Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
HVAD KAN VI LÆRE af tyskerne og andre internationale destinationer Professor Henrik Halkier 1. Udfordringer, og nok af dem? 2. Flere.
Advertisements

INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Markedskommunikation - del 1
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
TENDENSER I TURISMEN Udfordringer for danske kommuner
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Reklame & Markedsføring
Matrix for ideevaluering Ideevaluering ud fra en matrix i form af to akser med forskellige faktorer kan reelt udvides og tilpasses i det uendelige ud fra.
Mix mix tonightpaulmonroedemo.
TEMA 4 Inspiration & Feedback: Idéen ud i virkeligheden
Virksomhedssamarbejde
Den digitale dansker – digitalisering af hverdagen
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code PEST og SWOT efterår 2017 KU - Ezio Pillon.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Modtagelse er fortolkning
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Modtagelse er fortolkning
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code Interkulturel markedskommunikation PEST og SWOT efterår 2018 KU -
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 13 Synopsis Repetition 2
ikek 6 Markedskommunikation
Modtagelse er fortolkning
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1 forår 2017 Pillon - KU

Argumentér for og bliv enige om de tre vigtigste trends for 2017 der kan berøre jeres branche. Hvordan angår disse trends jeres eksamensprojekt? Program: Forventnings-afklaring Definitioner Aspekter af TmK Studieordninger Eksamen Kommunikations planen Digitale tendenser Gruppeopgave 2. januar 2019 17 Tmk 8 opsamling

Skitsér de tre kommunikationsbyggesten for jeres jeres eksamensprojekt Kan den brugercentreret 4 C model anvendes på jeres eksamensprojekt? Forklar. Er mikrosegmentering relevant for jeres eksamensprojekt? Hvis ja, hvordan? Skitsér de tre kommunikationsbyggesten for jeres jeres eksamensprojekt Marketingmikset Promotion Kommunikations- modeller De 4 C’er Opgave Canvasmodellen Politiske faktorer Økonomiske Sociokulturelle Teknologiske Digitaliseringen Digitale arketyper Virale videoer Gruppeopgaver 2. januar 2019 17 Tmk 8 opsamling

Gruppeopgave kapitel 3 Lav en prioriteret liste over jeres eksamensprojekts betalte, ejede og fortjente medier. Findes der blogs virksomheden samarbejder eller bør samarbejde med? Hvordan? Bør virksomheden selv iværksætte en blog, og i så fald indenfor hvilke rammer? Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 2. januar 2019 17 Tmk 8 opsamling

Sammenlign jeres eksamensprojekts og en konkurrents website. Gruppeopgaver kap 6 Analysér designaspekterne for nogle af jeres eksamensprojekts vigtigste produkter/ydelser Hvor konsistent er æstetikken og symbolværdien indenfor sortimentet/ydelserne? Analysér jeres website, herunder webdesignaspekter, usability og hub-funktion Sammenlign jeres eksamensprojekts og en konkurrents website. Skitsér et webdesignbrief til en ekstern webdesigner. Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 2. januar 2019 17 Tmk 8 opsamling

Med udgangspunkt i jeres eksamensprojekt: Gruppeopgave kapitel 4 Med udgangspunkt i jeres eksamensprojekt: Undersøg sammenhængen mellem identitet, image og nuværende markedskommunikation Definér præcise markeds- og kommunikationsmål der lever op til SMART-modellen for en ny kampagne Skitsér en promotion mix til ovenståemde kampagne, der skal mindste kløften mellem virksomhedens identitet og image Sammenkæd om muligt AIDAE-modellen med promotion mix’en Forklar på hvilke interessefelter de nye kommunikationsobjekter skal møde målgruppen Opsamling Markedsmål Kommunikations-mål Identitet og image Interessefelter Gruppeopgave 4 Digitalisering De 7 P’er Gruppeopgave 5 2. januar 2019 17 Tmk 8 opsamling

Gruppeopgaver kap 5 Er virksomhedens online og offline marketing konsistent? Kan sammenspillet forbedres? I så fald hvordan? Er virksomhedens marketingsmiks tilpasset digitaliseringens krav? Hvis ikke, hvordan bør det forbedres? Opsamling Markedsmål Kommunikations-mål Identitet og image Interessefelter Gruppeopgave 4 Digitalisering De 7 P’er Gruppeopgave 5 2. januar 2019 17 Tmk 8 opsamling

Formulér ét eller flere forretningskritiske spørgsmål hvor Big Data ville kunne give jeres eksamensprojekt konkurrencemæssige fordele Skitsér en PR kampagne for jeres virksomhed Placér jeres eksamensprojekt i et ‘perfekte storm’ koordinatsystemet og diskutér fremtidige scenarier som digitaliseringen kan medføre Opfølgning SoMe-matrix Pluscontent Gruppeopgaver 2. januar 2019 17 Tmk 8 opsamling

Med udgangspunkt i jeres projektvirksomhed:   Argumentér for valget af henholdsvis de 4 P’er, de 7 P’er eller de 4 C’er til jeres analyse Skitsér virksomhedens marketingmiks Analysér virksomhedens promotionmiks Analysér virksomhedens SoMe-miks Argumentér for ændringer i virksomhedens SoMe-matrix Skitsér mulig pluscontent for virksomheden Design en ny SoMe kampagne for virksomheden Opfølgning SoMe-matrix Pluscontent Gruppeopgaver 2. januar 2019 17 Tmk 8 opsamling