SUCCES MED SALG 1.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Synlig ledelse i krisetid
Advertisements

Hold gejsten - det motiverende frivilligmiljø. Hvad skaber motivation for en aktivitet/opgave? En oplevet følelse af;  Kontrol og forudsigelighed  Indflydelse.
Livets Ord September 2015 "Du skal elske din næste som dig selv" (Mark 12, 31).
- Er dine rettigheder Foto: Ken Hermann Børns rettigheder.
VIRKSOMHEDSSPECIALE Why the struggle? Anne Mette Ravn Nielsen, cand. mag. i tværkulturelle studier (færdig forår 2015) - skriv.
GoMINIsite – og få en ny og bedre hjemmeside på minutter 0.
Kan en kærlig Gud dømme mennesker? Gud er kærlighed. Det står selv i Bibelen. Han elsker hele verden, altså alle mennesker. Hvorfor i al verden har han.
Hvad skal I huske fra i dag! Viden, erfaringer, råd og redskaber.
Arbejdsmiljø i vandløbene Problemer og løsninger v/ Tine Eggertsen, HedeDanmark Natur og Vand.
Network Marketing Systemet Når vi følger systemet er resultatet forudsigeligt, Derfor er det vigtigt, at vi komitter os til at være vedholdende overfor.
Hold balancen med et stærkt og velfungerende familieliv Workshop Balancekonference, Region Syddanmark, August 2010 Lisbeth Fruensgaard.
Globalisering ANNE ROSENDAHL KRISTIANSEN 1.B NGH.
Inddragelse af børn og unge med særlig fokus på det udviklingsstøttende perspektiv Work shop 2 Socialrådgiver, lektor Birthe Elholm, Institut for Socialt.
Psykoedukation skizofreni Session 1. – introduktion til psykoedukationsforløbet Undervisere:
Lav din egen funktionskæde Fokuser først på et væsentligt indsatsområde som du er med til at realisere i dit daglige arbejde Nævn de 3 vigtigste interessenter.
Drømmegiveren? Har du haft besøg af…. Drømmen… Alle… alle har en drøm Måske kan du ikke beskrive den Måske har du glemt den Måske tror du ikke længere.
Randers Kommune Jalousi Temadag om menneskets følelser v. Cand. Scient og Sundhedskoordinator Mie Reihs.
Hvem er jeg? Indlægsholderen præsenterer sig selv og kører bordet rundt.
Sourcing via Jobindex.dk
ScaleUp Denmark – Peter Torstensen
Hvordan ved MUS? Anvend uddybende redskaber i RMUK og e. dok FØR
Fordybelse i et projekt
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
Relationer på arbejdet.
På job i samskabelsessamfundet -Udfordringer og muligheder
Din kreative online praksis!
Arbejdsmiljø og ledelse går hånd i hånd
Product to improve: Pølsehorn.
ÅBNE RUM Metode og Praksis.
FRONTERNE (Til citatet) Mener du stadig det?.
Forberedelse til eksamen
Målet med at give nogle elever en transitmentor
VVS-møde 2012 Aftræk Efter GR-A skal HMN som myndighed forhåndsgodkende vandret aftræk i kæde-, række- og dobbelthuse. Tidligere brug og placering.
Det gode møde i folkeskolen
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Og valg i det hele taget... Lær HVAD-modellen at kende.
Skriv ansøgning 10 gode råd.
SUCCES MED SALG 1.
9 gode råd til et styrket samarbejde med pårørende på hjerneskadeområdet
Fælles ledelsesgrundlag
Internationale virksomheder til trekantsområdet
Velkommen Dagens program.
Walt Disneys kreativitetsmodel
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
Erfaringer fra virksomhedsbanken
Placering, orientering og tegngivning
Northwind Traders Hvem er vi?
SIKKERHED ONLINE.
Knallertens udstyr.
Praksisnær praktikpladsformidling
Firmanavn Produkter og serviceydelser
Få succes med jeres næste projekt Et udviklings-forløb med DGI og DIF
MUNDTLIG FREMSTILLING
Præsentation af mad vafler
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Hvad er meningen med dit liv?
Velkommen til 2. og 3. Introdag Copenhagen Loud Festival
Præsentation af 7. kl. Skoleåret 2019/20.
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Alberts historie Af forfatter Signe Rhode og illustrator Anja Løfkvist
Velkommen Dagens program.
CAMILLAS HISTORIE Dilemmaøvelse.
Metakognitiv behandling til børn med generaliseret angst
Strategi Til markedsføring
Organisatorisk Implementering af Machine Learning
Den uundgåelige smerte
Præsentationens transcript:

SUCCES MED SALG 1

2012 – hvad har vi lært? Vores oliebeholdere er trælse for en del af dem Kunderne vil gerne købe vores produkter Kunderne har ikke fattet, at stearinlys er farlige Vi kan godt lave homeparties Vi skal være meget mere aktive i hele salgskæden Vi har lært at pakke rigtigt – og er ved at lære det… Vi er blevet klogere på hjemmesiden Vi har justeret vores rabatsystem Vi skal tilpasse organiationen så den kan følge med væksten

10. VI BESTEMMER SELV VORES SUCCES! 2012 – hvad har vi lært? 10. VI BESTEMMER SELV VORES SUCCES!

HVAD HAR DU LÆRT? 4

2013 – Hvor skal vi hen? Vi skal have nogle lys vi kan regne med Vi skal øge vores salg med faktor 10! Vi skal være mere konstante i vores kurs Vi skal sikre indtjeningen løbende Vores organisation skal sikre kapacitet til væksten Vi skal træne salg og dele viden internt

HVAD ER DET DU SÆLGER? 6

Du ved ting om STARINLYSENE i mit hus, som jeg ikke anede, at jeg ikke vidste… Husker du at anvende Den viden til salg…?

Det er IKKE dit produkt der sælger! SUCCES I SALG Det er IKKE dit produkt der sælger! Det er det som jeg får ud af det du gør, der tiltrækker min opmærksomhed!

DERFOR skal du vælge mig … Den ultrakorte version: Det handler om særpræg og merværdi

Peter Aalbæk om Zentropa som Brand…….(differentiering er udfordringen) ”Her gik vi i mange år og troede, at når noget var eksotisk, så var det nogen som sad under en palme i latinamerika. Vi har fuldstændigt glemt, at det var os der er eksotiske. Et folk der lever i mørke det meste af året, og så begår selvmord resten af tiden. Zentropa markedsfører sunde stærke værdier, som selvpineri, selvhad, depression og almindelig surmuleri. Og jeg lover, at vi ikke stopper før man på amerikansk tv indfører kvoter på dansk film for at beskytte hjemmeindustrien.”

VI HAR LØSNINGEN!

Hvad siger du til dine kunder? Vi er troværdige Vi kan vores ting Vi er pålidelige Vi er seriøse Vi kommer til tiden DET SIGE ALLE DE ANDRE OGSÅ! HVAD KAN DU, DER MED SIKKERHED ER UNIKT FOR DIN VIRKSOMHED?

Kundens forventninger 4755a At du er professionel i alt, hvad du gør At du er velforberedt At du lytter mere, end du taler At du kender til og forstår kundens ”verden” At du kan tale om andet end dit produkt og din løsning At du er problemløser

Kundens forventninger 4755c At du er eksperten At du er effektiv og målrettet At du er på forkant med udviklingen At du tager ansvar At du udviser fleksibilitet At du følger op

5. HVORFOR KØBER DINE KUNDER? 16

KUNDERNE ER AMBASSADØRER KUNDERCERVICE Kunden skal kunne fortælle en fantastisk historie til andre ski- entusiaster Kunden er vores bedste reklame søjle – og vores værste kritikker Vi gør noget ekstra for alle kunder - før de efterspørger det Alle kunder er vigtige Vi er glade og hjælpsomme overfor alle Alle optræder med interesse og lyst til at vise hvad vi kan

DET UNIKKE…. 19

OPSØG DET UNIKKE!

DU BEHØVER IKKE VÆRE STOR– BARE DU ER BEDST… HEDGEHOG KONCEPT DU BEHØVER IKKE VÆRE STOR– BARE DU ER BEDST…

DET FANTASTISKE…. …er defineret som, helt almindelige mennesker, der gør helt almindelige ting fuldstændigt sublimt, hver gang!