TEMPERATURMÅLING PÅ MØDE- OG KONFERENCEMARKEDET PÅ FYN

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Evaluering af årets projektledermesse Radisson Blu Falconer, Frederiksberg Den 17. november.
Advertisements

Nyborg kommune Brugerundersøgelse på Skoleområdet 2014 DANEHOFSKOLEN
Powered by Evaluering - Netværkskonference 1. december 2014.
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
Unipolar depression Patienter og pårørende 6. Session - Den sociale lovgivning – ved socialrådgiver Depression og familien.
Skriv tekster, der fænger – 7 tips der toptuner din rapport Rikke Dinnetz
Q1 2006/07 præsentation, 7. februar 2007 ved CEO, K. E. Birk og CFO, Anders Arvai.
Rejsekort Kundeundersøgelser I Pressebriefing 26. februar 2012 Centerchef Anders Due, Trafikselskabet Movia.
Viborg Naturpark. PROGRAM Velkomst v/ Anna Margrethe Engbæk Schmidt, Klima- og Miljøudvalget Oplæg om frivillighed og samskabelse v/ Lars Stentoft, kulturdirektør.
Undersøgelse af danske virksomheders erfaringer med krisekommunikation Undersøgelse af Plus Public Relations as.
Måske for bredt? UURS konference 2016 EGU vejleder Søren Krabbe UU Roskilde/Lejre.
Network Marketing Systemet Når vi følger systemet er resultatet forudsigeligt, Derfor er det vigtigt, at vi komitter os til at være vedholdende overfor.
Opsamling Vejlederkonferencen den 7. oktober 2008.
Holbæk Byforum Orientering Lynopdatering/uddrag fra forretningsplanen:  Holbæk Byforums opgave er at varetage den specifikke udvikling af Holbæk.
Talent og kompetencer i verdensklasse Seminar den 23. juni 2011 om vækst og beskæftigelse i Østdanmark v/direktør Joost Nielsen, Regional Udvikling.
Rejsekort Undersøgelse om rejsekort i den danske befolkningen, der bruger offentlig transport mindst 1 gang i kvartalet 8. dec 2015.
Kvalitet i Sundhed Pressemøde den 11. februar 2011.
AKTIV HELE LIVET HJEMMEPLEJEN UNDERSØGELSE AF BRUGERTILFREDSHEDEN MED HJEMMEPLEJEN APRIL 2015.
Vinterindsats Cykelkonferencen Man kan sagtens cykle om vinteren Vinteren er en god mulighed for at blive set og hørt Driftsniveau er A+ på Supercykelstierne.
Hvordan bruger man tilfredshedsmålinger? Praktiserende læge, ph.d. Hanne Heje Konsulent ved DAK-E/DanPEP.
Forældretilfredsheds- undersøgelsen 2015 Udført i april 2015.
Hvem er jeg? Indlægsholderen præsenterer sig selv og kører bordet rundt.
Godkendt i Samvirkets styregruppemøde den 18.januar 2017 Point System
Bjarke Wiegand Erhvervsredaktør, Mandag Morgen
Parametermix - distribution
CfL 2016 INDIKATOR™ om Organisation og HR
OK18 nærmer sig Hvad er vigtigst for HK Kommunals medlemmer?
One Friday Morning.
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Digitaliseringsstrategi i Syddjurs Kommune
Uddannelsesplanen.
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Frigiv penge Seniorkonsulent Ove Lund, SEGES erhvervsøkonomi
Officielt pressemateriale til de deltagende journalister
Elevernes evaluering af grundforløbet
Generel tilfredshed & supportydelser Økonomistyrelsens produkter
Adjunkt Hanne-Lene Hvid Dreesen
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Test af opsætning, tildeling og log-in med jobfunktionsroller
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Hovedtal og konklusioner for branchen
ÅRHUS AFDELING.
Lægge Procent til eller trække procent fra
SFI’s forskning i handicap og beskæftigelse
2 June 2014 Præsentation Resultater fra COWIs analyse af effekter ved Gribskov Kommunes mulige deltagelse i Nationalpark Kongernes Nordsjælland Nis Vilhelm.
Vildledningssager - Hjemmelavet
• Beskrivelse af projektets forandringsteori
Udvalgte resultater Januar 2016
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
”Motivation er ikke bare noget man har eller ikke har”
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
Formål: Investeringer i Startups og etablerede virksomheder på vej…
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
Et virtuelt community er et socialt fællesskab bestående af:
Ledelse i synet af de unge
MEDLEMSTILFREDSHED Januar 2018.
Rum for uformel læring, 28. april 2011
Lokalforeningspuljen
Skolebestyrelsens dialogmøde 2008 Kom og mød din skolebestyrelse
Hovedtal og konklusioner for branchen
På tværs af region og kommune – og med borgeren i centrum
Hovedtal og konklusioner for branchen
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
På tværs af region og kommune – og med borgeren i centrum
Nytårskur 2019 Januar 2019.
LAG Odder-Hedensted.
APRILFESTIVAL– Teater for små og store
Overvej spørgsmålet. Interview en makker.
Præsentationens transcript:

TEMPERATURMÅLING PÅ MØDE- OG KONFERENCEMARKEDET PÅ FYN Undersøgelsen er foretaget blandt medlemmer af Mødeøen Fyn

Udviklingen i møde- og konferencemarkedet (2015  2016) Antal gæster Omsætning Indtjening +5,5% +6,2% +4,4% Hvordan har udviklingen i [XXX] været i 2016, sammenholdt med 2015? (n = 50)

Forventninger til i møde- og konferencemarkedet Antal gæster Antal gæster 2016 vs. 2017 de kommende 5 år +5,5% +9,5% Forventer du en stigning eller et fald i antallet af møde- og konferencegæster i 2017/i løbet af de næste 5 år? (n = 50)

Udfordringer for vækst Hvilke af følgende punkter anser du som de største udfordringer for vækst inden for møder og konferencer? Angiv gerne flere svar (n = 50)

VURDERING AF SAMARBEJDET I MØDEØEN FYN

50% Oplevet udbytte af partnerskabet My First Template Oplevet udbytte af partnerskabet ”Møde med overnatning” 50% har konkrete eksempler på, at partnerskab af Mødeøen Fyn har givet direkte forretning! ”Bookninger” ”Bookinger af lokaler” ”Presseture”

0 % 27 % 73 % Den samlede tilfredshed med samarbejdet i Mødeøen Fyn! Knap 3 ud af 4 er tilfredse eller meget tilfredse med samarbejdet! Den samlede tilfredshed med samarbejdet i Mødeøen Fyn! Godt hver fjerde forholder sig neutralt og er hverken tilfredse eller utilfredse Ingen er decideret utilfredse eller meget utilfredse med samarbejdet 0 % 27 % 73 % Hvor tilfreds eller utilfreds er du med det generelle samarbejde i Mødeøen Fyn? (n = 31)

Hvad har Mødeøen Fyn gjort godt? My First Template Hvad har Mødeøen Fyn gjort godt? ”Lavet nogle meget interessante messer, der har tiltrukket gode mulige kunder” ”Events, hvor vi møder kunden på deres banehalvdel’ ”Skabt fokus og fællesskab” ”Samarbejde og fokus på Fyn” ”De vil det de gør - 100%”

Hvad kan Mødeøen Fyn gøre bedre? My First Template Hvad kan Mødeøen Fyn gøre bedre? ”Være skarpere på at have indsigt i den enkelte bedrift” ”Skille sig ud og bidrage til skarp koordinering af større events på Fyn” ”Skabe flere netværk i netværket” ”Mere digital synlighed” ”Sørge for at man er synlig, når man er medlem”