Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Advertisements

Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Grundforløbets 2. del SSH-rettet. Varighed og indhold 12 uger til ”det uddannelsesspecifikke fag” 8 uger til grundfagene dansk og naturfag samt valgfag.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Nytteindsats V/ Anne Riis.
Gymnasierne i Vejen, Kalundborg og Hjørring. Projektets titel Synliggørelse og anvendelsesorienteret medialisering i sprogundervisningen med fokus på.
350 emneforløb med objekter Matematik4.-6. klasse Matematik7.-9. klasse Biologi7.-9. klasse.
Virksomhedsforum for Socialt Ansvar
Etablering af virksomhed
Virksomhedens udvikling
THY Business Breakfast.
Din kreative online praksis!
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Målopfølgning – Erhvervs- og Beskæftigelsesudvalget
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Modtagelse er fortolkning
Tilsyn med Produktionsskolerne
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
ikek 6 Markedskommunikation
#UNGKBH Oplæg om sociale medier.
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tilstedeværelsesundervisning
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Workshop 1.
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 4 Clara Shih: The Facebook Era, part I Lon Safko: The four pillars of Social Media Strategy forår 2012 Pillon - KU Everything.
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Skabelon for billede til sociale medier
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU

Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 16. september 2018 17 TmK 3 - DMTK 3 og 6

Hvilke fordele/ulemper har de digitale indfødte på arbejdsmarkedet? Gruppeopgaver Med udgangspunkt i PEST modellen, analysér de vigtigste politiske, økonomiske, sociokulturelle og teknologiske faktorer der påvirker en selvvalgt virksomhed Kan den brugercentreret 4 C model anvendes på den valgte virksomhed? Forklar. Er mikrosegmentering relevant for den valgte virksomhed? Hvis ja, hvordan? Hvilke fordele/ulemper har de digitale indfødte på arbejdsmarkedet? Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 16. september 2018 17 TmK 3 - DMTK 3 og 6

Kommentér de to citater øverst på side 33 The medium is the message The message is who you get it from Forklar begreber ‘social kapital’ Find eksempler på medstuderende der har stor social kapital Hvad motiverer dig til at bruge sociale medier (3.1.2)? Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 17f smk 4 epi

Holdets brug af sociale medier: Facebook Instagram Youtube Twitter LinkedIn Pinterest Snapchat … Har du ændret dit udvalg af sociale platforme de sidste tre år? Hvordan? Kommentér eventuelle ændringer indenfor SoMe i de sidste par år. Er overnævnte ændringer relevante for erhvervslivet? Hvor sociale er sociale medier? Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 17f smk 4 epi

Sammenlign figur 3.3 med http://gs.statcounter.com/ Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 16. september 2018 17 TmK 3 - DMTK 3 og 6

16. september 2018 17 TmK 3 - DMTK 3 og 6

Sammenlign figur 3. 3 med http://gs. statcounter Sammenlign figur 3.3 med http://gs.statcounter.com/ Hvilke informationer på http://gs.statcounter.com/ er relevante for din virksomhed? Har du ændret dit udvalg af sociale platforme de sidste tre år? Hvordan? Kommentér eventuelle ændringer på din vigtigste platform i de sidst par år. Er overnævnte ændringer relevante for erhvervslivet? Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 16. september 2018 17 TmK 3 - DMTK 3 og 6

17f smk 4 epi

17f smk 4 epi

Gruppeopgave kapitel 3 Eksemplificér hvordan jeres virksomhed kan tiltrække og fastholde målgruppen ved udnyttelsen af forskellige motivationer til at være på sociale medier. Lav en prioriteret liste over din virksomheds betalte, ejede og fortjente medier. Findes der blogs virksomheden samarbejder eller bør samarbejde med? Hvordan? Bør virksomheden selv iværksætte en blog, og i så fald indenfor hvilke rammer? Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 16. september 2018 17 TmK 3 - DMTK 3 og 6

Forklar de tre designaspekter ved hjælp af et selvvalgt objekt Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 17f smk 4 epi

Forklar de tre designaspekter ved hjælp af et selvvalgt objekt Hvad adskiller designanalysen fra webdesignanalysen? Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 17f smk 4 epi

Forklar de tre designaspekter ved hjælp af et selvvalgt objekt Hvad adskiller designanalysen fra webdesignanalysen? Forklar begrebet usability Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 17f smk 4 epi

Sammenlign jeres virksomheds og en konkurrents website. Gruppeopgaver kap 6 Analysér designaspekterne for nogle af virksomhedens vigtigste produkter/ydelser Hvor konsistent er æstetikken og symbolværdien indenfor sortimentet/ydelserne? Analysér jeres website, herunder webdesignaspekter, usability og hub-funktion Sammenlign jeres virksomheds og en konkurrents website. Skitsér et webdesignbrief til en ekstern webdesigner. Opsamling Social kapital Sociale medier Virksomhedens medier Gruppeopgave Designaspekter Webdesign 16. september 2018 17 TmK 3 - DMTK 3 og 6