19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Lablæring Uddannelsesforum 2011 Projekt i Sosuuddannelsen
Advertisements

Skabelon til strategisk plan
Læringsrum for implementering af akkrediteringsstandarder
Projektlederens rolle(r)
Projekt om fremmedsprogfagenes profil og anvendelsesorientering i de gymnasiale uddannelser Elevmotivation Tværgående undersøgelse.
Uge 7 Unge og seksualitet.
Den gode historie Sådan finder vi på 24timer dagens historier ”Dét er en god historie!” Emma Gad for kommunikationsfolk.
1 PROJEKTFORMIDLING 6 mm i SLP Lars Peter Jensen © SLP-gruppen, Aalborg Universitet.
DUN-konferencen 2008, Hanne Nexø Jensen, IFS, 20. juni 2008 Dias 1 BA-projekt intro, 26. nov v/ HNJInstitut for StatskundskabInstitut for Statskundskab.
Constructive Alignment
Læring, kommunikation og samarbejde
LINK Camp 2012 Helle Karina Pedersen Uddannelseschef EAL.
Ekspertvurdering Ekspertvurdering / Heuristisk evaluering
Ekspertvurdering Ekspertvurdering / Heuristisk evaluering
Handlingsalternativer
SO1.6 (Det kulturelle område, del 2): SPROG OG KOMMUNIKATION
RADIOLOGISK AFDELING, SLAGELSE, PLEJEGRUPPEN BESVARELSESPROCENT % % Trivselsmåling 2015.
GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING Vores næste skridt Hvad tager vi med videre?
Navn på jeres idé Jeres navne:
KVU møde d. 25/november 2008 Peter november 2008.
Skriv ansøgning 10 gode råd.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
DEN GODE STIL.
Aktuel status på mangel og fordeling af arbejdskraftreserven i kommunerne i RAR Fyns område Status – maj 2018.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
DEN GODE STIL.
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Fra anledning til udvikling
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Postmaskinoperatøruddannelse
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital Tværmedial kommunikation 4 kapitel 4: Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2019 Pillon - KU 9. maj 2019 19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital

19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital Opsamling Social Kapital Studiemiljø-undersøgelsen Gruppeopgave Big data 9. maj 2019 19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital

19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital Kommenter de to citater under kapitlets overskrift. Undlad at bruge de sociale medier i en uge. Beskriv, hvilke personlige og sociale konsekvenser dette fravalg har medført. Spring evt. dette punkt over … Kommenter Eli Parisers TED-indlæg: https://www.ted.com/talks/eli_pariser_bewar e_online_filter_bubbles?language=da Opsamling Social Kapital Studiemiljø-undersøgelsen Gruppeopgave Big data 9. maj 2019 19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital

19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital Diskutér i gruppen jeres motivation til at være på de sociale medier. Bliv enige om de to vigtigste motivationer jeres virksomhed kunne udnytte for at opnå loyale kunder. Opsamling Social Kapital Studiemiljø-undersøgelsen Gruppeopgave Big data 9. maj 2019 19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital

19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital Kender du nogen, du opfatter som havende en stor social kapital? Forklar hvorfor. Beskriv styrker og svagheder ved dit foretrukne sociale medie. Hvordan vil samme foretrukne medie se ud om to år? Opsamling Social Kapital Studiemiljø-undersøgelsen Gruppeopgave Big data 9. maj 2019 19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital

19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital Forklar begrebet autosegmentering Hvilken slags brugerinput bør jeres virksomhed fremelske? Opsamling Social Kapital Studiemiljø-undersøgelsen Gruppeopgave Big data 9. maj 2019 19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital

Opsamling Social Kapital Studiemiljø-undersøgelsen Gruppeopgave Big data Hvordan er det at studere på KU? Sikkert helt perfekt! Eller… Der er måske noget, KU kan gøre bedre? Svar på studiemiljøundersøgelsen 2019 senest 15. marts via din KU-mail. Det nytter at svare!

19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital Gennemgående gruppeopgave Beskriv en ambassadør for jeres virksomhed der har høj social status. Hvordan kunne I skabe kontakt til vedkommende ? Hvordan vil det være muligt at knytte vedkommende til jer? Opsamling Social Kapital Studiemiljø-undersøgelsen Gruppeopgave Big data 9. maj 2019 19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital