20. Strategisk intention.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Danehofskolens værdigrundlag
Advertisements

Svend Gønge-skolens værdier...
Folkeskolereform 2014 En gennemgang af hvor vi på TDS er nu i forhold til forliget om ny folkeskolereform.
Kredsens udviklingsplan Del 1. Visionen - Vejen til nye initiativer i din kreds, og ikke mindst: Til succes!
Final take - Værdigrundlag Maj 2007
Mind:lab Patrik Gustavsson Culture Manager. mind:lab Økonomi og Erhvervsministeriets kreative væksthus for afprøvning og udvikling af nye ideer Projekthotel.
Tryllefløjten tilbyder børnene kulturelle oplevelser indenfor drama, kunst, kulturhistorie og musik i børnehøjde i tæt samarbejde med kulturinstitutioner.
Kompetencebeskrivelser for ledelsesteamet Skolerne i Ullerslev
Mission Værdigrundlag Strategiske fokuspunkter
Kredsens udviklingsplan Del 1. Visionen - Vejen til nye initiativer i din kreds, og ikke mindst: Til succes!
Medialisering og organisationsudvikling Taarnby,
Skolebestyrelsens årsberetning 2008
Laboratoriet for Turisme og Oplevelser!
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Status for regionsdannelsen - hvor er vi i Region Syddanmark Dansk Selskab for Medicinsk Prioritering, den 6. april 2006 I ndlæg v/sundhedsdirektør Jens.
Potentialevurdering.
Klostermarksskolen Strategi og visioner Visionsseminar 2008: 1)Værdianalyse 2)Visioner 3)6 Fokusområder 4) Prioritering 5) Arbejdsplaner Bestyrelsens.
Formulering af strategi ud fra analyse og ”Scenarier”
Brugstedet.dk Eksempelsamling ”Geodata skaber værdi” Nils Bo Wille-Jørgensen Grontmij.
Værdigrundlag Vision og mission Værdier og mål Oktober Version 2.1.
Samarbejde med kommunerne
Oplæg i Væksthus Hovedstaden 28. November 2007 Jacob Holm
Oplæg til Strategi for kreds-FDF HB møde februar 2012, bilag 4.2 Status – februar 2012 Ver.2.5.
Opsummering af strategiske mål fra analysearbejdet Noter alle de strategiske mål, du/I er nået frem til i analysearbejdet Prioriter, sorter, saml og tilføj.
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
Strategi for Danmarks Elektroniske Forskningsbibliotek DEF 03/056.
Fællesskab og relAtioner i fdf
Tørring Gymnasium Mission, vision, værdier, fokusområder.
Velkommen til Ny Nordisk Skole akademidag 2015 #nynordiskskole.
18. Strategisk analyse af interne forhold
26. MAJ 2011 AARHUS UNIVERSITY LIBRARY - idé og baggrund PRÆSENTATION AF METTE THUNØ AARHUS DEN AARHUS UNIVERSITET.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Forandringsprogrammet/Organisationsudvikling 9. Maj 2007 Bilag 2 BUF’s strategiske grundlag.
Strategi for Danmarks Elektroniske Forskningsbibliotek.
STRATEGY Vision Det man vil Core Values
Strategi i Vindervirksomheder Kapitel 2
Introduktion til KVIK KvalitetsVærkøj til udvikling af Innovation og Kompetence Standardoplæg til hele organisationen.
Introduktion til KVIK Modellen Tovholderens rolle og opgaver
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
GRUPPE 6.
1 Søndre Skole skal være et sted, hvor elever hver dag bliver udfordret og derved får de bedste betingelser for at tilegne sig faglige, sociale og personlige.
KVIK erfa-dag 22. Maj 2006 Hvorfor gør det en forskel at blive ved med at selvevaluere?
Lederskab og organisering - Om at skabe dynamiske rammer Børnechef Kirsten Pamperin.
Fastlæggelse af praksis – plads til forbedring? 8. november 2011 v/formand for FSR’s Skatteudvalg statsautoriseret revisor John Bygholm.
Den klassiske vurdering af arkitektur De fem F'er Form, funktion, fantasi, forståelse og forbindelse. Alle gode værktøjer, når man skal vurdere den arkitektoniske.
Kapitel 14 Immaterialret Kapitel 14 handler om: Designret – Designloven Ophavsret – Ophavsretsloven Varemærkeret – Varemærkeloven Patentret - Patentloven.
Albertslund Kommune Nordmarks Allé 2620 Albertslund T F Skole for alle - uddannelse,
+DIG. AKTØRER OG SYSTEMER DER HAR INDFLYDELSE PÅ ENSOMHED BLANDT BØRN & UNGE Det enkelte barn Objektive livsbetingelser Familie Sociale normer og værdier.
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse. 1. Virksomheden Virksomhedstyper - Produktionsvirksomheder - Handelsvirksomheder - Servicevirksomheder.
Virksomhed: SedumEksperten Præsentation af: Kåre Noer I faget: Speciale LA
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Se mere om L21 ansøgning på
Børnene kommer til tiden og har det nødvendige udstyr med
LEGO – BuildToExpress 1. Hvem er du? Byg
Skabelon til forretningsmodel
For Driftsafdelingen, Hospitalsenheden Vest
GTS Årsmøde 2017.
MISSION Vores mission er, at:
Udfordringer og ønsker til et nyt energiforlig
21. Den strategiske plan.
CØ / FOKUSERET VÆRDIKÆDE
Ungdomsskolen 2021 MISSION
Handlingsplan 2015.
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
En stærk pædagogprofession i bevægelse BUPL’s nye professionsstrategi
Sammen er vi stærkere DS Gruppen er en af Europas førende industrikoncerner inden for produktion og salg af løsninger i stål og beton til byggeri og industri.
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
Sammen er vi stærkere DS Gruppen er en af Europas førende industrikoncerner inden for produktion og salg af løsninger i stål og beton til byggeri og industri.
Søndre skoles vision Søndre Skole skal være et sted, hvor elever hver dag bliver udfordret og derved får de bedste betingelser for at tilegne sig faglige,
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Præsentationens transcript:

20. Strategisk intention

20. Strategisk intention Den overordnede strategimodel

20. Strategisk intention Mission, vision og værdier

Mission: "At inspirere og udvikle dem, der skal bygge fremtiden" Vores vigtigste formål er at inspirere og udvikle børn til at tænke kreativt, ræsonnere systematisk og udnytte deres potentiale for at skabe deres egen fremtid og dermed udnytte menneskets uendelige muligheder.  Vision: "At opfinde fremtidens leg" Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at lege på, nye legematerialer og nye forretningsmodeller for leg ved hjælp af globalisering og digitalisering. Det handler ikke kun om produkter, men også om at realisere det menneskeligt mulige.

LEGO® varemærkets værdier: LEGO varemærket er andet og mere end blot vores logo. Det er de forventninger, der sættes til virksomheden, til produkter og serviceydelser samt den ansvarlighed LEGO Koncernen har for omverdenen. Varemærket fungerer som en garanti for kvalitet og originalitet.  Vi vil nå vores mission ved fortsat at fokusere på vores stærke varemærke.

20. Strategisk intention Mission

20. Strategisk intention

20. Strategisk intention

20. Strategisk intention

20. Strategisk intention

20. Strategisk intention Mission, vision og værdier

20. Strategisk intention