SPOR 3: STRATEGISK BRUG AF SOCIALE MEDIER Joakim contentmarketing.dk.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
Advertisements

Caseoplæg om Facebook.
LinkedIn Intro.
Introduktion Values Interweave ™. Når virksomhedens sætter fokus på sine værdier, så er ord sjældent nok til at få værdierne forankret.
Læringsstile og lektier
Det frivillige foreningsliv i dansk idræt
Inklusion af personer med psykosocialt handicap - Det er logik Stig Langvad, Formand for DH 2. oktober 2010.
MIN skabelon MIN generalisering! MIN specielle virkelighed!
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
Netværk Familie Arbejds- relationer Dig Venner Fritid Perifere
UNIQUE PHOTO Anne-Sofie Thers.
Fortæl verden om dit frivillige arbejde
Her står Mina Gilia Saber og Zaira Kousar Mina er væk.
- En rigtig god idé! Bevægelse i hverdagen på Høje Gladsaxe skole
Vejlederens kommunikation
VEJEN TIL DEN GODE LINKEDIN PROFIL
Informations- kampagne om unødvendig kemi. Formål med mødet  Orientere om  Kampagnens baggrund  Målgruppe  Ønsker til form  Budskaber  Formalia.
Fortæl den gode historie Jakob Christiansen 25.maj 2013.
Hvordan spørger man anerkendende?
MEDIESTRATEGI OVERSIGT: Facebook Website Trykte medier Viraler
Tilvalg og fravalg Når du tager en beslutning, så vælger du noget til – men samtidig vælger du også noget fra.
Herren burde måske lette måsen, og løbe en tur i stedet
Når Kate kan - kan du måske også. Kensington eller kaos?
OPRETTELSE AF FACEBOOK-SIDE REGION SYDDANMARKS LOKALKOMITEER Helle Andersen PR & kommunikation hos Colliers International Cand.merc(stud), Copenhagen Business.
Sådan kommer du i spalterne Lidt om os ● Fyens Stiftstidende, Middelfart: Seks uddannede journalister, én journalistpraktikant. ● Leverer stof til ugeavisen.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Rekruttering og fastholdelse af frivillige Brønden, Brøndby kommune 2. oktober 2010 Anders Jacobsen Konsulent Center for frivilligt socialt arbejde 1.Motiver.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Få det bedste ud af pressen - op til og under de Paralympiske Lege - Lær at lokke medierne - Lær at give det lækre budskab.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
PHOTO STORY I 2.KLASSE FORTÆLLING I DANSK. FORTÆLLING I DANSK Går du med tanker om, hvordan du kan få dine elever til at fortælle og udtrykke sig i både.
FORTÆL I POWERPOINT - FANTASTISKE FABLER. FORTÆL I POWERPOINT Går du med tanker om, hvordan du kan få dine elever til at lave fortællinger med tekst,
Sociale historier – et pædagogisk værktøj
OnlinePartners ApS, Fredensgade 7, 6000 Kolding, Tlf.: , Sådan får du udbytte af LinkedIn.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Skab dit eget kommunikationsværktøj. Dette er et værktøj til dig, som vil Have orden i og styr på din kommunikation Være mere effektiv i brugen af dine.
Synliggør dit lederskab med et nyhedsbrev. Dette er værktøjet for dig, der vil Sikre at dine medarbejdere har fokus på de vigtigste emner eller udfordringer.
Kunsten at give god feedback
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
Synlighed i foreningen: kommunikation og markedsføring V. kommunikationskonsulent, Mette Vittrup Schmidt Seminar for seniorer Glostrup den 5. oktober 2015.
Kurser der virker Akademimøde 26. oktober Hjemmeopgaven: Hvad er det vi vil have ud af kurset TRANSFER.
Præsentationsteknik Hvorfor skal I lære præsentationsteknik? Hvad kan I bruge det til i hverdagen? Det med præsentationer, er det ikke bare noget man kan.
I kan begynde med at fortælle om det! Den måde, I vejleder på efterskolerne, er unik! I gør det i ”det skjulte” – og taler ikke højt om det Få det frem.
Her kan ses et udklip af min forside – tænke med min forside var at man skulle kunne se et lille preview af den side man ville besøge og at forsiden skulle.
Kursus i Wordpress Lær at lave indlæg og kalenderbegivenheder v/ Hjerteforeningens webredaktør Mads Louis Orry.
At tænke i spørgsmål At tænke i spørgsmål er et system af værktøjer til at transformere tænkning, handling og resultater gennem en dygtig anvendelse af.
Tips til dig, der har ansvaret for at arrangere Awareness Day på din arbejdsplads Forbered dig godt, og brug tjeklisten på næste side til at sikre, at.
Påklædning kommende bestyrelsesmedlemmer Generel del
En APP til unge som er i tvivl om deres seksualitet - Lavet af Melani
Hvad er nyhedskriterier?
SUF - gevinstrealisering
Kommunikation Modul A.
Hjertecafèer - tilbageblik
Velkommen til Introdag med skills-aktiviteter!
Når PR giver gevinst på bundlinjen
TEMA 5 Realisering: Tilpas idéen
Pressekursus Silkeborg den 11. oktober 2017.
Best practice i sociale medier
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Barselsstart derhjemme – noget for dig og din familie?
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Slagterbutikken - teori
Fortæl din livshistorie så andre lytter
Velkommen Pårørendekursus Livet med demens i eget hjem
Fra anledning til udvikling
Begynderrejsen – et redskab til rekruttering og fastholdelse af nye medlemmer i kano- og kajakklubber Klub Dato Konsulent navn.
Runde 3 Kernefortælling
DIT NAVN DIN UDDANNELSE (husk både kandidat og bachelor, hvis de er forskellige) og KONTAKTOPLYSNINGER Mine vigtigste kompetencer Softwareudvikling Udvikling.
Er din virksomhed en hobby med indbygget job i
Trivselsmodel Et adhoc udvalg har i 2018 arbejdet med ideer til, hvordan ÆS lokalafdelinger kan fremme trivsel blandt frivillige. I foråret 2019 overdrog.
Præsentationens transcript:

SPOR 3: STRATEGISK BRUG AF SOCIALE MEDIER Joakim contentmarketing.dk

Hvorfor står jeg her? Ingen bryder sig om afbrydende reklamer Jeg hjælper med at: – Forandre måden at tænke og udføre marketing på – Skabe langvarige kunderelationer gennem nyttigt indhold

Find klare svar på 5 spørgsmål Hvad skal jeg fortælle om – og på hvilket medie? Hvordan finder jeg tid til at opdatere? Hvordan finder jeg på godt indhold? Hvordan laver jeg interessant indhold? Hvornår skal jeg opdatere?

Hvad er godt indhold på sociale medier?

Sociale medier er et bevidst tilvalg – ikke et fravalg Hvilken typer gæster vil du gerne tiltrække flere af? Hvor har du noget særligt at byde på?

Opgave – sæt ansigt på målgruppen Beskriv den person du vil henvende dig til

Vi tjekker lige… Hvilket socialt medie vil din person være mest aktiv på?

Start med at lytte Hvilke billeder læger de ud fra deres besøg? Tjekker de ind? Skriver de brugeranmeldelser? Følg og lær – hvad gør udstillerne? De andre museer? Attraktioner i nærheden?

Jeg har ikke tid til at lave indhold Begræns mængden af sociale medier Bliv dygtig på én kanal, som fungerer for dig Lav hellere 1 rigtig god ting end 10 nogenlunde Kurateret indhold

Det er helt ok, at… Omskrive indhold fra brochurer, website, mm. Genbruge indhold fra andre år Genudsende andres indhold (husk reference / kilde) Opfordre andre til at genbruge dit indhold

Du er kurator af indhold Med kurateret indhold anerkender du andre – og skaber relationer Du slipper for at lave alle opdateringer fra bunden

Hvordan finder jeg på indhold Spørg dem der taler med gæsterne: – Hvilke historier fortæller omviserne? – Hvad spørger gæsterne om under besøget?

Hvem kan hjælpe med at skaffe indhold? Sæt ring om relevante bidragsydere – Faste medarbejdere – Sæsonarbejdere – Gæster – Samarbejdspartnere – Eksterne fotografer / journalister – Eksperter – Frivillige – Interesseorganisationer / Foreninger – Andre (fx seværdigheder / turistbureauer)

Hvordan laver jeg interessant indhold?

Tips til interessant indhold Vær passioneret

Tips til interessant indhold Fortæl en historie

Tips til interessant indhold Flotte billeder

Tip til interessant indhold Hav noget på hjerte

Hvornår skal jeg opdatere Arbejd med to datoer: 1.Opdateringen er klar 2.Opdateringen går live

Arbejd som en redaktion Gør det let for andre at komme med forslag Redaktionsmøder med faste mellemrum Gode vaner og prioriteter

Gratis værktøjer kan hjælpe dig Buffer.com Hootsuite.com

Planlæg opdateringer i browseren

Behøver ikke være kompliceret NB! Hent skabelon på

Tak for din opmærksomhed! jditlev joakimditlev