Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

• Beskrivelse af projektets forandringsteori

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "• Beskrivelse af projektets forandringsteori"— Præsentationens transcript:

1 • Beskrivelse af projektets forandringsteori
Her skal ansøger lave en enkel og logisk forandringsteori ved at tage afsæt i ansøgningsskemaets beskrivelse af projektets målgruppe, indsats samt resultat for projektet og gengive på en enkel måde til felterne nedenfor. Forandringsteorien skal vise den centrale forandring, som sker med målgruppen i projektet. Start med at angive, hvad resultatet ved projektafslutning skal være. Angiv derpå projektets indsats og til sidst beskrives de 'trin på vejen‘ (forandringer,) som indsatsen medfører på vej mod resultaterne ved projektets afslutning. Se eksempel på forandringsteori på side 2. Resultater ved projektafslutning Indsats ‘Trin på vejen' mod de ønskede resultater Guide til beskrivelse af led i forandrings-teorien Overskriften for den konkrete indsats , som skal påvirke målgruppen, jf. pkt. 5.b. i ansøgningsskemaet. Det(de) vigtigste målbare resultat(er), som projektets konkrete indsats fører til ved projektets afslutning, jf. pkt. 5.a. i ansøgningsskemaet. Overskrifterne for den forandring, som indsatsen medfører: Hvilke primære kompetencer, relationer eller viden giver projektet sin målgruppe? Hvad er den første forandring, som vil ske med målgruppen og hvad er de næste forandringer, som i sidste ende munder ud i det ønskede resultat ved projektets afslutning, jf. beskrivelsen af indsatsens gradvise påvirkning i pkt. 5.b i ansøgningsskemaet. Trin på vejen (1) Her beskrives projektets forandringsteori: Indsats Trin på vejen (2) Trin på vejen (3) Trin på vejen (4) Projektets resultater ved projektafslutning

2 Projektets resultater ved projektafslutning
• Eksempel på forandringsteori Projektets resultater ved projektafslutning Indsats Trin på vejen (1) Trin på vejen (2) Trin på vejen (3) Trin på vejen (4) Beskrivelse af led i forandringsteorien Temadage for grundskole elever der udfordrer fem fordomme og EUD Elever har fået ny viden om EUD Eleverne deler ny viden med i deres netværk Eleverne oplever, at fordommene har mindre betydning for deres overvejelser om uddannelse Eleverne er positive ift. at vælge EUD Flere unge i målgruppen vælger en EUD


Download ppt "• Beskrivelse af projektets forandringsteori"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google