TREFOR Telecare A/S. Disposition Hvem er vi? Hvor kommer vi fra, og hvor er vi på vej hen? Hvordan tænker vi internationalisering?

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
De første erfaringer – og udfordringer?. De første erfaringer – og udfordringer?
Advertisements

Udbredelse af telemedicin til borgere med KOL - ØA16-aftale mellem regeringen, Danske Regioner og KL Bilag 7b Præsentationsslides til brug i landsdelsprogrammerne.
Ledelses overvejelser i forbindelse med implementering af forbedringstavler.
Velfærdseksperimentarium, Odense Samarbejdsforum for frivilligt socialt arbejde Den 14. marts 2013.
EN FAIR LØSNING FOR DANMARK - sammen ud af krisen.
VELFÆRDSTEKNOLOGI & INNOVATION KOMPETENCEMÅL 23: ELEVEN KAN SELVSTÆNDIGT ANVENDE RELEVANT VELFÆRDSTEKNOLOGI SAMT DELTAGE VED IMPLEMENTERING AF VIDEN OG.
Q1 2006/07 præsentation, 7. februar 2007 ved CEO, K. E. Birk og CFO, Anders Arvai.
Fælles Service Center for telesundhed Klyngestyregruppemøde i Vestklyngen Herning d. 9/9/
Patientuddannelse – en medicinsk teknologivurdering Torben Jørgensen Formand for arbejdsgruppen Forskningscenter for Forebyggelse og Sundhed Baggrund og.
HANDLING OG PLAN1 Kvalitetssystem – indsatser og selvevaluering Krav – ideer fra sidst: Kvalitetssystem udvikles i samarbejde mellem skoler og SIIP Systemet.
Kvalitet i Sundhed Pressemøde den 11. februar 2011.
Tværfaglig tænkning i opgaveløsningen Bente Nissen, seniorkonsulent Cabi Korsør d hvordan spiller vi hinanden gode?
Bo Christensen professor praktiserende læge ph.d 2011 KVALITET I ET SAMMENHÆNGENDE SUNDHEDSVÆSEN – HVORDAN KAN DET LADE SIG GØRE?
Guidet egen-beslutning Usikre unge: -Der er rigtig mange muligheder -Personlig usikkerhed - lavt selvværd -Høje forventninger til sig selv - præstation.
Sundhedsaftalernes betydning for sammen- hængende forløb og sektorovergange Martin Sandberg Buch, senior projektleder, cand. scient. adm. Christina Holm-Petersen,
Rationel farmakoterapi Speciallægeuddannelsen i almen medicin.
Kvalitet i Sundhed Pressemøde den 11. februar 2011.
1 INDSATSEN FOR PERSONER MED KRONISK SYGDOM I REGION SYDDANMARK - ET SAMARBEJDE MELLEM REGION SYDDANMARK, REGIONENS KOMMUNER OG ALMEN PRAKSIS Charlotte.
Hvis Fagligt Begrundet Arbejdsdeling er svaret Hvad er så spørgsmålet?
- Vores kerneopgave At udvikle og drive tidssvarende læringsaktiviteter, der skaber de kompetente medarbejdere, som omsorgs- og velfærdsområdet til enhver.
11 Status på demenshandleplanen v/ Nanna Skriver, centerchef for Center for Omsorg 12. november 2015.
Europæiske muligheder
AULA.
Introduktion til investeringsteori
Lars Hvilsted Rasmussen
Hvordan ved MUS? Anvend uddybende redskaber i RMUK og e. dok FØR
Præsentation ved dialogmøde om selvhjulpenhed
På job i samskabelsessamfundet -Udfordringer og muligheder
DUBU Superbrugerrollen
Det mobile laboratorium – et eksempel fra praksis om succesfuldt samarbejde på tværs. Sundhedkonferencen Bioanalytikerunderviser Susanne Andresen.
Vi fletter sammen om hjerterehabilitering
Hvorfor et FUEL projekt? Hvad indeholder det? Hvad er målene? Planen?
VELFÆRDS-TEKNOLOGI-VURDERING [VTV]
Oplæg til sygepl der skal udføre samtalen .
Januar 2014 Telemedicinsk sårvurdering – nationalt udrulningsprojekt og syddansk implementering
Social ulighed i sundhed i Københavns Kommune
9 gode råd til et styrket samarbejde med pårørende på hjerneskadeområdet
Fortsat fremgang i Halsnæs
2 June 2014 Præsentation Resultater fra COWIs analyse af effekter ved Gribskov Kommunes mulige deltagelse i Nationalpark Kongernes Nordsjælland Nis Vilhelm.
Shared Care platformen Allan Nasser, Syddansk Sundhedsinnovation
(Firmanavn) forretningsplan
Vækstforum Hovedstaden 9. september 2010 Marlene Haugaard
Internationale virksomheder til trekantsområdet
Kobling af økonomistyring og digitalisering
Fremtidens sundhedsvæsen – nyeste udspil fra Danske Regioner
IT-system for bløderpatienter og klinikere
Lars Frelle-Petersen Direktør, Digitaliseringsstyrelsen
August 2014 Telemedicinsk sårvurdering – nationalt udrulningsprojekt og syddansk implementering
Akutberedskabet i Region Hovedstaden
Det rette tilbud fra første kontakt.
Strategieksekvering DON´T STOP THINKING ABOUT TOMORROW
Kan erhvervslivet levere varen?
Vi får det vi måler på! Hvad måler vi på? januar 2019.
Børne- og undervisningsudvalget den
Ledelsesevaluering.
Region Midtjyllands opgave
Status på fælles udbud af telemedicin (FUT)
Sikker adfærd er vigtig - Som sundhedspersonale arbejder vi med personoplysninger og oplysninger der skal behandles fortroligt, og dem skal vi passe godt.
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Formålet med kommunikationsstrategien
Hovedtal og konklusioner for branchen
Demografisk udfordring – Hele landet størstedelen er i kommunerne
Status på fælles udbud af telemedicin (FUT)
Sammenhængende digital brugerrejse - med anvendelse af borgerens data
Kompetencespillet Dialog om behovet for udvikling af kompetencer til fremtidens digitale arbejdsliv Velkommen til……. Fortæl hvem der er kommet med ideen.
DDKM – Den Danske Kvalitetsmodel
Generalforsamling, Nuuk 30. april 2019 CEO, Mikael Thinghuus
Vejbelysning – med og uden LED
Undervisning i det der er anderledes end nu August 2019 via video
Ældre Sagens Distriktsdag, den
Præsentationens transcript:

TREFOR Telecare A/S

Disposition Hvem er vi? Hvor kommer vi fra, og hvor er vi på vej hen? Hvordan tænker vi internationalisering?

Om TREFOR Telecare Vi udvikler produkter, der forkorter patientens indlæggelsestid, effektiviserer arbejdsgange og øger trygheden og livskvaliteten hos borger og pårørende Vi startede i Vi har gennemført mere end: virtuelle besøg/konsultationer patienter behandlet via virtuel monitorering realtime målinger årligt

+635 medarbejdere EBITDA → 494 mio. DKK EBITDA er koncernens resultat før afskrivning, finansielle poster og skat Nettoomsætning → 2,24 mia. DKK Balance → 9,7 mia. DKK Egenkapital → 4,7 mia. DKK Investeringer → 0,4 mia. DKK Investeringer i infrastruktur inden for el, vand, varme og fiber En del af TREFOR

Mission og vision Vores mission er at vi vil udvikle og levere telemedicinske løsninger til behandling af kroniske patienter i eget hjem samt IT-baserede omsorgsydelser til offentlige og private kunder. Vores vision er at gennem velfærdsteknologi at øge tryghed og livskvalitet for borgere i behandlingssystemet med samtidig effektivisering og økonomisk effekt for samfundet.

Udfordringer for samfundet Flere ældre i fremtiden, der lever længere Færre sengepladser på de nye supersygehuse Krav om effektivisering Mulighed for at blive længere i eget hjem Stigende udgifter på sundhedsområdet

Nedbringe indlæggels er Værdien ved telemedicin Tidlig opsporing af kritisk tilstand Bedre velfærd til færre ressourcer Støtte og styrke borgerens empowerment Mulighed for at blive længere i eget hjem

Monitorering (ifm. fx KOL, diabetes, hjertesvigt, leversvigt, m.m.) Opgaveløsning og erfaring Genoptræning/rehabilit ering – alene eller i grupper Omsorgskald ældreområdet, handicapområdet, m.m. Psykiatrisk konsultation/behand ling Digitale spørgeskemaer (som en del patientens egen behandling) Ernæring og kognitiv støtte

Opgave Mål Tidsforbrug Sygdomsgruppe Organiseri ng Op-/nedtagning Personale Visitation Implementering Undervisning Hotline/support Implementeringsforl øb Coaching Valg af udstyr Udførsel Proces – opstart – udførsel/drift Behandling af patienter i eget hjem. Logistikken varetages af partner. Sundhedsfagligt personale Undervisning af personale og borgere. Eksempel Drift og udvikling

√ Patient enhed – frihed til at vælge Software & App- løsning Bygger på arkitekturen af

Arkitektur Ekstern TREFOR Telecare Patient Android Win iPadAndroid Windows Måling Video V/M Vide o Sundhed.d k KIH Shared- care EPJ - EOJ DB Device

Eksempler på monitoreringsudstyr Temperatu r EKG Blodtryk Iltmåling Vægt Spiromete r

Fuld serviceleverandør Patientuds tyr klargøres Workshop for personale Levering og opsætning af udstyr Internet forbindelse Patient- undervisnin g Testkald Drift/support Nedtagning af patientudsty r

Samarbejdspartnere

Internationalisering Udgangspunktet er vores egen value proposition, den skærpes Konceptet tilrettes for skalerbarhed Hvilke markeder har de rette konditioner, for det optimale match? Hvilke kunder vil være de optimale hot spots for markeds entry? Identificere kunder med god matching Identificere optimal tilgang/relationer etc. Vær selektiv og sæt alt på eet kort Indgå selv i dialog med kunderne, og inddrag senere en partner Etabler lokalt set-up med god matching, og afsæt for skalerbarhed Tæt implementeringsplan med partnere Landestrategi