Powerpauser Workshop d. 21. oktober 2015 Benjamin Hesselager (TEC) Jesper Geisler Hansen (TEC)
Brain breaks – Powerpauser
K
Koncentration
M
Motivation
F
Forstærkning
Koncentration Motivation Forstærkning Brainbreaks tid til refleksion kognitiv markører hjælp til hukommelsen
Den visuelle hukommelse
Den visuelle hukommelse Del 1: Brainstorm: Skriv dine ideer til at understøtte den visuelle hukommelse. (2 min)
Den visuelle hukommelse Del 1: Brainstorm: Skriv dine ideer til at understøtte den visuelle hukommelse. (2 min) Del 2: Skriv dine ideer op på den store planche på væggen.
Den visuelle hukommelse Del 1: Brainstorm: Skriv dine ideer til at understøtte den visuelle hukommelse. (2 min) Del 2: Skriv dine ideer op på den store planche på væggen. (1 min.) Del 3: Vælg 3 ideer fra planchen til visuel hukommelse som du kunne tænke dig at arbejde videre med. (1 min.)
Den auditive hukommelse
Den auditive hukommelse Del 1: Brainstorm: Skriv dine ideer til at understøtte den auditive hukommelse. (2 min)
Den auditive hukommelse Del 1: Brainstorm: Skriv dine ideer til at understøtte den auditive hukommelse. (2 min) Del 2: Find en sidemand og fortæl hinanden om jeres ideer til auditive brain breaks. (2 min)
Den auditive hukommelse Del 1: Brainstorm: Skriv dine ideer til at understøtte auditive hukommelse. (2 min) Del 2: Find en sidemand og fortæl hinanden om jeres ideer til auditive brain breaks. (1 min) Del 3: Lynsparring i plenum (3 min)
Den motoriske hukommelse
Den motoriske hukommelse Del 1: Brainstorm: Skriv dine ideer til understøtte den motoriske hukommelse. (2 min)
Den motoriske hukommelse Del 1: Brainstorm: Skriv dine ideer til understøtte den motoriske hukommelse Del 2: Videndeling: Find så mange ideer som muligt, du ikke selv har, hos dine meddeltagere. (1 min og 12 sek.)
Opsummering KMF
Opsummering KMF Visuel, auditiv og motorisk
Opsummering KMF Visuel, auditiv og motorisk 3-2-1 øvelse
Opsummering KMF Visuel, auditiv og motorisk 3-2-1 øvelse Samarbejder - www.facebook.com/BOM.EUD
Tak for i dag