Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Virksomhedsforståelse og økonomi Pindene er kun eksempler – der skal indøves en tankegang – lad nogle af pindene være valgfrit. Det vil være individuelt.
Advertisements

Skabelon for udarbejdelse af en strategi for den perfekte storm
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Handlingsalternativer
KNÆK KODEN Det samfundsfaglige område Opgaveformulering 2 – Danmarks økonomi.
Kommunikationsmodeller Gruppe 6: Frederik Arend Sørensen, Christian Fennert, Josepine Errebo, Nora Henriksen.
Etablering af virksomhed
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Kapitel 27 Nulpunktsberegninger.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 12 Eksamen Creative Man
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 7 CMS – Wix DMMK 11 Webdesign  DMMK 12 Search engine optimization (SEO) forår 2018 Pillon - KU TmK 7 CMS, Webdesign, SEO.
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
Humanistisk Entrepreneurship intro
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Interkulturel Erhvervskommunikation 12 Repetition
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code Interkulturel markedskommunikation PEST og SWOT efterår 2018 KU -
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 13 Synopsis Repetition 2
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Kursus for personer med demens og pårørende
Hvordan kommer vi ind ad døren?
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 13 Eksamen Eksamenstræning Adding values to the business model forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 1 Intro Innovatismer
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi forår 2019 Pillon - KU

19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi Gennemgående gruppeopgave Lav en SMP analyse af projektvirksomheden Skitsér en canvasanalyse af projektvirksomheden Skitsér en TMK model af projektvirksomheden Skitsér en PEST analyse af det danske marked Udarbejd en SWOT analyse af projektvirksomheden Opsamling Arketyper Betalte, ejede og fortjente medier Identitet/image 4 k’er AIDA-E Gruppeopgave 10. juli 2019 19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi

19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi Hvilken digital type er du? Find eksempler på betalte, ejede og fortjente medier for Danske Bank Forklar forskellen mellem identitet og image med egne ord Kommentér de 4 k’er Præsentér en reklamekampagne ved hjælp af AIDA-E Opsamling Arketyper Betalte, ejede og fortjente medier Identitet/image 4 k’er AIDA-E Gruppeopgave 10. juli 2019 19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi

19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi Gennemgående gruppeopgave (se også 1.7) Tag udgangspunkt i en selvvalgt virksomhed og   Beskriv virksomhedens ejede, betalte og fortjente medier. Foreslå nogle nye tiltag. Definér dens identitet og dens image. Skitsér nogle kommunikationsindsatser, der kan mindske afstanden mellem identitet og image. Design flere kommunikative indhold, der lever op til kommunikationens 4 K’er. Brug AIDA-E-modellen til at forklare hensigten med ovenstående kommunikative indhold. Opsamling Arketyper Betalte, ejede og fortjente medier Identitet/image 4 k’er AIDA-E Gruppeopgave 10. juli 2019 19 TmK 3. Kap 3 Kommunikationsstrategi