20. Strategisk intention
20. Strategisk intention Den overordnede strategimodel
20. Strategisk intention Mission, vision og værdier
Mission: "At inspirere og udvikle dem, der skal bygge fremtiden" Vores vigtigste formål er at inspirere og udvikle børn til at tænke kreativt, ræsonnere systematisk og udnytte deres potentiale for at skabe deres egen fremtid og dermed udnytte menneskets uendelige muligheder. Vision: "At opfinde fremtidens leg" Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at lege på, nye legematerialer og nye forretningsmodeller for leg ved hjælp af globalisering og digitalisering. Det handler ikke kun om produkter, men også om at realisere det menneskeligt mulige.
LEGO® varemærkets værdier: LEGO varemærket er andet og mere end blot vores logo. Det er de forventninger, der sættes til virksomheden, til produkter og serviceydelser samt den ansvarlighed LEGO Koncernen har for omverdenen. Varemærket fungerer som en garanti for kvalitet og originalitet. Vi vil nå vores mission ved fortsat at fokusere på vores stærke varemærke.
20. Strategisk intention Mission
20. Strategisk intention
20. Strategisk intention
20. Strategisk intention
20. Strategisk intention
20. Strategisk intention Mission, vision og værdier
20. Strategisk intention