16 Kontrol af kommunikationsindsatsen
Advertisements

Kommunikation alvor og sjov
Dagens program  Præsentation af os  Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.)  Øvelse:
Markedsføring og kommunikation. Aktiviteter i 2003 Aktiviteter i 2004 Fremtiden.
Den Regionale LEAN Enhed
Frivillighed. Det handler om at give Samarbejde Være sammen med nye mennekser Lave frivilligt arbejde.
16 Marketingmix Oversigt
IT-Produkt til læring php. ”Graf editor”
Mix mix tonightpaulmonroedemo.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Indsæt billede: Højreklik billedet og vælg ”skift billede”, eller slet billedet og klik på ikonet for at indsætte billede. Når du har indsat billede, højreklik.
SOFTWARE EVALUERING. HVORDAN KAN MAN EVALUERE PÅ SIT SPIL? Kvalitative metoder Kvantitative metoder Observation Data opsamling.
TEMA 4 Inspiration & Feedback: Idéen ud i virkeligheden
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Gruppearbejde 1 Formål:
Virksomhedssamarbejde
Forløbet: Unge – identitet, socialisering og sociale medier
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship Business Model Generation 4 Strategi
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 7 CMS – Wix DMMK 11 Webdesign  DMMK 12 Search engine optimization (SEO) forår 2018 Pillon - KU TmK 7 CMS, Webdesign, SEO.
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
ikek 6 Markedskommunikation
Efterlevelse af 8 skridt til bedre møder
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Forløb: Ligestilling mellem køn i Danmark
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
DEN GODE STIL.
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Modtagelse er fortolkning
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
DEN GODE STIL.
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU

Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence Gennemgående gruppeopgave 11.9 Opgaver Interview jeres projektvirksomheds ansvarlige, og udarbejd sammen med ham/hende et webdesignbrief til en ekstern webdesigner. Præsentér jeres brief for klassen og for virksomheden. 12.8 Opgaver Udarbejd (evt. med Wordpress, Wix eller lignende CMS-system) et optimeret website til virksomheden, under hensyntagen til de i dette kapitel gennemgåede SEO krav.  Opsamling CMS – Wix Webdesign SEO Gruppeopgave Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence

Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence Bliv enige om en kampagne for en selvvalgt virksomhed. Skitsér et relevant SoMe-mix . Skitsér virksomhedens faktiske SoMe-matrix og foreslå ændringer. Analysér, på hvilke interessefelter virksomheden forsøger at nå sin målgruppe, og foreslå nye tiltag på de sociale medier. Opsamling CMS – Wix Webdesign SEO Gruppeopgave Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence

Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence Diskutér de etiske aspekter ved big data. Gruppeopgaver: Undersøg, om og hvordan jeres projektvirksomhed bruger big data. Formulér et eller flere forretningskritiske spørgsmål, som Business Intelligence-analytikeren skal finde svar på. Opsamling CMS – Wix Webdesign SEO Gruppeopgave Virksomheden på de sociale medier, Big Data og Business Intelligence